Skocz do zawartości

  •      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witaj!

Zaloguj się lub Zarejestruj by otrzymać pełen dostęp do naszego forum.

Zdjęcie

Wybór spalinowego silnika zaburtowego


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2694 odpowiedzi w tym temacie

#101 OFFLINE   spy

spy

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 1309 postów

Napisano 25 luty 2015 - 17:22

Akurat gdy kupowałem samochód w 2011 brałem pod uwagę Sportage.


Użytkownik spy edytował ten post 01 czerwiec 2015 - 18:49


#102 OFFLINE   womaly23

womaly23

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 1511 postów

Napisano 25 luty 2015 - 20:52

Gdyby ktoś "zgubił" tabliczkę znamionową lub była już "nieczytelna" to proszę da się to rozwiązać- http://allegro.pl/ta...5098668182.html



#103 OFFLINE   tobiasz

tobiasz

    tobihandmade.com

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 927 postów
  • LokalizacjaWronki
  • Imię:Tobiasz
  • Nazwisko:Perz

Napisano 25 luty 2015 - 21:14

Wrzucam fotki odległości płytki do pawęży, pierwsza fotka to tak jak miałem na filmie, na drugirj podniosłem o dwa stopnie i wydaje się by równo, jutro popływam i sprawdzę jak leci

Załączone pliki



#104 OFFLINE   Paweł J

Paweł J

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 1818 postów
  • LokalizacjaPiła
  • Imię:Paweł

Napisano 25 luty 2015 - 21:26

Tobiasz powinieneś podnieść cały silnik na pawęży, takie przestawienie silnika na wiele się nie zda.

#105 OFFLINE   tornado

tornado

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 1703 postów
  • LokalizacjaDolny Śląsk

Napisano 25 luty 2015 - 21:28

W ciągu 20 lat zajeździłem dwie bawary zawsze były nr 1 u mnie i nikt nie był w stanie zmienić mego poglądu . Teraz 3 rak pomykam sorcia 3,5litra i zastanawiam się dlaczego przez co najmniej ostatnie 10lat byłem taki głupi trzymając się bawary i paląc sprzęgło na każdym slipie. A spalanie mam takie samo jak w BMW 535 na poziomie 14 litrów benzyny 17 gazu. Ale na slipach 0000000 problemu z wyjechaniem +1,2tony na haku.

#106 OFFLINE   spy

spy

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 1309 postów

Napisano 25 luty 2015 - 21:30

do 5cm przy wypornościowej jest ok. Na poprzedniej fotce wydawało mi się, że jest 10cm. Możesz spróbować zawiesić silnik 2,5cm wyżej.



#107 OFFLINE   tobiasz

tobiasz

    tobihandmade.com

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 927 postów
  • LokalizacjaWronki
  • Imię:Tobiasz
  • Nazwisko:Perz

Napisano 25 luty 2015 - 21:55

w jaki sposób to zrobić? wsadzić ten kształtownik który trzymam w ręce pod silnik?

#108 OFFLINE   Paweł J

Paweł J

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 1818 postów
  • LokalizacjaPiła
  • Imię:Paweł

Napisano 25 luty 2015 - 22:06

Prowizorycznie wystarczy,sprawdź czy będzie lepiej. Później możesz pokombinować coś trwalszego.

#109 OFFLINE   newrom

newrom

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 1017 postów
  • LokalizacjaKraków... czasami

Napisano 25 luty 2015 - 22:08

tak, a jak testy wypadną ok to zamontuj ją na stałe. Wychyleniem silnika pobaw się na wodzie. Znaczy włącz GPS i sprawdzaj prędkość max i szybkość wyjścia do ślizgu. Po każdym teście zmiana.

#110 OFFLINE   spy

spy

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 1309 postów

Napisano 25 luty 2015 - 22:21

Zacznij od niego, potem spróbuj 5cm. Masz czas to się baw bo w sezonie już czasu będzie szkoda. Przy hondach jest to norma bo ich rozmiary są większe niż u pozostałych producentów i jest to odczuwalne przy takich granicznych sytuacjach. Sam miałem hondę 5km i dopiero po podniesieniu silnia o 6cm miał on odpowiednie ustawienie.


