http://www.boats.net...oard/parts.html
tu szukałeś?
Zaloguj się lub Zarejestruj by otrzymać pełen dostęp do naszego forum.
Napisano 26 marzec 2016 - 18:46
a co ci trzeba. bo znam ten silnik" od srubki"
Chciałbym się dowiedzieć jak jest z dostępem do części do tego typu, ponieważ mam okazje nabyć taki silnik w przyzwoitym stanie.
Napisano 26 marzec 2016 - 18:49
Napisano 26 marzec 2016 - 22:00
czesci są dostępne w serwisie tohatsu w RP lub z zagranicy na www.boats.net
ja zamawiałem do takiege samego modelu lecz mocy 12 km. to ta sama konstrukcja co 9.8 lecz wiekszy gaznik
ale nie ma co zakłądac ze coś padnie i trzeba cos zamawiac
Użytkownik evin edytował ten post 26 marzec 2016 - 22:02
Napisano 27 marzec 2016 - 20:07
Napisano 28 marzec 2016 - 09:58
Wymienione czesci to tzw serwisowe. jesli ktos dba to wymieni co trzeba.
jesli silnik dwusuw ma kompresje min 6 bar i wiecej na kazdym cylindrze to wewnetrznie zdrowy( przyjmuje sie ze odchylka do 10% pomiedzy cylindrami jest dopuszczalna) . Jesli Biegi wchodza bez problemu i nie wyskakuja to tez ok
jesli jest tak jak wyzej to powinno byc ok.
wydajac 2 tys teraz to i za jakis czas odsprzedajac tez wezmiesz zblizona kase.
Wybor jest twoj, sm musisz zadecydowac.
Napisano 28 marzec 2016 - 10:50
Napisano 28 marzec 2016 - 18:01
Napisano 28 marzec 2016 - 18:36
mysle ze 14x 1,25 ale to nie problem wziąśc cały zestaw
Napisano 28 marzec 2016 - 18:49
Napisano 28 marzec 2016 - 19:00
Napisano 08 maj 2016 - 08:17
Witam kolegów , posiadam silnik Tohatsu 9,9 z 2003 r 4T w wersji skandynawskiej na bloku 18 konnego (info od sprzedawcy potwierdzone moim ''śledztwem'' w sieci). Mam pytanie do fachowców czy jest możliwe rozblokowanie go do owych 18 koni? Ewentualnie jakie są kosztu takiego tuningu.
Napisano 08 maj 2016 - 13:07
Witam kolegów , posiadam silnik Tohatsu 9,9 z 2003 r 4T w wersji skandynawskiej na bloku 18 konnego (info od sprzedawcy potwierdzone moim ''śledztwem'' w sieci). Mam pytanie do fachowców czy jest możliwe rozblokowanie go do owych 18 koni? Ewentualnie jakie są kosztu takiego tuningu.
To by było coś I takie moje pytanie czy ta 10 jest taka ciężka? czy te 18 są takie lekkie?
Napisano 08 maj 2016 - 13:09
To by było coś I takie moje pytanie czy ta 10 jest taka ciężka? czy te 18 są takie lekkie?
48kg
Napisano 10 grudzień 2016 - 22:07
Napisano 10 grudzień 2016 - 22:30
Świeca, przewody, cewka, moduł.
W tej kolejności należałoby sprawdzić.
Napisano 10 grudzień 2016 - 23:51
świece sprawdzałem,wyczyściłem zmieniłem ale nie ma iskry,przewody wydają się ok ale sprawdzenie tego i tak jest poza moim zasięgiem... ewe. wymiana cewki lub modułu to kosztowne operacje?
Użytkownik Wobi edytował ten post 10 grudzień 2016 - 23:52
Napisano 11 grudzień 2016 - 00:50
Mam Tohatsiaka 4T 4KM z 2013r, serwisowany w autoryzowanym serwisie co sezon. Od pewnego czasu przy obrotach wyższych niż 45-50% mocy czuć nierówną pracę(wibracje na rumplu). Co może być przyczyną, jaki jest ewentualny koszt naprawy? Jestem totalnie zielony jeśli chodzi o serwis silników
Napisano 11 grudzień 2016 - 01:18
co do tego 4 k to przyczya moze byc łapanie powietrza lewego przewodami, filtr nie drozny, gaznik przypchany, odpowietrznik zbiornika
walniete łozysko w spodzinie. kompresja uciekac uszczelką. nie wyregulowane zawory. przyczyn troche moze byc.
Napisano 11 grudzień 2016 - 01:22
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych