Proponuje zaopatrzyć się w dobry ( oryginalny ) klej do PVC , benzynę ekstrakcyjną, łatki , opalarkę i samemu przeprowadzić serwis , koszt będzie niższy niż wysłanie pontonu do serwisu. To nie jest trudne , trochę czasu i chęci i wszystko sam ogarniesz bez problemu. Filmiki klejenia łatek na youtobe.
Eh.
Spodziewałem się takiej odp, choć wyraźnie zaznaczyłem, że nie chcę wykonywać napraw samodzielnie, tylko zlecić je profesjonalnemu serwisowi.
Po pierwsze mikrodziurki itd. mogę zakleić sobie sam i tak robiłem, ale są miejsca trudno dostępne, lub usterki prawie nie do wykrycia w domowo- garażowych warunkach.
Po drugie może okazać się, że pawęż wymaga wklejenia na nowo. Próbowałem to podkleić przy pomocy polecanego kleju i niestety, ale na niewiele się to zdało.
Po trzecie koszty niektórych klejów itd. są dość wysokie, a na jeden ponton zużyję kilka procent zawartości opakowania, która pewnie po jakimś czasie nadawała się będzie tylko na śmietnik.
Poza tym zakładam, że serwisanci nie robią pewnych rzeczy pierwszy raz, mają doświadczenie i swoje sposoby. A mi zależy na solidnej naprawie i pewności, że w sezonie będzie ok.
A po ostatnie- niestety, czas wolny jest u mnie towarem mocno deficytowym. Dodatkowo musiałbym czekać teraz na dogodne warunki atmosferyczne(nie dysponuję nawet garażem) itd itd.
Potrzebuję namiar na serwis, a nie porad a'la Adam Słodowy.
Uffff. Mam nadzieję, że wystarczy tych argumentów?
Użytkownik Kamil Z. edytował ten post 08 styczeń 2016 - 17:27