Przy swoim pierwszym zerwanym przyponie classic myślałem, że to pech, przy drugim zacząłem wątpić...a przy trzecim byłem już pewien: to po prostu bubel...
Uwaga na stalki Team Dragon
#61 OFFLINE
Napisano 01 listopad 2014 - 10:42
#62 OFFLINE
Napisano 01 listopad 2014 - 13:47
Witam.
W jaki sposób dobieracie srednicę tulejki do grubości przyponu. Np. do przyponu gr. 0,6mm jaką powinno się zastosować tulejkę.
No i gdzie można dostać cybanty - tulejki do samodzielnego montażu.
#63 OFFLINE
Napisano 02 listopad 2014 - 06:47
A skąd ja mam wziąźć ten pęknięty przypon- czy sądzi Pan , że kolekcjonuję uszkodzone przypony? Mogę odesłać te dwa nowe , których na pewno już nie założę , jak i nie kupię już następnych Pańskiej firmy . I kolejne pytanie za utracone w ten sposób przynęty też uzyskamy rekompensatę. Takie obietnice jak Pan składa , składają również nasi "wybrańcy narodu" co 4 lata- i co ...... i nic z tego nie wynika , pewno jeszcze by Pan chciał paragon na ten przypon , tak jak to bywa w przypadku reklamacji. O waszych wyrobach przyponopodobnych pisze się już długo na forach i do tej pory nie uczyniliście żadnego kroku , aby ten stan zmienić. Powiem wprost nie wierzę w pańskie zapewnienia , o swojej przygodzie pisałem już w czerwcu , zaraz po powrocie z Finlandii , na Państwa stronie na FB . Nikt się nie skontaktował ze mną . Produkujecie tandetę za niemałe pieniądze.
Panie Tomaszu, rozumiem i podzielam pańskie rozżalenie naszymi politykami. Jednak biznes to inna sprawa. Proszę mi wierzyć, właściciele firmy dbają o dobrą jakość produktów i zareagowali tak, jak należy - na korzyść klienta wędkarza. Przy produkcji przyponów pracuje kilka dziesiątek osób bezpośrednio i zawsze może się trafić osoba ze "słabszym dniem". Zadaniem firmy jest wyłapanie wadliwych przyponów w fazie produkcji.
Zapewniam, że wszyscy wędkujący pracownicy Design Fishing, w tym właściciele firmy, używają naszych przyponów. Ja m.in. znam i miałem w rękach nad wodą 90% wędzisk i kołowrotków pozostających w ofercie naszej firmy, prawie 100% żyłek i plecionek, podobnie z pozostałym asortymentem - w tym przypony. Panowie Schmid i Szałkowski (właściciele, dobrzy wędkarze) spinningują i trollingują naszym sprzętem, również tym w fazie testowej, a także m.in. używają naszej odzieży, toreb i pokrowców. Proszę mi wierzyć, że w firmie każda osoba po stwierdzeniu wadliwości danej rzeczy natychmiast to zgłasza i szybko są podejmowane działania prowadzące do poprawy jakości.
Podany wcześniej adres mejlowy centrala@firmadragon.pl to mój służbowy adres, a nie wymyślony na odczepne byt wirtualny.
O potrzebie przysłania paragonu nic nie pisałem.
pozdrawiam, Waldek
#64 OFFLINE
Napisano 02 listopad 2014 - 10:36
Panie Tomaszu, rozumiem i podzielam pańskie rozżalenie naszymi politykami. Jednak biznes to inna sprawa. Proszę mi wierzyć, właściciele firmy dbają o dobrą jakość produktów i zareagowali tak, jak należy - na korzyść klienta wędkarza. Przy produkcji przyponów pracuje kilka dziesiątek osób bezpośrednio i zawsze może się trafić osoba ze "słabszym dniem". Zadaniem firmy jest wyłapanie wadliwych przyponów w fazie produkcji.
