Uwaga na stalki Team Dragon
#41 Guest_mikolaj_*
Napisano 30 październik 2014 - 19:08
I też sam motam , kręcę i zaginam.
Do lżejszych zastosowań świetny i tani Jaxon Micro "coś tam"
#42 OFFLINE
Napisano 30 październik 2014 - 19:22
Mnie również spotkała niebywala przyjemność pęknięcia przyponu''tytanowego'' Dragon(drut). Pękł 1.5cm powyżej agrafki przy rzucie woblerem.Szczęście że nie na rybie, a wobler był pływający.
#43 OFFLINE
Napisano 30 październik 2014 - 20:17
Mnie również spotkała niebywala przyjemność pęknięcia przyponu''tytanowego'' Dragon(drut). Pękł 1.5cm powyżej agrafki przy rzucie woblerem.Szczęście że nie na rybie, a wobler był pływający.
No to miałeś szczęście - mój był tonący , chociaż trochę kręciłem się łodzią w tym miejscu to niestety nie dojrzałem go.
#44 OFFLINE
Napisano 31 październik 2014 - 08:34
Witam,
piszę w imieniu Dragona, producenta przyponów, o których mowa w tym wątku.
Wyrażam ubolewanie z powodu nieprzyjemności, która spotkała użytkowników wadliwych przyponów.
Bardzo proszę, aby zgłaszać bezpośrednio na adres centrala@firmadragon.pl każdy przypadek otrzymania wadliwego przyponu (wada materiałowa lub produkcyjna) oraz proszę koniecznie podać kontakt do siebie (użytkownika) i przesłać nam wadliwy przypon - postaramy się natychmiast reagować a poszkodowanemu wędkarzowi zadośćuczynić.
Przypony robione są pod Bydgoszczą, tę pracę wykonują Polacy - w żadnym przypadku nasze przypony (jako produkt finalny) nie są robione poza granicami Polski. Właściciele Dragona już wiedzą o zgłoszonych tutaj usterkach i wczoraj podjęto decyzje zmierzające do wdrożenia dodatkowych czynności kontroli jakości produkowanych przyponów.
Naszą intencją jest wyposażenie wędkarzy w jak najlepszej jakości akcesoria i jesteśmy wdzięczni Wam za pomoc w realizowaniu tego zamierzenia.
A przy okazji, zapraszam każdego użytkownika naszego asortymentu do pisania na podany adres e-mail i wyrażenie swojej pozytywnej lub negatywnej opinii o używanych akcesoriach. Uważnie przeczytamy każdy list.
Waldemar Ptak
Design Fishing
Użytkownik spinnluki edytował ten post 31 październik 2014 - 08:36
- @slider@, Piotrek Milupa, robbox4 i 5 innych osób lubią to
#45 OFFLINE
Napisano 31 październik 2014 - 09:28
Bardzo pozytywne podejście do tematu, widać że dbają o wizerunek firmy.
Użytkownik anpart edytował ten post 31 październik 2014 - 10:01
- Matiz992, Kolorowy i marek_moto lubią to
#46 OFFLINE
#47 OFFLINE
Napisano 31 październik 2014 - 11:36
Witam,
piszę w imieniu Dragona, producenta przyponów, o których mowa w tym wątku.
Wyrażam ubolewanie z powodu nieprzyjemności, która spotkała użytkowników wadliwych przyponów.
Bardzo proszę, aby zgłaszać bezpośrednio na adres centrala@firmadragon.pl każdy przypadek otrzymania wadliwego przyponu (wada materiałowa lub produkcyjna) oraz proszę koniecznie podać kontakt do siebie (użytkownika) i przesłać nam wadliwy przypon - postaramy się natychmiast reagować a poszkodowanemu wędkarzowi zadośćuczynić.
Przypony robione są pod Bydgoszczą, tę pracę wykonują Polacy - w żadnym przypadku nasze przypony (jako produkt finalny) nie są robione poza granicami Polski. Właściciele Dragona już wiedzą o zgłoszonych tutaj usterkach i wczoraj podjęto decyzje zmierzające do wdrożenia dodatkowych czynności kontroli jakości produkowanych przyponów.
Naszą intencją jest wyposażenie wędkarzy w jak najlepszej jakości akcesoria i jesteśmy wdzięczni Wam za pomoc w realizowaniu tego zamierzenia.
A przy okazji, zapraszam każdego użytkownika naszego asortymentu do pisania na podany adres e-mail i wyrażenie swojej pozytywnej lub negatywnej opinii o używanych akcesoriach. Uważnie przeczytamy każdy list.
Waldemar Ptak
Design Fishing
A skąd ja mam wziąźć ten pęknięty przypon- czy sądzi Pan , że kolekcjonuję uszkodzone przypony? Mogę odesłać te dwa nowe , których na pewno już nie założę , jak i nie kupię już następnych Pańskiej firmy . I kolejne pytanie za utracone w ten sposób przynęty też uzyskamy rekompensatę. Takie obietnice jak Pan składa , składają również nasi "wybrańcy narodu" co 4 lata- i co ...... i nic z tego nie wynika , pewno jeszcze by Pan chciał paragon na ten przypon , tak jak to bywa w przypadku reklamacji. O waszych wyrobach przyponopodobnych pisze się już długo na forach i do tej pory nie uczyniliście żadnego kroku , aby ten stan zmienić. Powiem wprost nie wierzę w pańskie zapewnienia , o swojej przygodzie pisałem już w czerwcu , zaraz po powrocie z Finlandii , na Państwa stronie na FB . Nikt się nie skontaktował ze mną . Produkujecie tandetę za niemałe pieniądze.
#48 OFFLINE
Napisano 31 październik 2014 - 11:45
A skąd ja mam wziąźć ten pęknięty przypon- czy sądzi Pan , że kolekcjonuję uszkodzone przypony? Mogę odesłać te dwa nowe , których na pewno już nie założę , jak i nie kupię już następnych Pańskiej firmy . I kolejne pytanie za utracone w ten sposób przynęty też uzyskamy rekompensatę. Takie obietnice jak Pan składa , składają również nasi "wybrańcy narodu" co 4 lata- i co ...... i nic z tego nie wynika , pewno jeszcze by Pan chciał paragon na ten przypon , tak jak to bywa w przypadku reklamacji. O waszych wyrobach przyponopodobnych pisze się już długo na forach i do tej pory nie uczyniliście żadnego kroku , aby ten stan zmienić. Powiem wprost nie wierzę w pańskie zapewnienia , o swojej przygodzie pisałem już w czerwcu , zaraz po powrocie z Finlandii , na Państwa stronie na FB . Nikt się nie skontaktował ze mną . Produkujecie tandetę za niemałe pieniądze.
A ja bym radził wysłać i zobaczyć co będzie. To nie boli. Mercedes też nie raz robi buble. Jak większość firm. Skoro firma się oferuje że coś z tym zrobi to może warto zaufać z raz?
#49 OFFLINE
Napisano 31 październik 2014 - 11:51
po przeczytaniu tego wątku zdecydowanie przyłączam sie do niezadowolonych użytkowników przyponów tej firmy,naiwny myślałem że udało mi sie kupić dobre przypony w super cenie ale to co przytrafiło mi sie wczoraj na rybach woła o pomste do nieba,na trzy przypony żałozone do wędki wszystkie poszły z przynętami w rybim pysku!!!!-we wszystkich taki sam defekt-popuszczały te gówniane skówki przy agrafkach-było tak łupnięcie szczupaka,cęcie......... luz........ i dynda sam drut !!! miałem ich wogóle nie używać po przeczytaniu tego wątku ale pomyślałem że sprawdze.........no i sprawdziłem....nikomu ich nie polecam!!!a wręcz odradzam!!!
#50 OFFLINE
Napisano 31 październik 2014 - 12:42
A ja bym radził wysłać i zobaczyć co będzie. To nie boli. Mercedes też nie raz robi buble. Jak większość firm. Skoro firma się oferuje że coś z tym zrobi to może warto zaufać z raz?
Robbox , ale skąd ja mam wziąźć ten pękniety przypon i kilkanaście innych - wyrzuciłem je do śmietnika.
#51 OFFLINE
Napisano 31 październik 2014 - 12:43
Robbox , ale skąd ja mam wziąźć ten pękniety przypon i kilkanaście innych - wyrzuciłem je do śmietnika.
Chodziło mi o te dwa nowe
#52 OFFLINE
Napisano 31 październik 2014 - 13:06
Chodziło mi o te dwa nowe
Mogę je odesłać , ale nie chcę nic innego tylko pieniądze , mnie już nie przekonają do swoich przyponów. Sporo się naczytałem , jak koledzy sami kręcą przypony , sam się za to zabiorę , potrzebuję tylko usystematyzować wiadomości , jakie linki , jakie zaciski. Krętliki i agrafki mam swoje ulubione.
#53 OFFLINE
Napisano 31 październik 2014 - 17:03
Witam,
piszę w imieniu Dragona, producenta przyponów, o których mowa w tym wątku.
Wyrażam ubolewanie z powodu nieprzyjemności, która spotkała użytkowników wadliwych przyponów.
Bardzo proszę, aby zgłaszać bezpośrednio na adres centrala@firmadragon.pl każdy przypadek otrzymania wadliwego przyponu (wada materiałowa lub produkcyjna) oraz proszę koniecznie podać kontakt do siebie (użytkownika) i przesłać nam wadliwy przypon - postaramy się natychmiast reagować a poszkodowanemu wędkarzowi zadośćuczynić.
Przypony robione są pod Bydgoszczą, tę pracę wykonują Polacy - w żadnym przypadku nasze przypony (jako produkt finalny) nie są robione poza granicami Polski. Właściciele Dragona już wiedzą o zgłoszonych tutaj usterkach i wczoraj podjęto decyzje zmierzające do wdrożenia dodatkowych czynności kontroli jakości produkowanych przyponów.
Naszą intencją jest wyposażenie wędkarzy w jak najlepszej jakości akcesoria i jesteśmy wdzięczni Wam za pomoc w realizowaniu tego zamierzenia.
A przy okazji, zapraszam każdego użytkownika naszego asortymentu do pisania na podany adres e-mail i wyrażenie swojej pozytywnej lub negatywnej opinii o używanych akcesoriach. Uważnie przeczytamy każdy list.
Waldemar Ptak
Design Fishing
Przykro mi,nie odeślę bo poszedł do śmieci(przez ostatnie 2 lata 3 sztuki) więc do trzech razy sztuka.Chciałem reklamować w miejscu zakupu ale sprzedawca odmówił przyjęcia reklamacji.Więcej już nie zakupię tego produktu,bo to zwykły bubel.Przekaże znajomym o zaletach tego produktu i odradzę zakup.
- logun74 lubi to
#54 OFFLINE
Napisano 31 październik 2014 - 17:29
Uważnie przeczytamy każdy list.
Podobnej treści zapewnienie otrzymałem w 2012 roku.
- logun74 lubi to
#55 OFFLINE
Napisano 31 październik 2014 - 17:55
Witam,
piszę w imieniu Dragona, producenta przyponów, o których mowa w tym wątku.
Wyrażam ubolewanie z powodu nieprzyjemności, która spotkała użytkowników wadliwych przyponów.
Bardzo proszę, aby zgłaszać bezpośrednio na adres centrala@firmadragon.pl każdy przypadek otrzymania wadliwego przyponu (wada materiałowa lub produkcyjna) oraz proszę koniecznie podać kontakt do siebie (użytkownika) i przesłać nam wadliwy przypon - postaramy się natychmiast reagować a poszkodowanemu wędkarzowi zadośćuczynić.
Przypony robione są pod Bydgoszczą, tę pracę wykonują Polacy - w żadnym przypadku nasze przypony (jako produkt finalny) nie są robione poza granicami Polski. Właściciele Dragona już wiedzą o zgłoszonych tutaj usterkach i wczoraj podjęto decyzje zmierzające do wdrożenia dodatkowych czynności kontroli jakości produkowanych przyponów.
