Jest takie quattro, do zassania. Po sąsiedzku. Na zadbane wygląda. Mocno się nad nim zastanawiałem nie dawno.
Chyba to http://olx.pl/oferta...html#c990b38832
Użytkownik popper edytował ten post 08 luty 2015 - 18:02
Zaloguj się lub Zarejestruj by otrzymać pełen dostęp do naszego forum.
Napisano 08 luty 2015 - 17:56
Jest takie quattro, do zassania. Po sąsiedzku. Na zadbane wygląda. Mocno się nad nim zastanawiałem nie dawno.
Chyba to http://olx.pl/oferta...html#c990b38832
Użytkownik popper edytował ten post 08 luty 2015 - 18:02
Napisano 08 luty 2015 - 17:58
Brawo
VW Passat B5 ma silnik ustawiony wzdłużnie, przez co ma ten sam napęd co Audi quattro jak C5 czy B5 na Torsenie. Czyli permanentny 4x4 a nie haldex z dołączaniem tylnej osi przy poślizgu przedniej.
Użytkownik Marcyś edytował ten post 08 luty 2015 - 17:59
Napisano 08 luty 2015 - 18:38
Dokładnie haldex i pochodne to nie passat i audi.
Haldex generalnie to kupa( miałem) w kwestii dzielności w terenie i przede wszystkim awaryjności.
Torsen jest nie do pobicia.
2 lata temu robilismy ognisko na środku zaśnieżonego pola.
Konny kulig tam oczywiście wjechał,a ja śmiało wjechałem volvo cross country za nim.
Z powrotem ugrzęzłem,a kolega w audi a4 quattro kręcił bączki;-)
Pomimo o wiele niższego zawieszenia.
Generalnie albo torsen w audi ,albo subaru outback( dla mnie rewelacja)
Subaru outback bardzo często widywałem na Alasce,i o dziwo zdarzały się łady Niva;-)
Acha w kwestii tego linkowanego audi- ja bym odpuścił .
Tam jest pompowane zawieszenie,amory jak padną to 3/4 ceny tego auta(kiedys sie przymierzałem)
Tu można zobaczyc porówanie:
Użytkownik skius edytował ten post 08 luty 2015 - 18:54
Napisano 09 luty 2015 - 09:52
aż dziwne że jeszcze nie pojawil sie wpis ze "tylko quattro albo tylko awd"
a jak kolego z obsuga napędu i ewentualnymi usterkami? Na co zwrócić uwagę przy zakupie?
Jak go kupiłem miał 200tys,teraz ma 400tys. Co 30tys/km wymieniam olej w przekładni,koszt ok 250zł do silnika Motul i nic się nie dzieje. Przed zakupem warto sprawdzić czy nie ma żadnych wycieków w przekładni. Ja jestem MEGA zadowolonu,ciągam przyczepę ok 650 kg.
Napisano 09 luty 2015 - 14:26
Napisano 09 luty 2015 - 14:45
Napisano 09 luty 2015 - 14:46
Moźe i masz rację,ale haldex to dla mnie to takie placebo ;-) (oprócz wleczenia stu kilo pod podwoziem)
U góry wstawiłem filmik porównujący haldex z napędem permanentnym na cztery koła.
Wnioski można wysunąć samemu.
Napisano 09 luty 2015 - 14:56
Panowie troche z innej beczki ale dotyczy auta czy ktos brał jakis kredycik na zakup auta ? brakuje mi 6tys a nie mam skąd wziąść chyba że ktoś ma pozyczyc ? w jakim banku najlepiej ?
Napisano 09 luty 2015 - 15:22
Dobra rada...kup tańszy ,kredyty ,pożyczki to ZŁO
Samochód to nie inwestycja (no chyba że Ci ma służyć zarobkowo)
Napisano 09 luty 2015 - 16:17
Moźe i masz rację,ale haldex to dla mnie to takie placebo ;-) (oprócz wleczenia stu kilo pod podwoziem)
U góry wstawiłem filmik porównujący haldex z napędem permanentnym na cztery koła.
Wnioski można wysunąć samemu.
Użytkownik esoxlucius1 edytował ten post 09 luty 2015 - 16:28
Napisano 09 luty 2015 - 16:23
Miałem takie same volvo jak na filmie.
Generalnie auto świetne ,na ryby .zakupy , do opery Wszędzie będzie wyglądać OK.
Zeby miało permanentny napęd na 4 koła miałoby u mnie dożywocie.
Użytkownik skius edytował ten post 09 luty 2015 - 16:29
Napisano 09 luty 2015 - 16:32
Napisano 09 luty 2015 - 16:50
Nie może działać lepiej ,ani gorzej haldex i tu i tam.
Racja w kwestii opon( przy zjechanych nie pokozakuje nikt )
Napisano 09 luty 2015 - 17:13
Napisano 09 luty 2015 - 17:24
Napisano 09 luty 2015 - 17:31
W VW jest torsen ,a nie haldex(nie chce mi się guglac ,ale tak mi się wydaje)
Napisano 09 luty 2015 - 17:35
W Golfie jest haldex a w Passacie torsen. Audi A3 to też haldex, ale A4 czy A6 to torsen.
Napisano 09 luty 2015 - 19:43
Napisano 09 luty 2015 - 22:33
Caravelle dostala zla opinie to nastepne auto pada na:
Audi A6 C5 z silnikiem benzynowym. Ktoś użytkował ?
Napisano 09 luty 2015 - 23:22
Jeszcze zapytanie do użytkowników benzyniaka 2.0 115km pow 2000r bo że olej żre to mam świadomość i jest to dla mnie do przyjęcia, ciekawy jestem jak by to cykało w Octavii 4x4, no i czy silnik jest tak niezawodny i tani w utrzymaniu jak jego starsze wersje?
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych