Już widzę jak robisz dokładne rozwiercanie dysz... zwłaszcza że akurat ta część kosztuje gówniane pieniądze.
CDI i jego cenę znajdziecie np na boats.net (w Europie raczej taniej nie będzie). Nie opłaca się liczyć że jakoś to będzie i se odblokuje. Jeśli samemu się nie wie _konkretnie_ co i jak zmienić to lepiej dać kilka stów więcej za silnik niż mechanikowi i liczyć że _może_ się uda.
Waga, 6hp w 4t waży tyle co 10hp w 2t.
IMVHO jeśli używka to lej na nazwy, ma być w dobrym stanie. Mieć kompresje, brak wycieków i czysty olej w spodzinie.
Gdybyś znalazł w takim samym stanie dwóch różnych firm to można brać pod uwagę bliskość serwisów, ale nie czarujmy się. Silniki <10hp, zwłaszcza używki to proste urządzenia z którymi każdy mechanik powinien sobie poradzić.
Użytkownik newrom edytował ten post 07 styczeń 2015 - 07:43