Skocz do zawartości

  •      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witaj!

Zaloguj się lub Zarejestruj by otrzymać pełen dostęp do naszego forum.

Zdjęcie

Czy Zorro jeszcze żyje?


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
177 odpowiedzi w tym temacie

#21 OFFLINE   kondzio 77

kondzio 77

    Forumowicz

  • +Forumowicze
  • PipPip
  • 481 postów

Napisano 11 październik 2015 - 12:08

Aż dziw bierze ze tylu miał tu znajomych i nikt nie ma z nim kontaktu.
Jakaś to faktycznie nienormalna sprawa.
Tez dziwna sprawa żeby przez taki dlugi czas na pocztę nie zajrzeć.

Użytkownik kondzio 77 edytował ten post 11 październik 2015 - 12:10


#22 OFFLINE   bartsiedlce

bartsiedlce

    Ekspert

  • Moderatorzy
  • 6311 postów
  • LokalizacjaSiedlce
  • Imię:Bartek

Napisano 11 październik 2015 - 18:10

I niestety bez kontaktu z Tomkiem



#23 OFFLINE   Rheinangler

Rheinangler

    Ekspert

  • +Forumowicze
  • PipPipPipPip
  • 5371 postów
  • LokalizacjaDusseldorf
  • Imię:Arek
  • Nazwisko:Wałęga

Napisano 11 październik 2015 - 19:52

Dzięki Bartku,- wydaje mi się, że wyczerpałem swoje możliwości zgłębienia powodów milczenia Pana Tomasza i powoli zaczynam mieć przekonanie, że trzeba zadziałać inaczej  <_< skoro nie chce ze mną porozmawiać to może będzie chciał z kim innym...


  • popper lubi to

#24 OFFLINE   bartsiedlce

bartsiedlce

    Ekspert

  • Moderatorzy
  • 6311 postów
  • LokalizacjaSiedlce
  • Imię:Bartek

Napisano 12 październik 2015 - 09:07

Aż trudno mi uwierzyć, że jakieś rozbabrane kołowrotki mogą być przyczyną zapadnięcia się pod ziemię. Z drugiej strony to lepiej niż by miało się stać coś gorszego.



#25 OFFLINE   Rebel64

Rebel64

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 1400 postów
  • LokalizacjaStolica
  • Imię:Dariusz
  • Nazwisko:Nicki

Napisano 12 październik 2015 - 10:19

Chwalil sie ze to 3-4 zona to moze pognal rumaka do nastepnej. Zakochany nie ma czasu na pierdoly ;)


  • thug lubi to

#26 OFFLINE   Rheinangler

Rheinangler

    Ekspert

  • +Forumowicze
  • PipPipPipPip
  • 5371 postów
  • LokalizacjaDusseldorf
  • Imię:Arek
  • Nazwisko:Wałęga

Napisano 12 październik 2015 - 20:15

Chwalil sie ze to 3-4 zona to moze pognal rumaka do nastepnej. Zakochany nie ma czasu na pierdoly ;)

To są prywatne sprawy i nic nam do tego.



#27 OFFLINE   5384

5384

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 1840 postów
  • LokalizacjaBug graniczny
  • Imię:Sebastian

Napisano 12 październik 2015 - 20:35

Jestem bardzo ciekawy jak się zakończy ten temat.

Mam nadzieję Arku, że odzyskasz swoje zabawki :)



#28 OFFLINE   Krisu23

Krisu23

    Zniewalam okazy

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 2620 postów
  • LokalizacjaPensjonat pod pstrągiem

Napisano 13 październik 2015 - 05:00

Oby, ja raz w życiu wysłałem do niego kołowrotek. Przenigdy więcej. Musiałem się prosić dwa miesiące o zwrot. Wrócił w końcu a gościu pieniędzy  nie chciał. Podejrzane mi się to wydawało ale sprawa szybko się wyjaśniła na łowisku bo kołowrotek praktycznie zatarł się po jednej sesji łowienia.

Spisałem młynek w  sumie na  straty ale mnie Pan Leśniak namówił, wysłałem do niego, zreanimował i łowię zadowolony do dziś. Koledze Rheinangler życzę cierpliwości i żeby w końcu odzyskał swoją własność. I polecam na serwis Leśniaka. Trzeba zapłacić ale nie ma dobrze i tanio. A z usług innych serwisantów na JB nie korzystam bo wysyłając kołowrotek do ww. Pana mam pewność, że będzie zrobione pożądnie i wysłane na czas.


Użytkownik Krisu23 edytował ten post 13 październik 2015 - 05:01


#29 OFFLINE   damien79

damien79

    Forumowicz

  • +Forumowicze
  • PipPip
  • 439 postów
  • LokalizacjaPrzemyśl
  • Imię:Damian

Napisano 13 październik 2015 - 08:10

Oby, ja raz w życiu wysłałem do niego kołowrotek. Przenigdy więcej. Musiałem się prosić dwa miesiące o zwrot. Wrócił w końcu a gościu pieniędzy nie chciał. Podejrzane mi się to wydawało ale sprawa szybko się wyjaśniła na łowisku bo kołowrotek praktycznie zatarł się po jednej sesji łowienia.
Spisałem młynek w sumie na straty ale mnie Pan Leśniak namówił, wysłałem do niego, zreanimował i łowię zadowolony do dziś. Koledze Rheinangler życzę cierpliwości i żeby w końcu odzyskał swoją własność. I polecam na serwis Leśniaka. Trzeba zapłacić ale nie ma dobrze i tanio. A z usług innych serwisantów na JB nie korzystam bo wysyłając kołowrotek do ww. Pana mam pewność, że będzie zrobione pożądnie i wysłane na czas.

Miałem identyczną sytuację j/w
Życzę powodzenia i dużo cierpliwości. Mi to zajęło ok 2 miesiące

#30 OFFLINE   Rheinangler

Rheinangler

    Ekspert

  • +Forumowicze
  • PipPipPipPip
  • 5371 postów
  • LokalizacjaDusseldorf
  • Imię:Arek
  • Nazwisko:Wałęga

Napisano 13 październik 2015 - 16:52

Czuję, że muszę opisać całą sytuację by niepotrzebnie nie obrzucać błotem samego Pana Tomasza, którego uważam za człowieka uczciwego ale o nieco osobliwej organizacji i poczuciu czasu....

Odpowiadając także na powyższe posty chcę bardzo wyraźnie zaznaczyć, że nigdy nie było moim zamiarem otrzymanie czegoś w ramach tzw koleżeńskiej przysługi czyli za darmo od @Zorro. Za każdym razem regulowałem należność wedle tego co powiedział mi Pan Tomasz nigdy nie targując się o cenę co uważam za co najmniej słabe...

 

Co do Pana Leśniaka ,- pisałem z nim w jakieś sprawie dotyczącej kołowrotków (nie pamiętam już o co chodziło) ale ponieważ wyczułem niechęć,- odpuściłem.

 

Do rzeczy:

z początkiem maja wysłałem po uprzedniej rozmowie dwa kołowrotki Daiwa Tournament Z 2000 C i Z 3000 C w stanie bez mała gablotkowym w celu kilku zabiegów tuningowych (malowanie na czarno, oraz zamiana jednego z łożysk w każdym z nich na jednostronnie zamknięte)

Do tego była jeszcze pojedyncza korba z małego kanciaka, która miała luz na knobie.

Umówiliśmy się ze względu na żmudne i czasochłonne  usuwanie oryginalnego lakieru na czas około miesiąca, tym bardziej, ze po drodze okazało się iż owe łożyska trzeba ściągnąć zza oceanu. W międzyczasie okazało się także, że lepiej przy wymienionych na złote boczkach rotora w 3000-czce wyglądałyby złote śrubki a nie oryginalne srebrne, co Pan Tomasz zorganizował po mistrzowsku, ale znów wymagało to czasu. Koniec końców na koniec lipca miało wszystko być dopięte na ostatni guzik bo w międzyczasie rozchorowała się mama Pana Tomasza. Wszystko to było dla mnie wciąż do przyjęcia bo rozumiałem, że pogodzenie pracy, opieki nad mamą i dłubanie przy kołowrotkach - nie tylko moich zabiera czas który nie jest z gumy...

Nawet jak nie udawało mi się zastać Pana Tomasza wiedziałem co się dzieje dzięki przemiłej Pani Zorrowej.

W końcu lipca kołowrotki były rzekomo gotowe do wysłania ale nie wysłane (w międzyczasie całą należność uregulowałem)

7 sierpnia otrzymałem ostatniego maila od Pana Tomasza w którym napisał mi, że jeszcze jedna pierdółkę udało mu się zorganizować dzięki której kołowrotki wyglądają o niebo lepiej i po ich zamontowaniu natychmiast wysyła(1-2 dni),- potem kontakt się urwał i tak trwa to do dziś...

Oczywiście, że można powiedzieć, że jestem mało cierpliwy, że mam przecież czym łowić itd...


Użytkownik Rheinangler edytował ten post 13 październik 2015 - 17:21

  • coma lubi to

#31 OFFLINE   bartsiedlce

bartsiedlce

    Ekspert

  • Moderatorzy
  • 6311 postów
  • LokalizacjaSiedlce
  • Imię:Bartek

Napisano 13 październik 2015 - 21:22

Super, Arku, że opisałeś szczegóły. Znam Tomasza prywatnie od ... lat i trudno mi wytłumaczyć ten brak kontaktu. Nie chcę nawet myśleć, że przyczyna może być .............

Masz rację, Tomek nie jest zwykłym zjadaczem chleba, żyje w swojej rzeczywistości i oby tylko to było przyczyną braku młynków w Twojej gablotce. 


  • popper lubi to

#32 OFFLINE   Rafal.Bednarkiewicz

Rafal.Bednarkiewicz

    Forumowicz

  • PRZEDSTAWICIEL MARKI
  • PipPip
  • 220 postów
  • LokalizacjaPolska
  • Imię:Rafał
  • Nazwisko:Bednarkiewicz

Napisano 13 październik 2015 - 22:08

Zorro znam z "widzenia" na różnych forach z dawnych czasów. Nie miałem okazji poznać go osobiście ale skoro są osoby które miały taką przyjemność to nie można go odwiedzić w realu i sprawdzić co u niego? Może rozwiało by to wątpliwości (uzasadnione) osób które powierzyły mu swój sprzęt do konserwacji?



#33 OFFLINE   psd27

psd27

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 1038 postów
  • LokalizacjaWarszawa
  • Imię:Paweł

Napisano 14 październik 2015 - 00:24

To ja może też przysłowiowe "5 groszy" od siebie wtrącę. Mnie osobiście Pan Tomasz pomógł z kilkoma kołowrotkami. Nigdy nie chciał za to żadnych pieniędzy.  Czasami kołowrotek wracał błyskawicznie, czasami trzeba było poczekać. Z żadnym kołowrotkiem serwisowanym przez Zorro nigdy nie miałem problemów i szczerze wątpię w te "zatarcia". Podejrzewam, że chodzić może o dużą ilość smaru, którego Pan Tomasz nie żałuje, a który przy późno jesiennych i zimowych temperaturach gęstnieje i rzeczywiście w efekcie kołowrotek chodzi ciężko albo bardzo ciężko.

 

Obecnie, już dość długo, czekam na zwrot jednego kołowrotka.



#34 OFFLINE   Krisu23

Krisu23

    Zniewalam okazy

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 2620 postów
  • LokalizacjaPensjonat pod pstrągiem

Napisano 14 październik 2015 - 04:22

   To sobie możesz wątpić. Ja napisałem tylko tyle ile uważałem tutaj za stosowne czyli w sumie nie wszystko. Ponieważ sprawa(Rheinangler) nie jest do końca rozwiązana to resztę zostawiam dla siebie ewentualnie jak ktoś jest zainteresowany to mogę pogadać na prv. Z serwisantami na JB jest trochę tak jak z producentami przynęt. Każdy ma swoją rzeszę wyznawców i tych którzy danego gościa nie chwalą. Dla mnie liczy się prosty biznes. Płacę kasę a w zamian żądam usługi na poziomie. Czyli zrobione i wysłane. Pamiętam również taki wątek, gdzie krytykowany był Leśniak. Każdemu wolno. Ja tak jak mówiłem jestem zadowolony i nie zmieniam. Bo jak np. wysyłam mu kołowrotki i mówię, że za trzy tygodnie jadę nimi łowić do Holandii co już kilka razy miało miejsce to przychodzą zrobione po 10 dniach. Może to kwestia lojalności wobec firmy. Mnie   to nie obchodzi grunt, ze zrobione.

   A co do tego smaru w za dużej ilości, to rzeczywiście była to jedna z przyczyn tak usłyszałem. Teraz się nic nie zaciera nawet na minusie. Może trzeba mniej smaru dawać, może inny? Może trzeba się na tym lepiej znać? A może trzeba po prostu podchodzić profesjonalnie do tematu. Czyli nie być Matką Teresą tylko kasować za to co się robi i wykonywać co należy.


Użytkownik Krisu23 edytował ten post 14 październik 2015 - 04:22

  • gulf lubi to

#35 ONLINE   Wojtek B.

Wojtek B.

    Wiślak

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 1838 postów
  • LokalizacjaWarszawa
  • Imię:Wojtek

Napisano 14 październik 2015 - 08:52

Na allegro.pl Tomek loguje się cyklicznie, zatem  żyje :)

 

Np. dzisiaj:

 

14.10.2015, 07:48:31

 

Pozdrowienia,

 

W


Użytkownik Wojtek B. edytował ten post 14 październik 2015 - 09:05


#36 OFFLINE   Jano

Jano

    mode raptor

  • Moderatorzy
  • 3208 postów
  • LokalizacjaPoznań

Napisano 14 październik 2015 - 09:00

Na allegro.pl się Tomek cyklicznie loguje, zatem  żyje :)

Np. dzisiaj:

14.10.2015, 07:48:31

Pozdrowienia,

W

...ale nie ma wystawionych kołowrotków?! :ph34r:

wiem, wiem... głupi żart :innocent:


  • Wojtek B. lubi to

#37 OFFLINE   covent

covent

    Forumowicz

  • +Forumowicze
  • PipPip
  • 267 postów

Napisano 14 październik 2015 - 11:33

To ciekawe zjawisko na jerku- Krisu właśnie o tym wspomniał-  kontakt z takimi amatorami serwisu zaczynałbym od weryfikacji czy dany petent ma zarejestrowaną działalność gospodarczą - jeśli nie ma to od razu odpuściłbym sobie jego "usługi". 

 

Skoro w/w user loguje się na portalu aukcyjnym a tu na kontakt nie odpowiada to po prostu zwykły oszust jakich tutaj już wielu było.

Szkoda tylko, że przez takie cwaniactwo tracą uczciwi ludzie prowadzący porządne biznesy.



#38 OFFLINE   Szymon82

Szymon82

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 1610 postów
  • LokalizacjaŁódź
  • Imię:Szymon

Napisano 14 październik 2015 - 12:30

Moje konto allegro już dawno przejęła moja żona także nie do końca musi to być Pan Zorro .



#39 OFFLINE   RokiFishBoa

RokiFishBoa

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 1041 postów
  • Imię:Zbigniew

Napisano 14 październik 2015 - 13:27

Moje konto allegro już dawno przejęła moja żona...

Przykra sprawa...



#40 OFFLINE   Panek

Panek

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 2387 postów
  • Imię:Karol

Napisano 14 październik 2015 - 16:13

Ja też korzystałem z pomocy kolegi Zorro, o tym że nie chce ode mnie ni złotówki wiedziałem jeszcze przed wysyłką. Troszkę się oczekałem ale warto było, młynek chodzi ślicznie już trzeci rok.
To tak w ramach otuchy :)

I oby Zorro wrócił nam cały i zdrowy!

Karol






Użytkownicy przeglądający ten temat: 5

0 użytkowników, 5 gości, 0 anonimowych