Użytkownik spy edytował ten post 25 luty 2015 - 22:35


#111 OFFLINE   piernik

piernik

    Forumowicz

  • +Forumowicze
  • PipPip
  • 336 postów
  • LokalizacjaToruń

Napisano 25 luty 2015 - 22:24

tobiasz92 tu masz instrukcję do Twojego silnika:http://cdn.powerequi...ls/31ZV4631.pdf



#112 OFFLINE   womaly23

womaly23

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 1511 postów

Napisano 25 luty 2015 - 23:59

tobiasz92 tu masz instrukcję do Twojego silnika:http://cdn.powerequi...ls/31ZV4631.pdf

Piernik czyżbym się nie mylił że 9.9 i 15 to jest to samo - z tej instrukcji wynika ze oba maja taką sama pojemność 280 cm3 a róznią się zakresem obrotów na plus oczywiści dla 15 hp waga itd bez zmian.....



#113 OFFLINE   spy

spy

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 1309 postów

Napisano 26 luty 2015 - 00:01

Stare 9 i 15 to było to samo.



#114 OFFLINE   womaly23

womaly23

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 1511 postów

Napisano 26 luty 2015 - 00:09

Tak tez pisałem zresztą Ty też  ale @piernik  jasny wprowadził nas w błąd ;)  Już nigdy więcej mu nie uwierzę.....XD


Użytkownik womaly23 edytował ten post 26 luty 2015 - 00:10


#115 OFFLINE   tobiasz

tobiasz

    tobihandmade.com

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 927 postów
  • LokalizacjaWronki
  • Imię:Tobiasz
  • Nazwisko:Perz

Napisano 26 luty 2015 - 06:36

Dzisiaj będą testy, dam znać co z tego wyjdzie.

Mam jeszcze jeden problem, chciałbym mieć akumulator w jednej z przednich bakist, jak proponujecie puścić kable z tylnej bakisty?

Załączone pliki



#116 OFFLINE   piernik

piernik

    Forumowicz

  • +Forumowicze
  • PipPip
  • 336 postów
  • LokalizacjaToruń

Napisano 26 luty 2015 - 07:57

Tak tez pisałem zresztą Ty też  ale @piernik  jasny wprowadził nas w błąd ;)  Już nigdy więcej mu nie uwierzę.....XD

Przecież podałem w zestawieniu pojemności,ze wersja A  9,9 i 15 KM ma ta sama pojemność. Podstawowa różnica to wałki rozrządu.

Dopiero w wersji D różnią się pojemnościami.



#117 OFFLINE   womaly23

womaly23

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 1511 postów

Napisano 26 luty 2015 - 11:00

@piernik juz się nie tłumacz XD każdy widział co napisałeś :)

#118 OFFLINE   kotwitz

kotwitz

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 2378 postów
  • LokalizacjaŁódź
  • Imię:Kamil

Napisano 26 luty 2015 - 13:56

Wrzucam fotki odległości płytki do pawęży, pierwsza fotka to tak jak miałem na filmie, na drugirj podniosłem o dwa stopnie i wydaje się by równo, jutro popływam i sprawdzę jak leci

Przy tak wytrymowanym silniku jak na drugim zdjęciu to nie wiem czy łódka w ogóle w ślizg wejdzie. Przesuń silnik tak aby był jak najbliżej pawęży i sprawdź jak będzie, a później możesz bawić się w podnoszenie go do góry na pawęży. Na początek wyjmij bolec i sprawdź, jeśli będzie ok to możesz wtedy włożyć w pierwszy wolny stopień celem sprawdzenia. W kolejne nie ma już sensu bo będzie gorzej. 
 



#119 OFFLINE   tobiasz

tobiasz

    tobihandmade.com

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 927 postów
  • LokalizacjaWronki
  • Imię:Tobiasz
  • Nazwisko:Perz

Napisano 26 luty 2015 - 13:58

Przy tak wytrymowanym silniku jak na drugim zdjęciu to nie wiem czy łódka w ogóle w ślizg wejdzie. Przesuń silnik tak aby był jak najbliżej pawęży i sprawdź jak będzie, a później możesz bawić się w podnoszenie go do góry na pawęży. Na początek wyjmij bolec i sprawdź, jeśli będzie ok to możesz wtedy włożyć w pierwszy wolny stopień celem sprawdzenia. W kolejne nie ma już sensu bo będzie gorzej. 
 

Jak wypłynąłem pierwszy raz bolec był w pierwszej dziurce, silnik chciał wejść pod łódź podczas pływania,później przestawiłem na 3 i było o niebo lepiej, na 5 wsadziłem tylko do zdjęcia



#120 OFFLINE   spy

spy

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 1309 postów

Napisano 26 luty 2015 - 14:21

Chciał wejść bo jest za nisko. Weź dwa kształtowniki po 2,5cm i testuj. najlepsze ustawienie to najmniejsze spalanie przy tej samej prędkości.






Użytkownicy przeglądający ten temat: 2

0 użytkowników, 2 gości, 0 anonimowych