Zapewniam, że wszyscy wędkujący pracownicy Design Fishing, w tym właściciele firmy, używają naszych przyponów. Ja m.in. znam i miałem w rękach nad wodą 90% wędzisk i kołowrotków pozostających w ofercie naszej firmy, prawie 100% żyłek i plecionek, podobnie z pozostałym asortymentem - w tym przypony. Panowie Schmid i Szałkowski (właściciele, dobrzy wędkarze) spinningują i trollingują naszym sprzętem, również tym w fazie testowej, a także m.in. używają naszej odzieży, toreb i pokrowców. Proszę mi wierzyć, że w firmie każda osoba po stwierdzeniu wadliwości danej rzeczy natychmiast to zgłasza i szybko są podejmowane działania prowadzące do poprawy jakości.
Podany wcześniej adres mejlowy centrala@firmadragon.pl to mój służbowy adres, a nie wymyślony na odczepne byt wirtualny.
O potrzebie przysłania paragonu nic nie pisałem.
pozdrawiam, Waldek
Panie Waldku , biznes to nie jest inna sprawa , jak Pan sugeruje , wiem coś o tym bo sam prowadzę własną działalność od 20 lat . Przeżyłem wzloty i załamania w firmie , więc wiem jak powinno sie reagować na sugestie klientów. Państwo tego nie robią , świadectwem moich stwierdzeń , niech będzie liczba postów rozżalonych klientów - nie tylko na tym forum . Każda marka , która dba o swój wizerunek , jeśli dostaje sygnały o wadliwości produktu, albo wycofuje produkt z rynku. Albo wzywa do bezpłatnej wymiany na towar wolny od wad. Z Państwa strony nigdy nie słyszałem o podobnych krokach. Pisze Pan , że właściciele jak i testerzy zgłaszają sugestie jeśli mają jakieś zastrzeżenia co do finalnego produktu. Więc , chyba łowią na inne zestawy , alby my użytkownicy codzienni nie potrafimy łowić , bądź też korzystać z Państwa produktów. Ja nie jestem zawodowcem , ale zdarzyło mi się łowić w moim życiu duże ryby i to dosyć regularnie. Nie mniej jednak na tym forum są osoby , które sztukę spininngu , bądź pokrewnej metody opanowały do perfekcji i są niekwestionowanymi mistrzami w swoich wyprawach. No cóż oni nie mogą się mylić , a też mają swoje negatywne uwagi co do Państwa przyponów. Ja wiem papier wszystko przyjmie (w tym przypadku ekran laptopa) ale proszę mi nie mówić o solidnych testach ww, produktów. - ja nie dam się na to nabrać , a moim wyrazem oporu będzie omijanie sprzętu marki DRAGON szerokim łukiem . Pozdrawiam Tomek
- Dagon, Majo, januszz i 1 inna osoba lubią to
#65 OFFLINE
Napisano 02 listopad 2014 - 18:49
#66 OFFLINE
Napisano 02 listopad 2014 - 19:00
Zadaniem firmy jest wyłapanie wadliwych przyponów w fazie produkcji.
Wychodzi na to że firma nie wywiązuje się ze swojego zadania.
Ja m.in. znam i miałem w rękach nad wodą 90% wędzisk i kołowrotków pozostających w ofercie naszej firmy, prawie 100% żyłek i plecionek, podobnie z pozostałym asortymentem - w tym przypony.
Mieć w ręku nad wodą to każdy może. A łowić czymś przez kilkaset godzin nad wodą to co innego. Tego drugiego niestety chyba brakuje przy ,,testowaniu".
Panowie Schmid i Szałkowski (właściciele, dobrzy wędkarze) spinningują i trollingują naszym sprzętem, również tym w fazie testowej, a także m.in. używają naszej odzieży, toreb i pokrowców.
Absolutnie nic mi to nie mówi. A poza tym co używanie odzieży i toreb przez właścicieli ma wspólnego z tematem-z przyponami???
#67 OFFLINE
Napisano 02 listopad 2014 - 19:11
Ja także z nimi zerwałem i robię przypony sam. Straciłem trochę przynęt i to mnie do tego zmusiło.
#68 OFFLINE
Napisano 04 listopad 2014 - 19:22
Ja także z nimi zerwałem i robię przypony sam. Straciłem trochę przynęt i to mnie do tego zmusiło.
Ja również zerwałem z Fimą Dragon.Przypony robię sam i w 100% się sprawdzają.Jeszcze mnie nie zawiodły
#69 OFFLINE
Napisano 05 listopad 2014 - 12:02
Przy produkcji przyponów pracuje kilka dziesiątek osób bezpośrednio i zawsze może się trafić osoba ze "słabszym dniem". Zadaniem firmy jest wyłapanie wadliwych przyponów w fazie produkcji.
Zapewniam, że wszyscy wędkujący pracownicy Design Fishing, w tym właściciele firmy, używają naszych przyponów. Ja m.in. znam i miałem w rękach nad wodą 90% wędzisk i kołowrotków pozostających w ofercie naszej firmy, prawie 100% żyłek i plecionek, podobnie z pozostałym asortymentem - w tym przypony. Panowie Schmid i Szałkowski (właściciele, dobrzy wędkarze) spinningują i trollingują naszym sprzętem, również tym w fazie testowej, a także m.in. używają naszej odzieży, toreb i pokrowców. Proszę mi wierzyć, że w firmie każda osoba po stwierdzeniu wadliwości danej rzeczy natychmiast to zgłasza i szybko są podejmowane działania prowadzące do poprawy jakości.
Mam wrażenie że czytam typową marketingową formułkę która ma sprawić żeby klient miał pewność o wysokiej jakości produktów tej firmy. W teorii wygląda to pięknie lecz w praktyce tutaj już gorzej.
Jak czytam zdanie że firma zatrudnia kilkadziesiąt osób bezpośrednio i może się zdarzyć że "ktoś będzie miał słaby dzień". To w takim razie codziennie pracownicy miewają słabe dni. W tym wątku nie przeczytałem żadnej pozytywnej opinii na temat omawianego produktu. Więc pisanie że ktoś może mieć słaby dzień jest trochę nie miejscu. Tak samo z kontrolą jakości, nie wiem na jakiej zasadzie ona polega, lecz jeśli kontrola jakości byłaby na wysokim poziomie to nie byłoby tych "słabych dni" jak i tyle negatywnych opinii tutaj.
Każdy chyba wie o tym że wędki i inne produkty testowane przez "pro staff" różnią się kolosalnie od produktu finalnego który ląduje w sklepach.
#70 OFFLINE
Napisano 05 listopad 2014 - 14:17
A może to po prostu kontrola jakości ma nieustający "słaby dzień"?
Używam przyponów Team Dragona sporadycznie (kiedyś kupiłem i nie pourywałem). Nie trafiłem skrajnego bubla (może dlatego ze mała próba losowa?). Za to znam co najmniej dwie lub trzy osoby, które miały doładnie takie same problemy. Strzelanie krętlików albo daleko lecące przynęty po urwaniu przy rzucie tytanowego drutu.
Nie polecam.
#71 OFFLINE
Napisano 05 listopad 2014 - 14:24
Niech Dragon poprawi jakość stalek. Będzie zadawalająca to będzie dobrze, będą nadal się rozlatywać to będziemy narzekać, rozumiemy się?
http://www.youtube.c...oBDRo_mIYw#t=71
Użytkownik spy edytował ten post 05 listopad 2014 - 14:26
- logun74 lubi to
#72 OFFLINE
Napisano 12 listopad 2014 - 06:55
Witam,
ponawiam informację o możliwości przysyłania do Firmy Dragon wadliwych przyponów w celu otrzymania nowych przyponów, a zarazem dostarczenia Firmie wiarygodnych informacji o cechach wadliwości. Dotychczas nie otrzymałem żadnego zgłoszenia. Proszę pisać na adres centrala@firmadragon.pl
A propos wędzisk testowanych przez personel: Design Fishing wprowadza na rynek testowane wędziska, o jakiejkolwiek podmianie testowanych na handlowe modele czy niewiarygodności osób testujących nie ma mowy. Każdy blank testuje co najmniej dwie osoby i wędkarsko testowane blanki, jeśli pozytywnie przejdą testy, kierowane są do sprzedaży.
Jeśli nawali podwykonawca na etapie przygotowywania blanku, najszybciej jak to możliwe rezygnujemy z jego usług.
Jakie są praktyki w innych firmach tego nie wiem.
pozdrawiam
#73 OFFLINE
Napisano 12 listopad 2014 - 07:47
Każdy blank testuje co najmniej dwie osoby i wędkarsko testowane blanki, jeśli pozytywnie przejdą testy, kierowane są do sprzedaży.
@spinnluki
nie chce zebys sobie pomyslal, ze to jest nagonka ale czasami warto pomyslec o tym, ze kazdy kij ma dwa konce, dlaczego to pisze? otoz jakis czas temu firma ze smokiem w logo oddala do testow kilkanascie wedek, najpierw testy mialy byc przeprowadzone przez redakcje jednego z portali wedkarskich, po dosyc glosnych wrzaskach zlamano ta umowe i wedki do testow oddano takze prowadzacym inny portal wedkarski w polsce ... ja rozumiem, ze witamina jest wazna w zyciu ale zeby lamac juz pierwsza umowe? no OK ... nie wiem z jakim skutkiem testowano 'gdzies indziej' natomiast wiem, ze testy przeprowadzone przez znana mi ekipe wypadly bardzo blado-anemicznie, co ciekawe z takim skutkiem, ze wedki pojawily sie niebawem na rynku ... wiec prosze nie pisac postow bedacych balsamem na rany tylko albo zajac sie obsluga klienta lub skoncetrowac na zarabianiu pieniedzy, nawet za cene straty niezadowolonego klienta, ale prosze robic to profesjonalnie
- @slider@ i Majo lubią to
#74 OFFLINE
Napisano 12 listopad 2014 - 07:52
Oferta z wymianą przyponów ciekawa, ale sygnalizowane przez kilku kolegów uszkodzenia produktu, mogą spowodować masowe odsyłanie do firmy samych krętlików.
Wtedy też wymienicie?
#75 OFFLINE
Napisano 12 listopad 2014 - 12:26
Potwierdzam, tez miałem problem z tymi przyponami. Nie wytrzymywały próby po zawiązaniu.
#76 OFFLINE
Napisano 12 listopad 2014 - 17:07
Witam,
ponawiam informację o możliwości przysyłania do Firmy Dragon wadliwych przyponów w celu otrzymania nowych przyponów, a zarazem dostarczenia Firmie wiarygodnych informacji o cechach wadliwości. Dotychczas nie otrzymałem żadnego zgłoszenia. Proszę pisać na adres centrala@firmadragon.pl
A propos wędzisk testowanych przez personel: Design Fishing wprowadza na rynek testowane wędziska, o jakiejkolwiek podmianie testowanych na handlowe modele czy niewiarygodności osób testujących nie ma mowy. Każdy blank testuje co najmniej dwie osoby i wędkarsko testowane blanki, jeśli pozytywnie przejdą testy, kierowane są do sprzedaży.
Jeśli nawali podwykonawca na etapie przygotowywania blanku, najszybciej jak to możliwe rezygnujemy z jego usług.
