Wędkarskie sklepy internetowe - opinie, uwagi, (nie) polecenia
#321 OFFLINE
Napisano 25 listopad 2022 - 16:58
#322 OFFLINE
Napisano 30 listopad 2022 - 09:30
Kolejnym sklepem godnym polecenia to Sklep Wędkarski "MIĘTUS" z Laskowej
- hm62 i jakub75 lubią to
#323 OFFLINE
Napisano 30 listopad 2022 - 11:51
Chyba tylko w Drapiezniku sa przynety Libra Lures NO SCENT- BEZ ZAPACHU. Sa jako mixy kolorow
U Stepanova można kupić na sztuki, również bezzapachowe
- elmo lubi to
#324 OFFLINE
Napisano 14 grudzień 2022 - 12:12
Użytkownik Grzecho edytował ten post 14 grudzień 2022 - 12:21
- strary i Sadek8 lubią to
#325 OFFLINE
Napisano 14 grudzień 2022 - 12:33
- golsyl, przemo_w, pointman i 1 inna osoba lubią to
#326 ONLINE
Napisano 14 grudzień 2022 - 12:38
Zdecydowanie odradzam korzystanie z wędkarskiego sklepu internetowego FatFish.plW dniu 8 grudnia 2022 r. złożyłem zamówienie na dwa produkty, wędkę i kołowrotek na kwotę ok. 1300 zł. Za zamówienie zapłaciłem szybkim przelewem. Następnego dnia (piątek) sklep poprosił, żebym się z nimi skontaktował. Tak też zrobiłem. W rozmowie telefonicznej dowiedziałem się, że moje zamówienie nie może być zrealizowane. Kołowrotka nie mają - bo im system omyłko go wystawia, wędkę mają ale jest uszkodzona. W związku z tym proponują mi zwrot pieniędzy. Co ważne w tej historii, to sklep po całości zawalił temat mojego zamówienia. W tej sytuacji chyba wypadałoby żeby zaproponował jakąś rekompensatę, np. jakieś gratisy dajmy na to do 50 zł. Ale na ten temat nawet się nie zająknęli. Poprosiłem o szybki zwrot pieniędzy przelewem typu eliksir, bo chciałem jak najszybciej ten sam towar zamówić w innym sklepie. A dla przypomnienia wysłałem te wiadomości i smsesem i mailem. Od tego czasu kilkukrotnie pisałem kolejne smsy i maile do sklepu bez odzewu. Dzisiaj jest już 6 dzień, od kiedy okazało się, że sklep FatFish.pl nie zrealizuje mojego zamówienia, a ja nadal nie mam moich pieniędzy na koncie.Wędka i kołowrotek miały być prezentem na moje urodziny...Jeśli nie chcecie być w taki upokarzający sposób traktowani, sugeruje trzymanie się od tego sklepu jak najdalej.pzdrGrzechops. jeśli zajdzie taka potrzeba mogę adminowi do wglądu udostępnić swoją korespondencję SMS-ową i emaliową ze sklepem, choć tak jak napisałem była ona jednostronna
Robiłem tam zakupy parę razy i wszystko było w najlepszym porządku. Raz nawet sklep poszedł mi na rękę wystawiając towar na popoularnym serwisie aukcyjnym bo tak było mi wygodniej go kupić.
Moim zdaniem zawalił sklep, że nie odesłał pieniędzy w szybkim czasie ale bez przesady - chcesz dostawać gratisy za to, że nie zrealizowali Ci zamówienia ?
- md30 lubi to
#327 OFFLINE
Napisano 14 grudzień 2022 - 12:45
Może zostałem źle zrozumiany, nie zależy mi na żadnych gratisach tylko na szybkim zwrocie kasy.
O gratisach napisałem tak dla przykładu, jak według mnie sklep mógłby z twarzą wyjść z tak głupiej sytuacji.
W końcu to sklep totalnie zawalił, i to na nim leży odpowiedzialność sprawdzania, czy coś ma czy nie zanim wystawi do sprzedaży i dostanie czyjeś pieniądze.
Użytkownik Grzecho edytował ten post 14 grudzień 2022 - 13:28
#328 OFFLINE
Napisano 14 grudzień 2022 - 15:46
Może zostałem źle zrozumiany, nie zależy mi na żadnych gratisach tylko na szybkim zwrocie kasy.
O gratisach napisałem tak dla przykładu, jak według mnie sklep mógłby z twarzą wyjść z tak głupiej sytuacji.
W końcu to sklep totalnie zawalił, i to na nim leży odpowiedzialność sprawdzania, czy coś ma czy nie zanim wystawi do sprzedaży i dostanie czyjeś pieniądze.
Sklep w pierwszej kolejności ma obowiązek zwrócić pieniądze tym samym kanałem płatności przez który zostało opłacone zamówienie.
Niestety w przypadku szybkich przelewów sytuacja może być ciężka, bo sklep zwraca pieniądze przez operatora tych płatności (czasem przez dwóch), a operator dopiero przekazuje klientowi. Z moich doświadczeń w obsłudze zwrotów pieniądze są najczęściej u klienta do 48h ale miałem przypadek gdy trafiły do klienta dopiero 4 dni po zwrocie.
- Grzecho i przemo_w lubią to
#329 OFFLINE
Napisano 14 grudzień 2022 - 15:48
- Grzecho, md30 i yogibaboo lubią to
#330 OFFLINE
Napisano 15 grudzień 2022 - 12:16
Sklep w pierwszej kolejności ma obowiązek zwrócić pieniądze tym samym kanałem płatności przez który zostało opłacone zamówienie.
Tak też się finalnie odbyło. Jednak w trakcie rozmowy telefonicznej ze sklepem (ubiegły piątek) na moją prośbę o szybki zwrot pieniędzy, zwrócili się do mnie o podanie mojego numeru rachunku bankowego. Numer ten im wysłałem zaraz po zakończeniu rozmowy sms-em. Więc mieli wszystkie dane do zwrotu kasy.
Tak jak na wstępie podałem, w końcu odzyskałem swoje pieniądze.
Wątpię, żeby zaważyła opinia, którą im wystawiłem. Bo od początku mieli mnie w 4 literach i nie odpowiadali na moje maile i smsy.
Za to wczoraj o dziwo w końcu mi odpisali smsem obiecując zwrot, tylko nie wiedziałem czemu zwracali się do mnie per pani.
Żona wczoraj mi się przyznała, że za moimi plecami wydzwaniała do sklepu i chyba to w końcu zadziałało
Sklepu nadal nie polecam, ale powyższą metodę z udziałem wykurzonej żony, jak najbardziej
Użytkownik Grzecho edytował ten post 15 grudzień 2022 - 12:18
- Piotrek Milupa, bartsiedlce i Zodiak lubią to
#331 OFFLINE
Napisano 23 grudzień 2022 - 15:18
Zakupy w "Złapokaje"
W niedzielę,11go grudnia złożyłem zamówienie w w/w sklepie. W poniedziałek miałem info, że przesyłka przygotowana i zaraz leci do mnie z Holandii GLS. W piątek odebrałem (16,12). Niestety jeden produkt był niezgodny z zamówieniem (zestaw dozbrojek ). Napisałem do nich mail. W poniedziałek otrzymałem odpowiedź z przeprosinami i informacją, że towar wyślą niezwłocznie na swój koszt (bez zwrotu mylnie wysłanego). Dzisiaj odebrałem!
Tak się powinno postępować z klientem. Brawo . Słusznie w jakimś wątku polecałem ten sklep
Użytkownik BOB edytował ten post 23 grudzień 2022 - 15:24
- Grzecho, Pescador de caña i GroPerch lubią to
#332 OFFLINE
Napisano 23 grudzień 2022 - 15:35
pochwal się co kupiłeś Robert
- BOB lubi to
#333 OFFLINE
Napisano 23 grudzień 2022 - 15:53
Jak zwykle skorzystałem z promocji weekendowej. Kupiłem fajną, czarną koszulę Fladen z filtrem UV, t shirt Salmo, i kilkanaście zestawów dozbrojek ... pierdoły
- Grzecho lubi to
#334 OFFLINE
Napisano 09 styczeń 2023 - 13:14
Zakupy w "Złapokaje"
W niedzielę,11go grudnia złożyłem zamówienie w w/w sklepie. W poniedziałek miałem info, że przesyłka przygotowana i zaraz leci do mnie z Holandii GLS. W piątek odebrałem (16,12). Niestety jeden produkt był niezgodny z zamówieniem (zestaw dozbrojek ). Napisałem do nich mail. W poniedziałek otrzymałem odpowiedź z przeprosinami i informacją, że towar wyślą niezwłocznie na swój koszt (bez zwrotu mylnie wysłanego). Dzisiaj odebrałem!
Tak się powinno postępować z klientem. Brawo . Słusznie w jakimś wątku polecałem ten sklep
Jak widać są sklepy online, które potrafią dbać o klienta i sensownie naprawić swój błąd
#335 OFFLINE
Napisano 15 styczeń 2023 - 21:57
Jakieś opinie ?
#336 OFFLINE
Napisano 16 styczeń 2023 - 16:43
Z raven juz chyba koniec https://www.raven-fishing.pl/
Przechwytywanie.PNG 198,24 KB 20 Ilość pobrań
#337 OFFLINE
Napisano 16 styczeń 2023 - 22:56
#338 OFFLINE
Napisano 17 styczeń 2023 - 09:31
Niestety to prawda
A dlaczego "niestety "
Mało sklepów w PL?
Nic tam nie było takiego czego nie ma w innych sklepach
Ceny też nie specjalnie konkurencyjne
#339 OFFLINE
Napisano 17 styczeń 2023 - 10:43
... bo znikają sklepy, do których chodziło się nie tylko po to aby wydać kasę
- Maciek_7 lubi to
#340 ONLINE
Napisano 17 styczeń 2023 - 11:28
Słabo trafiony argument w stosunku do sklepu internetowego. A takich dotyczy ten temat.... bo znikają sklepy, do których chodziło się nie tylko po to aby wydać kasę
Jakoś ani z koszykiem, ani z wyszukiwarką się nie zaprzyjaźniłem...
Użytkownicy przeglądający ten temat: 3
0 użytkowników, 3 gości, 0 anonimowych