X edycja - WYPRZEDAŻ GARAŻOWA - 2025
Po raz dziesiąty spotkamy się na wyprzedaży garażowej - 5 kwietnia 2025 r (startujemy o godz. 10:00 a kończymy o 15:00). Dla publiczności (osób kupujących) wejście będzie jak zawsze bezpłatne i bez żadnych ograniczeń. Ostatni garaż był jednym z najbardziej udanych jeśli chodzi o ilość kupujących a na X jubileuszowym planujemy podbić rekord frekwencyjny!
Rezerwacja stolików dla sprzedających -> Wyprzedaż garażowa - rezerwacja stolików
9,25x12 na tej łódce mam przy swojej yamce 20hp. na stojącej wodzie ok. 4,5 km/h. moim zdaniem za szybko do trolla.
A prędkość max mierzyłeś?
Naturalnie najlepszym rozwiązaniem była by możliwość popływania na różnych śrubach ale takiej możliwości ( poza kupnem kilku śrub ) nie ma.
Pozostanie założenie happy trollera...wtedy da się połączyć osiągnięcie jak największej prędkości przelotowej z dobrą prędkością trollingową choć nie jest to najwygodniejsze rozwiązanie.
A prędkość max mierzyłeś?
Naturalnie najlepszym rozwiązaniem była by możliwość popływania na różnych śrubach ale takiej możliwości ( poza kupnem kilku śrub ) nie ma.
Pozostanie założenie happy trollera...wtedy da się połączyć osiągnięcie jak największej prędkości przelotowej z dobrą prędkością trollingową choć nie jest to najwygodniejsze rozwiązanie.
Dzięki za wszystkie odpowiedzi-podpowiedzi
Niecałe 42. Gdzieś na forum wstawiałem filmik. Jak będziesz chciał to będąc przy kompie poszukam.
Spodziewałem się, że przy śrubie 12 można zbliżyć się do 50 km/h...
Temat śruby do silnika = temat rzeka...
będzie wesolo jak sie okaze, ze mi sie cos popitolilo i mam inny skok... ale fabrycznie do dwudziestek idzie chyba 12tka, nie kombinowałem.
natomiast nie ma lekko, ciezka dziobowka, aku, sam tez waze malo. po zdjeciu dziobowki i aku zaczynala "kaczkowac", z dociazonym dziobem idzie 41.8 jak po masle. jak dosiadzie sie kompan, tez nie waski, to czasem wyciagamy 38-39 (z dziobowka).
skleroza... 42,8
5 dych to utopia na tej łódce, i ciut niebezpiecznie. kiedyś bawiąc się kalkulatorem wyszło mi, że kombinując z masą (rozkładem), śrubą etc może udało by się przy 20 koniach ogarnąć 46-47. ale eksperymentalnie.
Użytkownik nrt80 edytował ten post 07 marzec 2014 - 13:07
Pozostanie założenie happy trollera...wtedy da się połączyć osiągnięcie jak największej prędkości przelotowej z dobrą prędkością trollingową choć nie jest to najwygodniejsze rozwiązanie.
Dzięki za wszystkie odpowiedzi-podpowiedzi
Używałem happy trollera - za dużo zachodu z jego opuszczaniem i podciąganiem wg mnie, szczególnie w sytuacji gdy się robi dużo przelotów (ja tak miałem).
Najlepiej się u mnie sprawdza... wiaderko wypuszczone na sznurku
Prędkość można regulować wielkością wiaderka
Witam.Na początku chciałbym się przywitać i odświerzyć temat który mnie dotyczy od początku nabycia nowego Tohatsu4km 4stroke. Problem to identyczne zalewanie się tega silnika jak w pierwszym poście kolegi [ Tier ] Motorem płyuwam ok.100 godzin w roku a mam go 4 rok.U naprawy był dwukrotnie w CRO. oraz u naszego mechanika od gazników, wszyscy mówili to samo zacinająca się iglica i dlatego tym otworem leje się paliwo. Jeżeli z kolegów ktoś ma jakiś pomysł z tym problemem byłbym wdzięczny.Właśnie pozytywne opinie z tego forum zadecydowały o zakupie tego silnika z którego niespecjalnie jestem zadowolony.
Mam ten silnik z 2013 r kupiłem nowy jak zarazie nie mam żadnych problemów drugi sezon bez problemu a na wodzie jestem praktycznie co tydzień ,jedyna co zauważyłem to na wolnych obrotach trochę wibruje ale podobno Tośki tak maią . Pływałem wcześniej na yamaha i wydaje mi się że na wolnych obrotach tak nie wibrował.Ps na tabliczce znamionowe 36kg