Skocz do zawartości

  •      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witaj!

Zaloguj się lub Zarejestruj by otrzymać pełen dostęp do naszego forum.

Zdjęcie

Wybór spalinowego silnika zaburtowego


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2694 odpowiedzi w tym temacie

#361 OFFLINE   gumowy

gumowy

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 574 postów
  • LokalizacjaDelta Odry
  • Imię:Filip
  • Nazwisko:Skywalker

Napisano 10 marzec 2017 - 05:36

Tak oczywiście tak sitkiem, i są sprzedawane w cenie 9.9 he he he, panowie chyba w to nie wierzycie że tak jest. Są wersje 9.9 o pojemności 360+ cm3, waga w wersji gołej 50kg+. Przeróbka na 15 jedna śrubka, 20 km wymiana kompletnego gaźnika 1 tys.

Suzuki made in Kazachstan :/


Ten silnik nie ma gaźnika. To jest wtrysk, po usunięciu dławika automatycznie dostosuje się do nowych możliwości(z 9.9 na 20km).




Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

#362 OFFLINE   gumowy

gumowy

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 574 postów
  • LokalizacjaDelta Odry
  • Imię:Filip
  • Nazwisko:Skywalker

Napisano 10 marzec 2017 - 05:40

Mówisz o tych:
1) http://www.marine.su....pl/DF9_9B.html
2) http://www.marine.su...DF15A/15AR.html
3) http://www.marine.su...DF20A/20AR.html

Waga i pojemość ta sama. Kwestia jak wygląda z kosztem przerobienia ? Jeżeli trzeba wymontować same sitko to pikuś...


To dokładnie ten model. 9.9 ma dławik, 15 ma dławik (inne średnice otworów ,, sitka''),20 brak dławika.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

#363 OFFLINE   bankroot

bankroot

    Forumowicz

  • Oczekujący na akcept
  • PipPip
  • 246 postów

Napisano 10 marzec 2017 - 09:29

Ten silnik nie ma gaźnika. To jest wtrysk, po usunięciu dławika automatycznie dostosuje się do nowych możliwości(z 9.9 na 20km).
 

 Rewelacja!

Jak w praktyce wygląda usunięcie dławika ?



#364 OFFLINE   womaly23

womaly23

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 1504 postów

Napisano 10 marzec 2017 - 09:47

Nie miałem tego silnika ale ceny znam i co za tym idzie....O ile na 15 km blokada przeważnie jest prosta jak włos mongoła to na 20 lekko już nie będzie
( tak jest w przypadku Mercury Yamaha Tohatsu - wymiana kompletnego gaźnika)  i za bardzo wierzyć mi się nie chce żeby Suzuki na wtrysku  i tak niskiej cenie sprzedaży pogrążyć się chciała i dała możliwość odblokowania na 20 km za pomocą dławika - nie te czasy.

Oczywiście mogę się mylić...



#365 OFFLINE   cabage

cabage

    Zaawansowany

  • PRZEDSTAWICIEL MARKI
  • PipPipPip
  • 1518 postów
  • LokalizacjaOpole
  • Imię:Marcin
  • Nazwisko:Tohatsu/Mercury/Lowrance/MG/Ram Mounts

Napisano 10 marzec 2017 - 09:50

Może, ktoś posiada katalog części online do SUZUKI i się przekonamy :) ?



#366 OFFLINE   womaly23

womaly23

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 1504 postów

Napisano 10 marzec 2017 - 09:55

To nie jest takie proste - w katalogach są tylko nr części a nie ma podanych żadnych wymiarów , itd itp. wg numeru mogą być inne cześci a w rzeczywistości są takie same i na odwrót. Mi się wierzyć nie chce że wyjmujemy dławik w postaci siatki i mamy 20 km . Wydaje mi się żeby odblkować na 20 kucy w serwisie trzeba by zapłacić ok 1.5 - 2 tys a ze swoich kontaktów do 1 tys....



#367 OFFLINE   kotwitz

kotwitz

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 2378 postów
  • LokalizacjaŁódź
  • Imię:Kamil

Napisano 10 marzec 2017 - 10:09

Najprościej sprawdzić numer katalogowy komputera.
Jak dla mnie przeskok mocy o 50% i 100% w górę musi wiązać się z większą dawką paliwa. 