Jakie są praktyki w innych firmach tego nie wiem.
pozdrawiam
Informacje ma Pan od użytkowników , na tym i na innych forach. Co jeszcze potrzeba . A co do tematu odesłania przyponów, to chyba Pan nie czytał całego postu. W moim przypadku nie urządza mnie odesłanie nowych 2 pozostałych przyponów- które albo odeślecie mi te same , albo dacie inne - taki sam chłam jak te. Klepie Pan wyuczone formułki jak jakiś telemarketer, Nie otrzymał Pan żadnego zgłoszenia ? Tu jest pełno zgłoszeń- wystarczy czytać ze zrozumieniem. Nawet jak bym dostał nowe przypony, to ja już ich i tak nie założę. Po pierwsze szkoda jeśli założę do niego drogi bądź unikatowy wobler. A po drugie szkoda jeśli pęknie z rybą na haku. Czy to duży drapieżnik , czy mały - jest to żywe stworzenie i szanuję je. Wierzę głęboko , że na to i inne fora trafią również potencjalni nabywcy akcesoriów spiningowych i po przeczytaniu tego postu i jemu podobnych - ominą Państwa wyroby z dala.
#77 OFFLINE
Napisano 12 listopad 2014 - 17:59
Też się dołączę do narzekań. Tytany dragona pękające tuż za tulejką od samej wibracji przynęty to trochę kuriozalne , więc z firmą się rozstałem.
I też sam motam , kręcę i zaginam.
Do lżejszych zastosowań świetny i tani Jaxon Micro "coś tam"
Tak się tylko wtrącę , nie polecam właśnie tego Jaxona - nie wiem jak Tobie , ale mi przeciśnięcie przez tulejkę tego trzykrotnie zajmuje masę czasu i tracę dodatkowo nerwy - rozwarstwia się w mgnieniu oka i potem kłuje po palcach jeszcze.Zdecydowanie lepsza jest kupiona z marszu linka Comorana wg. mnie.
Co do Dragonowych to zawsze używałem tych Classiców 7X7 Surflon i nigdy mnie nie zawiodły.Zrezygnowałem tylko z powodów finansowych.Ostatnie kupiłem w zeszłym roku i były ok, czy ten problem zauważyliście tylko w tym sezonie ? Mam jeszcze kilka BigGame i teraz strach założyć jakby co.
Załączone pliki
Użytkownik Szymon82 edytował ten post 12 listopad 2014 - 18:03
#78 OFFLINE
Napisano 12 listopad 2014 - 18:16
Po co Ci tulejki na Jaxona? Wiążę "zwykłym" węzłem. Rozwarstwia się faktycznie, błyskawicznie.
#79 OFFLINE
Napisano 12 listopad 2014 - 20:23
Używam American Fishing Wire Surfstrand 1х7 nie ma żadnych problemów
#80 OFFLINE
Napisano 12 listopad 2014 - 21:17
Witam,
ponawiam informację o możliwości przysyłania do Firmy Dragon wadliwych przyponów w celu otrzymania nowych przyponów, a zarazem dostarczenia Firmie wiarygodnych informacji o cechach wadliwości. Dotychczas nie otrzymałem żadnego zgłoszenia. Proszę pisać na adres centrala@firmadragon.pl
A propos wędzisk testowanych przez personel: Design Fishing wprowadza na rynek testowane wędziska, o jakiejkolwiek podmianie testowanych na handlowe modele czy niewiarygodności osób testujących nie ma mowy. Każdy blank testuje co najmniej dwie osoby i wędkarsko testowane blanki, jeśli pozytywnie przejdą testy, kierowane są do sprzedaży.
Jeśli nawali podwykonawca na etapie przygotowywania blanku, najszybciej jak to możliwe rezygnujemy z jego usług.
Jakie są praktyki w innych firmach tego nie wiem.
pozdrawiam
.... to ja mam inną propozycję, podejrzewam, że uszkodzonych / wadliwych przyponów już nikt nie ma, pozostały w wodzie lub powędrowały do kosza, ale skoro Spinnluki twierdzi, że nie obawia się niezaleznych testów, to niech w ramach dobrze pojętej promocji / ewentualnie zaodośćuczynienia, wyśle każdemu z nas po paczce swoich najlepszych przyponów, a my po zakończeniu sezonu opiszemy w tym wątku nasze wrażenia .... zarówno pozytywne jak i negatywne ...... Jakby co to adres do wysyłki podam na priv
Jacek
Użytkownicy przeglądający ten temat: 2
0 użytkowników, 2 gości, 0 anonimowych