Panowie czy może coś wiadomo na temat Garmina ? A dokładniej czy na wiosnę będzie w PL dostępny darmowy program do batymetrii i echoMap CHIRP 92sv ?
echoMap CHIRP 92sv i 72 sv są już dostępne w sprzedaży.
Zaloguj się lub Zarejestruj by otrzymać pełen dostęp do naszego forum.
Napisano 25 styczeń 2016 - 13:59
Panowie czy może coś wiadomo na temat Garmina ? A dokładniej czy na wiosnę będzie w PL dostępny darmowy program do batymetrii i echoMap CHIRP 92sv ?
echoMap CHIRP 92sv i 72 sv są już dostępne w sprzedaży.
Napisano 25 styczeń 2016 - 15:50
A jak sprawa wygląda cenowo?
Napisano 25 styczeń 2016 - 16:09
Dzięki za informację Paprykarz. A może się orientujesz czy w Poznaniu będzie można je pomacać i u kogo ?
Napisano 25 styczeń 2016 - 16:58
cenowo 1500 euro z przetwornikiem GT 52. Garmin ma swoje stoisko w Poznaniu.
Napisano 07 luty 2016 - 20:10
Jednak reklamacja . Sprawdzone na różnych silnikach. Na spalinie również. Co najgorsze przez pewien czas było dobrze a teraz znów. I kolejny obiecujący trollingowy wyjazd spiep... .
Poniżej zrzuty ekranu z opisami. Wszystko działo się jednego dnia. A jaka różnorodna kolorystyka zakłóceń.
1. Ta luka w zakłóceniach to chwilowe wyłączenie elektryka.
2. Widać moment włączenia elektryka.
3. Typowe zakłócenia.
I jeszcze fotka z kulą do trolla. Widać jak kula znika po załączeniu silnika.
Jakieś sugestie?
Na wąskim stożku 200 zakłócenia pojawiają się co pewien czas. Na szerokim są praktycznie non-stop.
Reklamacja odrzucona. Cholera człowieka bierze. Napisali, że to wina okablowania na łódce. Ale ja nie mam żadnej łódki a sprzęt był użytkowany z 3 różnymi silnikami.
Co robić? Gwarancja się wkrótce kończy... . I Szwecja się zbliża. Echo na śmietnik i kupić HDS-a???
Napisali:
"Dziekujemy za skontaktowanie sie z Garmin Europe.
Jezeli objawy nie wystepuja gdz silnik jest wylaczony i lodz sie nie porusza oznacza to ze urzadzenie nie jest wadliwe i nalezey sprobowac ograniczyc zaklucenia. W tym przypadku klient musi sprawdzic okablowanie ktore idzie z przetwornnika oraz sprawdzic czy okablowanie silnika nie powoduje zaklocen."
Napisano 07 luty 2016 - 20:22
Reklamacja odrzucona. Cholera człowieka bierze. Napisali, że to wina okablowania na łódce. Ale ja nie mam żadnej łódki a sprzęt był użytkowany z 3 różnymi silnikami.
Co robić? Gwarancja się wkrótce kończy... . I Szwecja się zbliża. Echo na śmietnik i kupić HDS-a???
Napisali:
"Dziekujemy za skontaktowanie sie z Garmin Europe.
Jezeli objawy nie wystepuja gdz silnik jest wylaczony i lodz sie nie porusza oznacza to ze urzadzenie nie jest wadliwe i nalezey sprobowac ograniczyc zaklucenia. W tym przypadku klient musi sprawdzic okablowanie ktore idzie z przetwornnika oraz sprawdzic czy okablowanie silnika nie powoduje zaklocen."
Spyl ją na allegro. Na rybomanii będzie Elite 7 Ti to obadamy. Ja będę chyba wymieniał swoje Elite 7 na nową Elite Ti.
http://www.lowrance....7-ti-en-us.aspx
Boczny sonar, jeden przetwornik, prawie jak HDS.
Napisano 07 luty 2016 - 20:36
Czyli towar sprzedany i martw sie Pan co z tym zrobic..., Jednak moze byc w ich odpowiedzi cos na rzeczy. Tylko nie bardzo rozumiem w jaki sposob masz wyeliminowac zakłucenia wywolywane przewodami zas. silnik , ze niby ekranowac? to przewody od przetwornika powinny byc ekranowane w celu wyeliminowania wszelkiej masci zaklocen z otoczenia. Masz mozliwosc sprawdzenia echa na innym przetworniku? moze kabel jest faktycznie gdzies szczelony -byl mocno zalamany , uszkodozna wewnetrzna izolacja. Albo przy wtyczce? Ciekaw jestem czy reklamacja byla faktycznie przeprowadzona na testach czy tylko na papierze. Jedyna mozliwosc podpiac drugi przetwornik i wyjdzie szydlo z wora czego tj wina
Użytkownik siarq edytował ten post 07 luty 2016 - 20:37
Napisano 07 luty 2016 - 20:36
Nie będę ludziom kitu wciskał.
A skąd wiesz, że jeden przetwornik będzie obsługiwał zwykły stożek/DSI/boczny stożek?
Napisano 07 luty 2016 - 20:38
Czyli towar sprzedany i martw sie Pan co z tym zrobic..., Jednak moze byc w ich odpowiedzi cos na rzeczy. Tylko nie bardzo rozumiem w jaki sposob masz wyeliminowac zakłucenia wywolywane przewodami zas. silnik , ze niby ekranowac? to przewody od przetwornika powinny byc ekranowane w celu wyeliminowania wszelkiej masci zaklocen z otoczenia. Masz mozliwosc sprawdzenia echa na innym przetworniku? moze kabel jest faktycznie gdzies szczelony -byl mocno zalamany , uszkodozna wewnetrzna izolacja. Albo przy wtycznce? Ciekaw jestem czy reklamacja byla faktycznie przeprowadzona na testach czy tylko na papierze. Jedyna mozliwosc podpiac drugi przetwornik i wyjdzie szydlo z wora czego tj wina
Nic nie sprawdzali. Żadnych testów. Mają klienta głęboko.
Napisano 07 luty 2016 - 20:40
przetwornik totalscan
http://www.lowrance....an-Skimmer.aspx
Użytkownik siarq edytował ten post 07 luty 2016 - 20:42
Napisano 07 luty 2016 - 20:42
Nie będę ludziom kitu wciskał.
A skąd wiesz, że jeden przetwornik będzie obsługiwał zwykły stożek/DSI/boczny stożek?
100% potwierdzone info.
https://www.google.p...aL-SjyAPIjaqADg
Napisano 07 luty 2016 - 20:47
W Poznaniu możemy się nie dopchać do stoiska. Z samego Jerka pewnie będzie kilkaset osób.
Napisano 07 luty 2016 - 22:32
Napisano 07 luty 2016 - 22:36
Napisano 08 luty 2016 - 09:48
Reklamacja odrzucona. Cholera człowieka bierze. Napisali, że to wina okablowania na łódce. Ale ja nie mam żadnej łódki a sprzęt był użytkowany z 3 różnymi silnikami.
Co robić? Gwarancja się wkrótce kończy... . I Szwecja się zbliża. Echo na śmietnik i kupić HDS-a???
Napisali:
"Dziekujemy za skontaktowanie sie z Garmin Europe.
Jezeli objawy nie wystepuja gdz silnik jest wylaczony i lodz sie nie porusza oznacza to ze urzadzenie nie jest wadliwe i nalezey sprobowac ograniczyc zaklucenia. W tym przypadku klient musi sprawdzic okablowanie ktore idzie z przetwornnika oraz sprawdzic czy okablowanie silnika nie powoduje zaklocen."
Andrzej, spróbuj zastosować się do ich zaleceń i jeśli błędy będą występowały to wyślij ponownie na reklamację z rozszerzonym opisem błędów i prośbą o naprawę.
Napisano 08 luty 2016 - 09:52
Napisano 08 luty 2016 - 11:10
Napisano 08 luty 2016 - 11:18
W obydwu przypadkach jest ten sam przetwornik. GT 40 TM
Napisano 08 luty 2016 - 13:12
Napisano 08 luty 2016 - 13:51
Bardzo podobnie zachowują się przetworniki Humminbirda w których był "wyrwany" z przetwornika kabel.
0 użytkowników, 3 gości, 0 anonimowych