Nie wiem ale wydaje mi się, że ów dławik jest w kolektorze ssącym i zmniejsza dopływ powietrza więc wyjmując go powinno się również zadbać o większy dopływ paliwa.
Powinny być zachowane proporcje bo prosty tunning to nie jednemu już bokiem wyszedł. 



#368 OFFLINE   cabage

cabage

    Zaawansowany

  • PRZEDSTAWICIEL MARKI
  • PipPipPip
  • 1518 postów
  • LokalizacjaOpole
  • Imię:Marcin
  • Nazwisko:Tohatsu/Mercury/Lowrance/MG/Ram Mounts

Napisano 10 marzec 2017 - 10:31

Najprościej sprawdzić numer katalogowy komputera.
Jak dla mnie przeskok mocy o 50% i 100% w górę musi wiązać się z większą dawką paliwa. 

Nie wiem ale wydaje mi się, że ów dławik jest w kolektorze ssącym i zmniejsza dopływ powietrza więc wyjmując go powinno się również zadbać o większy dopływ paliwa.
Powinny być zachowane proporcje bo prosty tunning to nie jednemu już bokiem wyszedł. 

Może i wspomniane sitko też się wymienia ale i może do tego moduł sterujący / komputer , też mi ciężko uwierzyć że SUZUKI poszło by na taką łatwiznę strzelając sobie tym samym w kolano - ale cuda się zdarzają ... :)



#369 OFFLINE   Adrian K

Adrian K

    Nowy

  • +Forumowicze
  • Pip
  • 42 postów
  • Imię:Adrian
  • Nazwisko:Kasprowy

Napisano 10 marzec 2017 - 11:38

http://www.brownspoi...df9_9/2017B.asp

 

Katalog mówi całkiem co innego  

przepustnica dla wszystkich taka sama 

wtrysk dla wszystkich taki sam 

komputer dla kazdego inny 


Użytkownik Adrian K edytował ten post 10 marzec 2017 - 11:49

  • cabage lubi to

#370 OFFLINE   Marchisio

Marchisio

    Forumowicz

  • Zbanowani
  • PipPip
  • 291 postów

Napisano 10 marzec 2017 - 12:16

no i jest odpowiedz inne sterowanie wtryskiem , wiec mozna sobie zmieniac do woli , moduł pewnie bardzo drogi



#371 OFFLINE   Adrian K

Adrian K

    Nowy

  • +Forumowicze
  • Pip
  • 42 postów
  • Imię:Adrian
  • Nazwisko:Kasprowy

Napisano 10 marzec 2017 - 12:25

od 350$



#372 OFFLINE   cabage

cabage

    Zaawansowany

  • PRZEDSTAWICIEL MARKI
  • PipPipPip
  • 1518 postów
  • LokalizacjaOpole
  • Imię:Marcin
  • Nazwisko:Tohatsu/Mercury/Lowrance/MG/Ram Mounts

Napisano 10 marzec 2017 - 12:34

od 350$

Czyli bardzo podobnie jak w Mercurym. To podpowiedzcie który silnik kupić SUZUKI, MERCURY, Yamahę (tu nie wiem jakie bebechy trzeba wymieniać aby zrobić 20 Koni) czy może coś innego ?



#373 OFFLINE   womaly23

womaly23

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 1504 postów

Napisano 10 marzec 2017 - 13:10

Czyli bardzo podobnie jak w Mercurym. To podpowiedzcie który silnik kupić SUZUKI, MERCURY, Yamahę (tu nie wiem jakie bebechy trzeba wymieniać aby zrobić 20 Koni) czy może coś innego ?

Kurcze rozmawialiśmy o tym na priv ale napiszę jeszcze raz - Yamaha Mercury Tohatsu na 15 KM jedna śrubka, na 20 wymiana kompletnego gaźnika.

 

Suzuki są dość papierowymi - delikatnymi silnikami jeśli chodzi o nowe kontrukcje, jeśli chodzi o silniki jak wyżej to moim zdaniem Mercury jest najsolidniej wykonany.


Użytkownik womaly23 edytował ten post 10 marzec 2017 - 13:12


#374 OFFLINE   bankroot

bankroot

    Forumowicz

  • Oczekujący na akcept
  • PipPip
  • 246 postów

Napisano 10 marzec 2017 - 13:20

Suzuki są dość papierowymi - delikatnymi silnikami jeśli chodzi o nowe kontrukcje

 

może dlatego są najlżejsze ?



#375 OFFLINE   Marchisio

Marchisio

    Forumowicz

  • Zbanowani
  • PipPip
  • 291 postów

Napisano 10 marzec 2017 - 14:10

Kurcze rozmawialiśmy o tym na priv ale napiszę jeszcze raz - Yamaha Mercury Tohatsu na 15 KM jedna śrubka, na 20 wymiana kompletnego gaźnika.

 

Suzuki są dość papierowymi - delikatnymi silnikami jeśli chodzi o nowe kontrukcje, jeśli chodzi o silniki jak wyżej to moim zdaniem Mercury jest najsolidniej wykonany.

Mercurego 9.9 mozna odblokowac na 15? Jaki dokladnie model bo na pewno nie wszystkie , rożnica wagi jest miedy nimi 



#376 OFFLINE   womaly23

womaly23

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 1504 postów

Napisano 10 marzec 2017 - 15:28

Mercury 10 Viking 50+ kg

Użytkownik womaly23 edytował ten post 10 marzec 2017 - 15:28


#377 OFFLINE   Trebron

Trebron

    Forumowicz

  • +Forumowicze
  • PipPip
  • 93 postów

Napisano 11 marzec 2017 - 15:55

Mercury 10 Viking 50+ kg

 

Miałem tego Vikinga moc zmieniasz na 15 poprzez wyłąmanie  ogranicznika na gardzieli a 20 przez  zmiane gaznika który masz w zestawie . jest to tak czy inaczej zdławiona 15 . jest duzo filmów z tym silnkiem na YT ma jedną wade na gazniku 20 km niesamowiicie trzesie silnikiem na biegu jałowym. 

Podobna sytuacja jest w 8/9,8 mercurego tez jest ogranicznik na gardzieli . 



#378 OFFLINE   womaly23

womaly23

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 1504 postów

Napisano 11 marzec 2017 - 16:03

A to ciekawe:)
9.9 Viking i 15 to zdlawione 20 km a nie 15, gaźnika w zestawie nie ma.

Żadnych objawów o których piszesz nie zarejestrowałem, oczywiście pisze tu o nowych konstrukcjach

9.9 ma poj ok. 210 cm3
15 ma poj ok 350cm3
20 to samo co 15
25-30 ma poj 528cm3

Jak silnik 20 zdlawiony do 9.9 po wrzuceniu gaźnika od swojej konstrukcji może źle pracować skoro cała gama Mercury pracuje perfekcyjnie?

Użytkownik womaly23 edytował ten post 11 marzec 2017 - 16:25

  • Dano. lubi to

#379 OFFLINE   Trebron

Trebron

    Forumowicz

  • +Forumowicze
  • PipPip
  • 93 postów

Napisano 11 marzec 2017 - 16:37

Hm ?   silnik   sciagniety z Norge kupiony w Polsce  w zestawie grugi gaznik na 20 km  na czapie naklejka 10 km 

jak chcesz moe tobie podać nr tel. do osoby  Elblaga do osoby która sprzedawała  te silniki były nawet na Allegro .



#380 OFFLINE   cabage

cabage

    Zaawansowany

  • PRZEDSTAWICIEL MARKI
  • PipPipPip
  • 1518 postów
  • LokalizacjaOpole
  • Imię:Marcin
  • Nazwisko:Tohatsu/Mercury/Lowrance/MG/Ram Mounts

Napisano 11 marzec 2017 - 16:41

Możecie wskazać konkretny model tego Mercurego, szukam na Google, Youtube i coś albo źle szukam albo sam nie wiem bo nie mogę znaleźć...




Użytkownicy przeglądający ten temat: 2

0 użytkowników, 2 gości, 0 anonimowych