Skocz do zawartości

  •      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witaj!

Zaloguj się lub Zarejestruj by otrzymać pełen dostęp do naszego forum.

Komu duże sztuki


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
36 odpowiedzi w tym temacie

#1 Guest_Jarek K._*

Guest_Jarek K._*
  • Guests

Napisano 19 wrzesień 2015 - 10:11

Witam . Zapierdzielam na ryby dość często w moim środowisku wędkarskim można by powiedzieć zawsze na wodzie. Pomimo iż lowie dopiero kilka lat nie jestem wirtuozem każdej z technik metody spiningowej i choć boczny Trok ,drop shot i uganianie się za kleniami nie do końca mi pasi , to w kilku innych aspektach czuje się całkiem niezły i nie powiem mam wyniki tzn.
I właśnie tu zaczynaja się schody lowie dużo ale nie zawsze te duuuuze i największe ,zdarza się ze kolega który zabiera się ze mną na jakiś wypadzik a wodę widział miesiąc temu puknie jakiegoś smoka a u mnie slabiocha nie wiem czy wy tez tak macie ze często gęsto "niedzielny" wędkarz w waszej ekipie swieci trofeami ,bo jak dla mnie chyba nie tylko początkujący ma szczęście .
Pozdrawiam i zycze duuuuuzych ryb . Ps. W tym roku poprawiłem kilka zyciowek może woda w końcu dała za ta wytrwałość
  • remek i Gobio Gobio lubią to

#2 OFFLINE   Gimmick

Gimmick

    Nowy

  • +Forumowicze
  • Pip
  • 38 postów
  • LokalizacjaSława
  • Imię:Bartek

Napisano 19 wrzesień 2015 - 11:33

No cóż, takie jest wędkarstwo :) Mi też zdarza być zdeklasownym przez brata który jest niedzielnym wędkarzem :D. Najważniejsze to być nad wodą i się nie poddawać a efekty w końcu przyjdą :).

Pozdro


Użytkownik Gimmick edytował ten post 19 wrzesień 2015 - 11:33


#3 OFFLINE   sierżant

sierżant

    Forumowicz

  • +Forumowicze
  • PipPip
  • 386 postów
  • LokalizacjaKraków
  • Imię:Ryszard

Napisano 19 wrzesień 2015 - 12:34

Nie należy zapominać o szczęściu w wędkowaniu.

Niby nie da się tego logicznie wytłumaczyć, ale przecież ten element występuje, pewnie każdy tego doświadczył.