Pewnie zrobił bym jak mówisz. Tylko pawęż łodzi mam max pod 5 HP. Łódkę mam małą i lekką więc myślałem, że uda się z tego silnika wycisnąć więcej po obejrzeniu filmów z v max jakie ludzie na tym osiągali. Tak czy siak dzięki za pomoc.
@ObywatelX
Dokładnie tak. Zostaw co masz, pływaj i tyle. Tam niczego nie polepszysz kosmetyczną zmianą skoku śruby, a jedynie wydasz kasę na eksperymenty. Jak chcesz czegoś więcej niż masz teraz, to tylko zmiana silnika na większy i więcej koni. Przy tym zestawie, tak obciążonym jakim teraz pływasz jak napisałeś max 15km/h potrzebujesz do ślizgu ze 4HP więcej. Dlatego silnik daje się zawsze większy aby radził sobie w niższych zakresach obrotów niż max. Pełna moc to szybkie wyjście w ślizg, ale później zmniejszasz obroty i zestaw leci w ślizgu na 1/2 czy 2/3 manetki czy rumpla. Mając pchacza wody jak u Ciebie jest, nie ma znaczenia czy osiąga WOT czy nie.
Silnik Suzuki
Started By
kamspin
, 18 lis 2008 00:12
160 odpowiedzi w tym temacie
#161 OFFLINE
Napisano 10 grudzień 2024 - 15:10
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych