Skocz do zawartości

  •      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witaj!

Zaloguj się lub Zarejestruj by otrzymać pełen dostęp do naszego forum.

Zdjęcie

Wędki Mikado


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1874 odpowiedzi w tym temacie

#1861 OFFLINE   dekosz

dekosz

    Zaawansowany

  • PRZEDSTAWICIEL MARKI
  • PipPipPip
  • 904 postów
  • LokalizacjaMazury

Napisano 20 czerwiec 2024 - 20:35

Hehehe nie chwal dnia …
Ostatnio przy przypinaniu przynęty pyk! O odpadło 2cm szczytówki. Będę dzwonił i zobaczymy jak u nich wyglada gwarancja i reklamacje :D

Dam znaka.
Hehehe myślałem, ze juz po gwarancji, na szczęście 3 sezon oznacza jesień 2022, cały 2023 i wiosnę 2024 … ;)

Gdzie to sie oddaje/wysyła? Dziś dzwoniłem do serwisu ale po 16tej nikt nie odbiera.


Jeżeli firma jest otwarta 8-16 to jak chcesz się dodzwonić po 16 ? Wystarczy wpisać w Google i masz godziny otwarcia jak byk
  • popper, Biesan i Alexspin lubią to

#1862 OFFLINE   Qh_

Qh_

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 708 postów
  • LokalizacjaKobierzyce
  • Imię:Marcin

Napisano 20 czerwiec 2024 - 21:35

Ja tez pracuje do 16. Dobrze, ze nie pracują do 16 w każdy pierwszy piątek nieparzystego miesiąca co ma w nazwie z.

 

Czyli serwis jak PZW dla ludzi pracujących nie jest.



#1863 OFFLINE   dekosz

dekosz

    Zaawansowany

  • PRZEDSTAWICIEL MARKI
  • PipPipPip
  • 904 postów
  • LokalizacjaMazury

Napisano 20 czerwiec 2024 - 22:04

Proponuje zadzwonić o 6 rano w niedzielę, może ktoś bedzie czekał na telefon 😂😂😂 Czyli 99% urzędów, lekarzy oraz specjalistów tez jest jak PZW 😅
Ciekawe podejście do życia :)

Użytkownik dekosz edytował ten post 20 czerwiec 2024 - 22:09


#1864 OFFLINE   Qh_

Qh_

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 708 postów
  • LokalizacjaKobierzyce
  • Imię:Marcin

Napisano 21 czerwiec 2024 - 06:34

Ale czegoś nie rozumiesz, czy chcesz tylko pomącić?

 

Usługi i handel dopasowują się do klientów. Większość ludzi pracuje do 16tej. Więc porządny handel i usługi pracują do 18tej tak, aby ich klienci mogli z nich korzystać.

 

Brak swobodnego dostępu do serwisu to też sposób na reklamacje. Ja nie wezmę urlopu żeby reklamować wędkę za 900pln. Więc pewnie będę ją musiał naprawić za swoje.

 

Pierwszy minus dla Mikado.


  • Alexspin lubi to

#1865 OFFLINE   wilczybilet

wilczybilet

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 1171 postów
  • Imię:Maciej

Napisano 21 czerwiec 2024 - 07:48

Ale czegoś nie rozumiesz, czy chcesz tylko pomącić?

 

Usługi i handel dopasowują się do klientów. Większość ludzi pracuje do 16tej. Więc porządny handel i usługi pracują do 18tej tak, aby ich klienci mogli z nich korzystać.

 

Brak swobodnego dostępu do serwisu to też sposób na reklamacje. Ja nie wezmę urlopu żeby reklamować wędkę za 900pln. Więc pewnie będę ją musiał naprawić za swoje.

 

Pierwszy minus dla Mikado.

Przepraszam za off-a, ale kolego mocno przesadzasz. Nie zachowuj się jakbyś był pępkiem świata. Nie bronię Mikado, nigdy z ich usług nie korzystałem, ale czytam co napisałeś i jednocześnie się śmieję i oczy przecieram.

Wykup sobie może u nich abonament reklamacyjny, żeby traktowali Cię jak VIPa, indywidualnie...


  • Biesan lubi to

#1866 OFFLINE   Mysha

Mysha

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 989 postów
  • LokalizacjaOstrołęka

Napisano 21 czerwiec 2024 - 08:17

Ale czegoś nie rozumiesz, czy chcesz tylko pomącić?

Usługi i handel dopasowują się do klientów. Większość ludzi pracuje do 16tej. Więc porządny handel i usługi pracują do 18tej tak, aby ich klienci mogli z nich korzystać.

Brak swobodnego dostępu do serwisu to też sposób na reklamacje. Ja nie wezmę urlopu żeby reklamować wędkę za 900pln. Więc pewnie będę ją musiał naprawić za swoje.

Pierwszy minus dla Mikado.


Piszesz to na poważnie? Kupiłeś wędkę w sklepie stacjonarnym- zgłaszasz w nim reklamację/serwis (pewnie pracują minimum do 18, a także w soboty). Kupiłeś w necie, zgłaszasz mejlowo i wysyłasz wędkę. To chyba nie jest jakiś kosmos. Handluję z nimi. Dosyć rygorystycznie przestrzegają tego by dosłać im dowód zakupu, ale liberalnie podchodzą do uszkodzeń i reklamacji.
  • Biesan, Marcyś i Przemek_M lubią to

#1867 OFFLINE   rally

rally

    Forumowicz

  • +Forumowicze
  • PipPip
  • 245 postów
  • Lokalizacjapiękne Podkarpacie :)
  • Imię:Wojtek
  • Nazwisko:K

Napisano 21 czerwiec 2024 - 09:53

A może mają jakiegoś @, może odpiszą, próbowałeś tak skoro nie możesz zadzwonić przed 16:00 ?
Teraz coraz więcej ludzi ma skrzynkę mailową 😉, nie warto się zrażać jednym niepowodzeniem, trzymam kciuki 👍
  • Przemek_M lubi to

#1868 OFFLINE   WedkarzIncognito

WedkarzIncognito

    Forumowicz

  • +Forumowicze
  • PipPip
  • 107 postów
  • Imię:Patryk

Napisano 21 czerwiec 2024 - 11:37

Ale czegoś nie rozumiesz, czy chcesz tylko pomącić?

 

Usługi i handel dopasowują się do klientów. Większość ludzi pracuje do 16tej. Więc porządny handel i usługi pracują do 18tej tak, aby ich klienci mogli z nich korzystać.

 

Brak swobodnego dostępu do serwisu to też sposób na reklamacje. Ja nie wezmę urlopu żeby reklamować wędkę za 900pln. Więc pewnie będę ją musiał naprawić za swoje.

 

Pierwszy minus dla Mikado.

 

Serwis Mikado jest do godziny 16, ale pierwszy minus dla nich jest za nieodbieranie telefonu po godzinie 16... Yebac logikę. Wykonanie telefonu nie zajmuje pół dnia, tylko minutkę może dwie, więc nie mam pojęcia jak zajętym trzeba być człowiekiem, żeby od rana do godzin popołudniowych nie znaleźć paru minut wolnego czasu, żeby wykonać połączenie.

Reklamacja wędki nie wymaga brania urlopu tylko maksymalnie godzinki wolnego czasu. Wystarczy skontaktować się ze sklepem, w którym wędzisko zostało zakupione, następnie spakować wędzisko w ten sam karton, w którym zostało przysłane (lub jeżeli karton został zutylizowany, to podejść do byle marketu i poprosić o parę kartonów. Taka sytuacja wydłuży czas operacyjny) i wysłać dobrze zabezpieczone wędzisko do sklepu. Jeżeli wędzisko zostało zakupione stacjonarnie, to sprawa robi się banalniejsza.

 

Jeżeli jednak wolisz odesłać wędzisko bezpośrednio do Łomianek, to proponuję zadzwonić w godzinach od 8 do 16 i podpowiem również, że w soboty i niedziele są oni nieczynni.
 


  • Biesan, rally i Alexspin lubią to

#1869 OFFLINE   Marcyś

Marcyś

    Zaawansowany

  • PRZEDSTAWICIEL MARKI
  • PipPipPip
  • 852 postów
  • LokalizacjaGdańsk
  • Imię:Marcin
  • Nazwisko:Bielecki

Napisano 21 czerwiec 2024 - 12:36

Serwis Mikado jest do godziny 16, ale pierwszy minus dla nich jest za nieodbieranie telefonu po godzinie 16... Yebac logikę. Wykonanie telefonu nie zajmuje pół dnia, tylko minutkę może dwie, więc nie mam pojęcia jak zajętym trzeba być człowiekiem, żeby od rana do godzin popołudniowych nie znaleźć paru minut wolnego czasu, żeby wykonać połączenie.

Reklamacja wędki nie wymaga brania urlopu tylko maksymalnie godzinki wolnego czasu. Wystarczy skontaktować się ze sklepem, w którym wędzisko zostało zakupione, następnie spakować wędzisko w ten sam karton, w którym zostało przysłane (lub jeżeli karton został zutylizowany, to podejść do byle marketu i poprosić o parę kartonów. Taka sytuacja wydłuży czas operacyjny) i wysłać dobrze zabezpieczone wędzisko do sklepu. Jeżeli wędzisko zostało zakupione stacjonarnie, to sprawa robi się banalniejsza.

 

Jeżeli jednak wolisz odesłać wędzisko bezpośrednio do Łomianek, to proponuję zadzwonić w godzinach od 8 do 16 i podpowiem również, że w soboty i niedziele są oni nieczynni.
 

I w święta.



#1870 OFFLINE   WedkarzIncognito

WedkarzIncognito

    Forumowicz

  • +Forumowicze
  • PipPip
  • 107 postów
  • Imię:Patryk

Napisano 21 czerwiec 2024 - 13:00

I w święta.

Święta racja.


  • Marcyś lubi to

#1871 OFFLINE   jakub.chrobak.3

jakub.chrobak.3

    Nowy

  • +Forumowicze
  • Pip
  • 25 postów

Napisano 21 czerwiec 2024 - 13:12

A wracając do tematu wędek Ma ktoś tego sky drema w wersji 3-14 gram i napisze coś o tym kiju więcej niż jest w katalogu. Przepraszam, że przerwałem tą owocną dyskusję, jak coś możecie mnie zlinczować, ale przed 16

Wysłane z mojego 22101316G przy użyciu Tapatalka
  • Darek_W lubi to

#1872 OFFLINE   Artek

Artek

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 1968 postów
  • LokalizacjaWielkopolska
  • Imię:Artur

Napisano 21 czerwiec 2024 - 14:51

Ja tez pracuje do 16. Dobrze, ze nie pracują do 16 w każdy pierwszy piątek nieparzystego miesiąca co ma w nazwie z.

 

Czyli serwis jak PZW dla ludzi pracujących nie jest.

Weź się nie kompromituj. Wędka ci się popsuła, pewnie znalazła się w nieodpowiednich rękach.


  • Biesan lubi to

#1873 OFFLINE   Qh_

Qh_

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 708 postów
  • LokalizacjaKobierzyce
  • Imię:Marcin

Napisano 21 czerwiec 2024 - 17:57

Hehehe możecie sobie używać. Pisze jak jest, wędka super (była 1,5 roku) za te pieniądze. Serwis do dupy bo godzinach wygodnych dla serwisu nie klienta.

Czemu chce zadzwonić? Bo chce uczciwie wytłumaczyć w jakich warunkach wklejka se odpadła. A odpadły 2cm przy zapinaniu przynęty do przelotki. Jak maja nie uznać to niczego nie będę nigdzie zawoził ani wysyłał.

Tyle.

Pracuję w produkcji i mamy handlowców. I klient u nas naprawdę zawsze ma rację i wszystko robimy pod klienta, nawet jak ma wydumane oczekiwania. Tak mam na codzień i miedzy innymi dlatego nie mam czasu w pracy. Jak czasem jestem klientem to chciałbym se zadzwonić do serwisu o 16:30 i z kimś i ustalić co i jak. Jeśli dla kogoś to za dużo, to czas dojrzeć.

 

Oczywiście wyznawcom mikado moge przyznać, ze za odpadającą szczytowke i krótkie godziny pracy jestem winien ja i tylko ja. Wali mnie to.

Dodam, ze jak w pierwszych dniach od dolnika odpadł kawałek lakieru to niczego nie reklamowałem tylko uzupełniłem ubytek. Chyba nie widzieliście upierdliwych klientów  :D


  • Alexspin lubi to

#1874 OFFLINE   Mysha

Mysha

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 989 postów
  • LokalizacjaOstrołęka

Napisano 21 czerwiec 2024 - 19:13

Czemu chce zadzwonić? Bo chce uczciwie wytłumaczyć w jakich warunkach wklejka se odpadła.

Serwis przez telefon to masz w NFZecie. Możesz zadzwonić i uzyskać poradę 😀😃.

Prócz tego Ty nie jesteś klientem dla Abramisa. Ich klientem jest sklep, a nie osoba indywidualna. Chyba że kupiłeś wędkę od ich przedstawiciela handlowego, a Abramis wystawił Ci FV...

Oszczędzę Ci czas i napiszę jak będzie wyglądać rozmowa.
- Dzień dobry. Złamałem szczytówkę w wędce x podczas zaczepiania przynęty o zaczep.
- Dzień dobry. Proszę oddać wędkę do sklepu gdzie ją Pan kupił razem z paragonem. Obejrzymy, jeśli będzie to wada materiałowa dostanie Pan nową szczytówkę. Jeśli nie, to zaproponujemy Panu nowy element w cenie połowy wędki. Jeśli nie będzie elementu, a jest wada materiałowa to SKLEP dostanie korektę FV i rozliczy się z Panem. Pozdrawiam.

FINITO.

Użytkownik Mysha edytował ten post 21 czerwiec 2024 - 19:14


#1875 OFFLINE   Artek

Artek

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 1968 postów
  • LokalizacjaWielkopolska
  • Imię:Artur

Napisano 21 czerwiec 2024 - 19:21

Serwis przez telefon to masz w NFZecie. Możesz zadzwonić i uzyskać poradę .

Prócz tego Ty nie jesteś klientem dla Abramisa. Ich klientem jest sklep, a nie osoba indywidualna. Chyba że kupiłeś wędkę od ich przedstawiciela handlowego, a Abramis wystawił Ci FV...

Oszczędzę Ci czas i napiszę jak będzie wyglądać rozmowa.
- Dzień dobry. Złamałem szczytówkę w wędce x podczas zaczepiania przynęty o zaczep.
- Dzień dobry. Proszę oddać wędkę do sklepu gdzie ją Pan kupił razem z paragonem. Obejrzymy, jeśli będzie to wada materiałowa dostanie Pan nową szczytówkę. Jeśli nie, to zaproponujemy Panu nowy element w cenie połowy wędki. Jeśli nie będzie elementu, a jest wada materiałowa to SKLEP dostanie korektę FV i rozliczy się z Panem. Pozdrawiam.

FINITO.

Tak w większości reklamacji jest. Tylko to trzeba wiedzieć, a nie pierdolić farmazony, jaki to Mikado jest be.