Wybór spalinowego silnika zaburtowego
#1121 OFFLINE
Napisano 18 lipiec 2019 - 10:05
#1122 OFFLINE
Napisano 18 lipiec 2019 - 11:25
#1123 OFFLINE
Napisano 18 lipiec 2019 - 12:52
#1124 OFFLINE
Napisano 18 lipiec 2019 - 13:36
Szkoda, byś sobie podpiął przez NMEA do Ultry i by były zegary .
#1125 OFFLINE
Napisano 18 lipiec 2019 - 13:37
To może zobacz jeszcze Tohatsu. To to samo konstrukcyjnie, do Tohatsu da sie dokupić długi rumpel. Tylko trzeba wtedy brać na manetkę.
Użytkownik psulek edytował ten post 18 lipiec 2019 - 13:37
#1126 OFFLINE
Napisano 18 lipiec 2019 - 15:07
Witam. Przymierzam się do kupna silnika Mercury F30 ELH PT Z power trymem.
Czy ktoś z Was jest jego użytkownikiem? Proszę o pomoc w postaci wypisania wad i zalet. Z góry dziękuję za pomoc.
Cześć - mam dokładnie taki silnik przyczepiony do Sempera 440Xt. Pisz na priv lub dzwoń (tel podam Ci na PW).
BTW. Mam bardzo dobre dojście - cena.ok. 20k.
Pozdrawiam,
Mariusz
#1127 OFFLINE
Napisano 18 lipiec 2019 - 16:13
#1128 OFFLINE
Napisano 18 lipiec 2019 - 16:21
#1129 OFFLINE
Napisano 18 lipiec 2019 - 17:13
#1130 OFFLINE
Napisano 19 lipiec 2019 - 19:53
ja polecam silnik 9,8ps tohatsu 4stroke, użytkuje od roku bardzo dobry silnik bez awaryjny do lodzi 4.10metra
#1131 OFFLINE
Napisano 21 lipiec 2019 - 04:16
Załączone pliki
- thug lubi to
#1132 OFFLINE
Napisano 21 lipiec 2019 - 05:06
#1133 OFFLINE
Napisano 21 lipiec 2019 - 05:53
Do tego dochodzi regulator wloncznik przeniesienie pompki ogolnie latwe ale dla kogos kto ma znikome pojecie o mechamice i elektryce napewno pare rad nie zaszkodzi dwa brackets trzeba bylo zrobic samemu
#1134 OFFLINE
Napisano 25 lipiec 2019 - 22:35
Użytkownik siarq edytował ten post 25 lipiec 2019 - 22:36
#1135 OFFLINE
Napisano 25 lipiec 2019 - 23:12
#1136 OFFLINE
Napisano 26 lipiec 2019 - 05:58
#1137 OFFLINE
Napisano 26 lipiec 2019 - 07:05
#1138 OFFLINE
Napisano 26 lipiec 2019 - 09:49
#1139 OFFLINE
Napisano 26 lipiec 2019 - 09:54
Użytkownik dolot edytował ten post 26 lipiec 2019 - 09:57
#1140 OFFLINE
Napisano 26 lipiec 2019 - 10:00
Jak miałem 6km przy pontonie 320 to też pływał jak po sznurku ale jak powiesilem 15 to przy 30 stał się nerwowy. Zbyt mała masa i zbyt małe zanurzenie, kil w pontonach niestety nie stabilizuje tak jak w łódkach bo jednak jest stosunkowo szeroki. Jak dałem trym maksymalnie do pawęży troszke się poprawiło ale nadal jest daleko do ideału.
Ciekawe. Pewnie zależy to również od wagi silnika a nie tylko od jego mocy.
15 KM w 2T może ważyc 33 kg a to samo 4T 50 kg i więcej.
Mój Kolibri 330D z silnikiem Yamaha 9,9 4T idzie jak po sznurku 33-35 km/h.
Wkrótce zagości 15 KM 2T i pewnie myszkowania nie będzie.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych