Yamahę 4, 5 i 6 KM też można transportować w dowolnej pozycji. Byle nie do góry nogami/śrubą.
Wybór spalinowego silnika zaburtowego
#341 OFFLINE
Napisano 28 luty 2017 - 23:14
- Robert.Bart lubi to
#342 OFFLINE
Napisano 28 luty 2017 - 23:17
Yamahę 4, 5 i 6 KM też można transportować w dowolnej pozycji. Byle nie do góry nogami/śrubą.
To dotyczy nowszych modeli. Od 2010 czy 11.
#343 OFFLINE
Napisano 28 luty 2017 - 23:17
Użytkownik David77 edytował ten post 28 luty 2017 - 23:21
#344 OFFLINE
Napisano 01 marzec 2017 - 08:58
Jeśłi mogę coś powiedzieć:
Obydwa można kłaść na jedną z trzech stron (widać to na materiałach reklamowych) - nieprawdą jest, że w DOWOLNEJ pozycji, byle nie do "góry nogami".
Yamaha ma wejście na linię paliwową czego nie ma Suzuki.
Suzuki lżejszy (ale nie 5 kg - bez przesady), rumpel mocowany do kolumny (mniejsze drgania na rumplu), układ smarowania z pompą i filtrem oleju, sporo droższy.
Mam takiego Suzuki, ale w wersji 5KM.
Z tych czwórek wziąłbym osobiście Yamahę (linia paliwowa), chociaż jest cięższa. Notabene sporo zdrożała (w zeszłym roku "chodziła po 4100)
Użytkownik bankroot edytował ten post 01 marzec 2017 - 09:47
#345 OFFLINE
Napisano 01 marzec 2017 - 17:31
A dla czego brac wogole "czworke"? 4/5/6 to zwykle jedna konstrukcja...
#346 OFFLINE
Napisano 01 marzec 2017 - 18:09
Yamaha ma wejście na linię paliwową czego nie ma Suzuki.
Dzięki, to bardzo ważna uwagą, nawet nie przyszło mi do głowy że Suzuki nie posiada takiego wejścia, zamierzam używać zewnętrznej linii paliwowej.
#347 OFFLINE
Napisano 01 marzec 2017 - 18:26
Moja mała suzi miała wejście dla linii paliwowej na 99,99% A też była z serii 4/5/6 4t
#348 OFFLINE
Napisano 01 marzec 2017 - 20:52
Wejście mają DF5A i DF6A
A dla czego brac wogole "czworke"? 4/5/6 to zwykle jedna konstrukcja...
W nowych Suzuki to prawda dla 4 i 5 KM, 6 KM ma iny kolektor dolotowy i gaźnik.
Użytkownik bankroot edytował ten post 01 marzec 2017 - 20:54
#349 OFFLINE
Napisano 09 marzec 2017 - 10:18
#350 OFFLINE
Napisano 09 marzec 2017 - 11:38
#351 OFFLINE
Napisano 09 marzec 2017 - 12:17
Na Ukrainie nowe 2T i ważą całe 38 kg
Tylko powiedz mi czy można tych 2T używać np, w Chorwacji ? Masz jakiś adres strony gdzie sprzedają takie cuda ?
#352 OFFLINE
Napisano 09 marzec 2017 - 12:19
Odblokowanie z 9.9 na 15 to chyba tylko yamaha , np taki vmax 2t
#353 ONLINE
Napisano 09 marzec 2017 - 12:28
Nie tylko yamaha. Tohatsu 9,9km 2T tez można na 15km
#354 OFFLINE
Napisano 09 marzec 2017 - 12:31
Wysłano z MI 5 przy użyciu Tapatalka
#355 OFFLINE
Napisano 09 marzec 2017 - 12:50
A 4t mają możliwość odblokowania ? Chodzi o to czy warto kombinować z odblokowywaniem czy po prostu kupić 15-20 i okleić go na 9.9 do momentu zrobienia patentu ?
#356 OFFLINE
Napisano 09 marzec 2017 - 13:04
Z 4t na pewno bedzie trudniej, w pewnych przypadkach nieopłacalne. Różnice : gaźnik, moduł, dolot, wałki rozrządu w różnej konfiguracji
#357 OFFLINE
Napisano 09 marzec 2017 - 13:13
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
#358 OFFLINE
Napisano 09 marzec 2017 - 13:48
#359 OFFLINE
Napisano 09 marzec 2017 - 13:52
Suzuki na wtrysku 9.9;15;20 to ten sam silnik blokowany ,, sitkiem'' na dolocie powietrza.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Mówisz o tych:
1) http://www.marine.su....pl/DF9_9B.html
2) http://www.marine.su...DF15A/15AR.html
3) http://www.marine.su...DF20A/20AR.html
Waga i pojemość ta sama. Kwestia jak wygląda z kosztem przerobienia ? Jeżeli trzeba wymontować same sitko to pikuś...
#360 OFFLINE
Napisano 09 marzec 2017 - 13:55
Suzuki made in Kazachstan :/
Użytkownik womaly23 edytował ten post 09 marzec 2017 - 13:56
Użytkownicy przeglądający ten temat: 3
0 użytkowników, 3 gości, 0 anonimowych