Skocz do zawartości

  •      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witaj!

Zaloguj się lub Zarejestruj by otrzymać pełen dostęp do naszego forum.

Zdjęcie

Silnik Suzuki


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
160 odpowiedzi w tym temacie

#161 OFFLINE   ObywatelX

ObywatelX

    Nowy

  • +Forumowicze
  • Pip
  • 41 postów
  • LokalizacjaOlsztyn
  • Imię:Paweł

Napisano 10 grudzień 2024 - 15:10

Pewnie zrobił bym jak mówisz. Tylko pawęż łodzi mam max pod 5 HP. Łódkę mam małą i lekką więc myślałem, że uda się z tego silnika wycisnąć więcej po obejrzeniu filmów z v max jakie ludzie na tym osiągali. Tak czy siak dzięki za pomoc.

@ObywatelX

Dokładnie tak. Zostaw co masz, pływaj i tyle. Tam niczego nie polepszysz kosmetyczną zmianą skoku śruby, a jedynie wydasz kasę na eksperymenty. Jak chcesz czegoś więcej niż masz teraz, to tylko zmiana silnika na większy i więcej koni. Przy tym zestawie, tak obciążonym jakim teraz pływasz jak napisałeś max 15km/h potrzebujesz do ślizgu ze 4HP więcej. Dlatego silnik daje się zawsze większy aby radził sobie w niższych zakresach obrotów niż max. Pełna moc to szybkie wyjście w ślizg, ale później zmniejszasz obroty i zestaw leci w ślizgu na 1/2 czy 2/3 manetki czy rumpla. Mając pchacza wody jak u Ciebie jest, nie ma znaczenia czy osiąga WOT czy nie.






Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych