Również czekam na przesyłkę od Zorro tylko kabłąka do z2500it ale czekam już 4 miesiąc, mam nadzieję że temat zakończymy pozytywnie
pozdrawiam
bogdan
Użytkownik tymof edytował ten post 14 październik 2015 - 17:38
Zaloguj się lub Zarejestruj by otrzymać pełen dostęp do naszego forum.
Napisano 14 październik 2015 - 17:26
Również czekam na przesyłkę od Zorro tylko kabłąka do z2500it ale czekam już 4 miesiąc, mam nadzieję że temat zakończymy pozytywnie
pozdrawiam
bogdan
Użytkownik tymof edytował ten post 14 październik 2015 - 17:38
Napisano 14 październik 2015 - 17:41
To ciekawe zjawisko na jerku- Krisu właśnie o tym wspomniał- kontakt z takimi amatorami serwisu zaczynałbym od weryfikacji czy dany petent ma zarejestrowaną działalność gospodarczą - jeśli nie ma to od razu odpuściłbym sobie jego "usługi".
Skoro w/w user loguje się na portalu aukcyjnym a tu na kontakt nie odpowiada to po prostu zwykły oszust jakich tutaj już wielu było.
Szkoda tylko, że przez takie cwaniactwo tracą uczciwi ludzie prowadzący porządne biznesy.
Kolego @covent, z mocnymi slowami jak cwaniaczek czy oszust lepiej sie powstrzymaj. Nie znamy pelnego obrazu sytuacji. Ci ktorych sprzet Zorro trzyma oczywiscie musza go odzyskac. Pamietajmy ze nawet na naszym forum zdazaly sie rozne smutne przypadki. Nie wiemy co sie stalo. @Rhein ma pelne prawo starac sie odzyskac sprzet, robi to jednak w bardzo kulturalny sposob.
Napisano 14 październik 2015 - 18:19
Nie chce stawać w niczyjej obronie ani także nikogo atakować, co do efektów pochodzących z rożnych serwisów,- obojętnie czy rejestrowanych czy nie rejestrowanych.
Serwisowany młynek powinien się sam bronić własną pracą po serwisie, a nie nazwiskiem serwisanta.
Potrafię sam ustawić i wyczyścić i nasmarować używane przeze mnie Daiwy w sposób w miarę przyzwoity, ale także muszę powiedzieć, że te które wróciły od Pana Tomasza kręciły znacznie lepiej niż po moich majdrunkach i to jest powód korzystania od czasu do czasu z usług Zorroserwisu.
Napisano 14 październik 2015 - 18:25
Tak ale każdy z nas ma prawo mieć swoje zdanie co do serwisantów. Ja swoją przygodę z @Zorro miałem trzy lata temu, przeżyłem ją i zapamiętałem źle. Akurat nadarzył się wątek który założyłeś więc mi się przypomniało co było grane. U mnie serwisowany młynek się swoją pracą nie obronił bo mało go szlag nie trafił. Czyta to wiele osób i mają prawo znać wszystkie opinie.
Napisano 14 październik 2015 - 18:39
Krisu,- wyraziłeś swoją opinię i to jest jak najbardziej ok,- nie polemizuję z nią i nie zamierzam nikogo bronić, to co jest źle wykonane jest bublem i tyle, nie zależnie od tego kto to zrobił. Tym bardziej, że każdy niedowiarek może to sprawdzić rozmawiając z Panem Leśniakiem...
Staram się zawsze dokładnie czytać posty i nie biorę tylko tych pod uwagę, które z jakiegoś przypadku robią całokształt.
Po przeczytaniu tego wątku widać pewne prawidłowości bez konieczności dogłębnej analizy i to jest już jakaś wartość.
To co koledzy piszą,- iż Pan Tomasz loguje się na popularnym serwisie aukcyjnym jest także wymownym argumentem...
Użytkownik Rheinangler edytował ten post 14 październik 2015 - 18:44
Napisano 14 październik 2015 - 23:04
Po przeczytaniu tego wątku widać pewne prawidłowości bez konieczności dogłębnej analizy i to jest już jakaś wartość.
Dokładnie i o to mi właśnie chodziło. Więcej do dodania nic nie mam i życzę powodzenia w rozwiązaniu sprawy. Dawaj znać tutaj w wątku jak się zakończy.
Napisano 16 październik 2015 - 18:50
Tak mnie teraz naszło,- może zrobimy jakąś listę, kto czeka swoje maszynki wysłane to Pana Tomasza?
Napisano 16 październik 2015 - 19:11
Może napisz PW, że czekasz za maszynkami, ale zrób to przez allegro
Napisano 16 październik 2015 - 20:43
Napisano 16 październik 2015 - 20:54
Napisano 17 październik 2015 - 13:02
Jeśli się ktoś chętny na forum znajdzie z okolic Skarżyska do odwiedzin Pana Tomasza to chętnie sfinansuję paliwo.
To będzie ostatni łagodny krok w celu wyjaśnienia sytuacji.
Nie mam już ochoty ani cierpliwości na dalsze szukanie i wypytywanie, tym bardziej, że jestem już po rozmowie z pewnym miłym jegomościem władającym podobnie kwiecistą polszczyzną co Pan Tomasz, który chętnie przyjmie zlecenie na odbiór moich kołowrotków i gwarantuje skuteczność a do tego przeniesienie kosztów swojej usługi na Pana Tomasza.
PS
Wczoraj dostałem priva w którym autor twierdzi iż jego kolega czeka na swój młynek od Zorro już 5 lat
Nie potrafię powiedzieć czy to prawda czy nie, ale brzmi to coraz bardziej prawdopodobnie....
Napisano 17 październik 2015 - 13:22
A Zorro nie jest czasem z Warszawy?
Napisano 17 październik 2015 - 13:34
A Zorro nie jest czasem z Warszawy?
Z tego co pamiętam to pan Tomasz jest ze Skarżyska Kamienna
Użytkownik DarekM edytował ten post 17 październik 2015 - 13:35
Napisano 17 październik 2015 - 13:36
Czasem tak bywa , ze osoba, ktora wydaje sie byc sympatyczna w pewnym momencie przestaje odpowiadac na wiadomosci.Co zrobic? Omijac szerokim lukiem, swiat jest pelen takich .
Napisano 17 październik 2015 - 15:42
Mam tylko nadzieję , że to nie w ten sposób obecnie powstają najsłynniejsze kolekcje najpiękniejszych kołowrotków .
Napisano 17 październik 2015 - 15:54
Napisano 17 październik 2015 - 18:26
Sympatyczna żona Pana Tomasza przestała odbierać telefony już w sierpniu.
Adres pana Tomasza jest znany każdemu kto wysyłał do niego młynek.
Napisano 17 październik 2015 - 19:04
jak zaczeły się problemy z "x-rods" również przez kilka miesięcy miał prężnych obrońców na tym forum a zaliczki na wędki dalej brał , a jak się skończyło- chyba pamiętamy? -zakręt życiowy tak to się teraz nazywa .Gdyby od razu poszło ostrzeżenie uchroniło by wiele osób od niepotrzebnych nerwówek i strat. Oby w tym przypadku dobrze się skończyło
Napisano 17 październik 2015 - 19:11
Napisano 17 październik 2015 - 19:12
Obyście odzyskali swój sprzęt bo im dalej w las tym gorzej to wygląda.
0 użytkowników, 5 gości, 0 anonimowych