Naszą intencją jest wyposażenie wędkarzy w jak najlepszej jakości akcesoria i jesteśmy wdzięczni Wam za pomoc w realizowaniu tego zamierzenia.
A przy okazji, zapraszam każdego użytkownika naszego asortymentu do pisania na podany adres e-mail i wyrażenie swojej pozytywnej lub negatywnej opinii o używanych akcesoriach. Uważnie przeczytamy każdy list.
Waldemar Ptak
Design Fishing
Panie Waldku, może czas zmienić pracowników lub produkcję przenieść w inne miejsce??? Wiem że to masowa produkcja, ale prawie każdy kto sam robi przypony (i ma jakieś doświadczenie) bez problemu wykona nie urywającą się stalkę pod 20g przynętą...
#56 OFFLINE
Napisano 31 październik 2014 - 18:04
Panie Waldku, może czas zmienić pracowników lub produkcję przenieść w inne miejsce??? Wiem że to masowa produkcja, ale prawie każdy kto sam robi przypony (i ma jakieś doświadczenie) bez problemu wykona nie urywającą się stalkę pod 20g przynętą...
Tylko że robiąc przypony na własny użytek robisz to dokładnie i starannie, a robiący na sprzedaż pewnie mają płacone na akord ( liczy się sztuka lub ilość wiązana na godzinę ) i jeżeli nie bedzie starannej kontroli to będziemy mieć takie kwiatki jak powyżej. Myślę że dobrym posunięciem ze strony firmy byłoby umożliwienie wymiany przyponów w każdym sklepie wędkarskim sprzedającym ich towar, na przypony sprawdzone bez wad, tak żeby kupujący nie ponosił dodatkowo jeszcze kosztów przesyłki ( i tak jest w plecy za przypony,które wyrzucił po zerwaniu, nie mówię o rekompensacie za straconą rybę bo myślę że i tak by ją wypuscił )
Użytkownik anpart edytował ten post 31 październik 2014 - 18:16
#57 OFFLINE
Napisano 31 październik 2014 - 18:09
Tylko że robiąc przypony na własny użytek robisz to dokładnie i starannie, a robiący na sprzedaż pewnie mają płacone na akord ( liczy się sztuka lub ilość wiązana na godzinę ) i jeżeli nie bedzie starannej kontroli to będziemy mieć takie kwiatki jak powyżej.
Dlatego napisałem że ich robota to masówka. Ale jak się naprawdę chcę to i masowo można dobrze zrobić. Jak ktoś płaci 14zł za przypon i ten pęka mu przy rzucie jak chińska zielonka stalka za 0.90gr to coś jest mocno nie halo???
- logun74 lubi to
#58 OFFLINE
Napisano 31 październik 2014 - 22:22
Dlatego napisałem że ich robota to masówka. Ale jak się naprawdę chcę to i masowo można dobrze zrobić. Jak ktoś płaci 14zł za przypon i ten pęka mu przy rzucie jak chińska zielonka stalka za 0.90gr to coś jest mocno nie halo???
Dobrze mówisz Majo , jak decyduję się na jeden przypon za 14 zł , to wydaje mi się że nie chcę być oszukiwany , a jednak jestem - traktowany jak osoba do wydymania - nigdy więcej .
#59 OFFLINE
Napisano 01 listopad 2014 - 09:04
Jeśli przypon rozwali się na stalce ,kretliku lub agrawce to raczej wina materiału .A jak na zacisku to tego co go składał bo za lekko lub za mocno scisnął.
#60 OFFLINE
Napisano 01 listopad 2014 - 10:29
Mam 4 przypony tej firmy - drut tytanowy, nie było okazji ich użyć i po lekturze tego wątku już nie będzie, szkoda tego co na końcu przyponu i być może ryby życia, która na dodatek może skończyć z wystającym z pyska drutem...
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych