z trudem przebrnąłem przez te pięć stron, na tyle, że już pisać dalej nie mam si....ły
Wątek wydzielony z tematu o pracowni SPINROD
#81 OFFLINE
Napisano 15 listopad 2013 - 22:03
- Maynard lubi to
#82 OFFLINE
Napisano 16 listopad 2013 - 14:38
No to mnie zwyczajnie po lucku przestraszyłeś bo mam insert z brzozy
toż to nie luckie tak straszyć...
#83 OFFLINE
Napisano 16 listopad 2013 - 16:06
Użytkownik Said edytował ten post 16 listopad 2013 - 20:21
#84 OFFLINE
Napisano 16 listopad 2013 - 16:08
Użytkownik Said edytował ten post 16 listopad 2013 - 20:22
#85 OFFLINE
Napisano 16 listopad 2013 - 16:26
...
Użytkownik Said edytował ten post 16 listopad 2013 - 20:22
#86 OFFLINE
Napisano 16 listopad 2013 - 16:32
Użytkownik Said edytował ten post 16 listopad 2013 - 20:22
#87 OFFLINE
Napisano 16 listopad 2013 - 17:45
K.....a idę się napić, bo tego bełkotu nie da się czytać.
#88 OFFLINE
Napisano 16 listopad 2013 - 17:51
@Artek, tylko nie czytaj forum jak sobie golniesz, bo jeszcze coś napiszesz.
#89 OFFLINE
Napisano 16 listopad 2013 - 17:59
Krzysiek, jak czytasz ten temat po trzeżwemu, czy po pijanemu, to i tak na jedno wychodzi.
- Karol Krause lubi to
#90 OFFLINE
Napisano 16 listopad 2013 - 19:35
Może i bełkot jakiś jest.Póki co nie do końca podejrzewam @Said o jakieś złe zamiary wobec pracowni, miałby się logować aby wylać pomyje na pracownię?Nie podejrzewam Wika w tej skórze, chyba że się mylę .
Z drugiej strony pewnych spraw nie rozumię-kupuję kij z pracowni, zdarza się awaria nie z mojej winy o dlaczego mam ponosić koszty wysyłki do producenta?Nie kumam tegi, to poprostu dziadostwo w stosunku do klienta i żadne agrumenty mnie nie przekonają.W takim przypadku szanująca się pracownia powinna gratisowo zamówić kuriera.
#91 OFFLINE
Napisano 16 listopad 2013 - 19:40
nie znam pracowni oferującej gwarancję door-to-door, a do tego skąd ma ktoś wiedzieć, że nie z winy klienta przez oględzinami
pewnie obie strony mają swoje rację, ale już nie przesadzajmy (Jozi)
Użytkownik bazyloss edytował ten post 16 listopad 2013 - 19:41
#92 OFFLINE
Napisano 16 listopad 2013 - 19:46
nie znam pracowni oferującej gwarancję door-to-door, a do tego skąd ma ktoś wiedzieć, że nie z winy klienta przez oględzinami
pewnie obie strony mają swoje rację, ale już nie przesadzajmy (Jozi)
Kamil ja z tą gwarancją nie odnoszę się do tej sprawy ale ogólnie, właśnie jak jest wada materiałowa(czyli bez winy kienta) gwarancja powinna być door-to-door.
Szanująca pracownia nie pozwoli sobie na takie "wylewanie kompotu" dla ogółu, temat ginie w kuluarach.
#93 OFFLINE
Napisano 16 listopad 2013 - 19:58
Kamil ja z tą gwarancją nie odnoszę się do tej sprawy ale ogólnie, właśnie jak jest wada materiałowa(czyli bez winy kienta) gwarancja powinna być door-to-door.
Szanująca pracownia nie pozwoli sobie na takie "wylewanie kompotu" dla ogółu, temat ginie w kuluarach.
Pozwolę sobie mieć nieco odmienne zdanie.
Żeby stwierdzić przyczynę uszkodzenia należałoby dokonać oględzin blanku. Na odległość się tego zrobić nie da, przynajmniej ja nie potrafię.
Z punktu widzenia konsumenta, gwarancja d2d to oczywiście rewelacja i życzyłbym sobie mieć takową dołączaną do każdej rzeczy, którą kupuję, niezależnie czy to blank, telewizor czy sokowirówka.
Rzadko kto jednak zwraca uwagę, że tego typu usługi są po prostu dodatkowo płatne. Niektóre firmy oferują taki rodzaj gwarancji za dodatkową opłatą a inne (np. Dell) wliczają koszt tego typu usługi w cenę sprzętu.
#94 OFFLINE
Napisano 16 listopad 2013 - 20:07
Ja założyłem od razu o wadzie materiałowej, wiem bo widzę co goście potrafią "wyrabiać" ze sprzętem a później zdziwienie-o złamało się...To nie drąg do szarpania pniaków, zaczepów.Ja poprostu dostaję białej gorączki jak goście szarpią kijem
Kolego Jacosławie a nie uważasz, że tak powinno być?Ja właśnie tak uważam .
#95 OFFLINE
Napisano 16 listopad 2013 - 20:21
Może i bełkot jakiś jest.Póki co nie do końca podejrzewam @Said o jakieś złe zamiary wobec pracowni, miałby się logować aby wylać pomyje na pracownię?Nie podejrzewam Wika w tej skórze, chyba że się mylę .
Z drugiej strony pewnych spraw nie rozumię-kupuję kij z pracowni, zdarza się awaria nie z mojej winy o dlaczego mam ponosić koszty wysyłki do producenta?Nie kumam tegi, to poprostu dziadostwo w stosunku do klienta i żadne agrumenty mnie nie przekonają.W takim przypadku szanująca się pracownia powinna gratisowo zamówić kuriera.
Jozi mi nie chodzi o bełkot w sprawie pracowni, tylko o poprawną polszczyznę, bo czytanie Jego postów to jakaś kara.
#96 OFFLINE
Napisano 16 listopad 2013 - 20:28
Jozi mi nie chodzi o bełkot w sprawie pracowni, tylko o poprawną polszczyznę, bo czytanie Jego postów to jakaś kara.
A ktoś Ci mówił, że będziesz miał łatwo w życiu .
#97 OFFLINE
Napisano 16 listopad 2013 - 20:41
Takie pisanie, jak złamanie.......wędki.
#98 OFFLINE
Napisano 16 listopad 2013 - 21:02
Przecież Phoenix ma to w d...e jak zlamales wędkę.
Serwis drogi ale solidny,bynajmniej tak było w moim przypadku.
#99 OFFLINE
Napisano 16 listopad 2013 - 21:21
Jeszcze nie widzialem gwarancji 'door to door' za darmo. Zawsze jest to forma dodatkowa i odplatna, w dodatku slono odplatana.
Przynajmniej w mojej branzy, a kosztuje czasami grubo wiecej niz 10% wartosci danej rzeczy.
#100 OFFLINE
Napisano 16 listopad 2013 - 21:49
Jozi w 100% ma rację.Żaden szanujący się rodbuldier nie pozwoli na szykanowanie jego imienia.Pracownia powinna zniszczyć problem w zarodku.i Wyjaśnić sprawę poza światłem dziennym:)
Użytkownicy przeglądający ten temat: 3
0 użytkowników, 3 gości, 0 anonimowych