Dzięki Panowie za szybki odzew.
Czyli:
2. dokupić
4. czyli brak śrubki do regulacji siły obrotu kolumny tylko jest wajcha
5. jak to działa? Ten wężyk do płukania.
Zaloguj się lub Zarejestruj by otrzymać pełen dostęp do naszego forum.
Napisano 20 luty 2016 - 23:19
Dzięki Panowie za szybki odzew.
Czyli:
2. dokupić
4. czyli brak śrubki do regulacji siły obrotu kolumny tylko jest wajcha
5. jak to działa? Ten wężyk do płukania.
Napisano 20 luty 2016 - 23:29
2. można ale nie jest konieczne
4. wajcha jest dociskana śrubką od dołu do "bieżni"
5. odkręcasz nakrętkę podłączasz wąż z wodą i lejesz.....tylko nie panikuj jak zobaczysz z ilu stron się woda z silnika leje
Napisano 20 luty 2016 - 23:39
To już teraz wiem czemuYamaha jest sporo droższa od Tohatsu. A miałem zadać takie pytanie. Płacimy za dodatkowe bajery.
Napisano 20 luty 2016 - 23:48
przede wszystkim za materiały użyte do produkcji...i ich trwałość plus niezawodność. więcej "bajerów" znajdzie się w suzuki czy mercurym.
Napisano 23 luty 2016 - 19:20
Napisano 23 luty 2016 - 20:23
Napisano 24 luty 2016 - 17:54
do mieszanki ja stosuję castrol outboard 2t lub quicksilver 2t
Napisano 13 marzec 2016 - 16:48
Witam serdecznie na plaży zwą mnie Trebron od zeszłego roku penetrator 3 rewy.
Odnosnie postu kolegi posiadającego v-Maxa wada szybkich przekładni to czasami rozszczelnie osłony wału wieć nie tak do konca ze wirnik oil i mieszanka
Mieszanka to 1/50 niestety spirytus robi swoje w benzynie oleje to Mannol na Skandynawie róznica jest w jakosci i kopceniu
A moje cudo to było bo jest w remoncie Mariner ala Yamacha 30 AM na bazie 689 u mnie zrobiło uszczelnienie kuku i to po serwisie juz drugi raz i poszła solanka na kobowód , czasami warto podczas zmiany pompy zajrzeć wyżej .
silnik.jpg 14,93 KB 13 Ilość pobrań wał.jpg 68,71 KB 13 Ilość pobrań blok.jpg 78,38 KB 13 Ilość pobrań
Użytkownik Trebron edytował ten post 13 marzec 2016 - 17:10
Napisano 13 marzec 2016 - 17:12
aaaa to odpowiedż jest na pytanie czy o coś innego koledze chodzi bo pisze tak że mało co z tego kumam.
Napisano 13 marzec 2016 - 17:21
A tak połączyłem kilka wątków , serwisu i mieszanek do 2t , na pewnym piaskowym forum nie lubimy się cytować.
Witam Kolege i przepraszam , dostosuje się
Użytkownik Trebron edytował ten post 13 marzec 2016 - 17:22
Napisano 13 marzec 2016 - 20:32
W moim yamaha 2T
do mieszanki castrol outboard 2t cena około 40zl za l
a do spodziny stosuję yamalube, ale nie pisze ile kosztuje bo dostałem od kolesia litre jak silnik kupowałem.
Użytkownik szczurek1 edytował ten post 13 marzec 2016 - 21:24
Napisano 13 marzec 2016 - 21:44
zdjęcia bardzo ciekawe i przyczyny też ale opis by się przydał dokładniejszy.
Napisano 15 marzec 2016 - 15:06
Witam
Czy jest gdzieś możliwość zakupu jakiegoś zamiennika korka do spodziny (góra i dół) dla silnika Yamaha 9,9 - dwusuw. Proszę o porady.
Napisano 15 marzec 2016 - 18:27
Czego chcesz zamiennik od razu? pierwsze dowiedz się ile kosztuje oryginał. Masz tu link zadzwoń, mi pomogli sprowadzili mi części bez problemów i w dobrej cenie.
czas oczekiwania to jakieś półtora tygodnia
http://www.moto46.pl...-marine/serwis/
A zanim od nich kupiłem, to dzwoniłem do chyba 10 serwisów. Opisywałem problem i pytałem o przyczynę a potem koszty części.
Ps;Jak już zakupisz korki to pamiętaj o uszczelkach.
Napisano 15 marzec 2016 - 18:46
Napisano 15 marzec 2016 - 19:11
No to ci powiem że komplet uszczelek do korków + 3 simeringi do spodziny + wirnik wody (sam) - dałem 165zł z przesyłką.
Ale to jakieś rok temu.
Napisano 16 marzec 2016 - 08:25
Pytanko jak na dzięń dzisiejszy poza róznicami cenowymi wygląda podobieństwo konstrukcyjne Yamaha/Mercury .
Tutaj porównuje silniki 15/20 km w 4 T po dokładnym obejrzeniu u dilerów nie widac róznicy poza kształtem czapy i kolorem .
Co ciekawe w katalogach yamy silniki mają łądowanie ale po pociagnięciu za język okażuje sie że nie mają regulatora napięcia który trzeba zakupić i zlecic montaż serwisowi
Chyba przedstawiciele co niektórych firna na PL bardzo wystraszyli się presji silnikow z China bo ceny sa praktycznie porównywalne a jak dodać zdolności negocjacyjne kupujacego i przychylnosc sprzedającego to cuda Pany
Napisano 16 marzec 2016 - 11:24
patrz na różnice użytkowe np takie jak dostępność części i ilość śrub napędowych które możesz założyć do danego modelu silnika (zalecanych/dozwolonych przez producenta).
Napisano 16 marzec 2016 - 12:28
Dzięki Przemsol , zeby było smiesznej wszystkie częsci do moich Mariner Viking robionych przez Merkury niby lepiej
zamawiam w Yamaha , Sam Mercury dysponuje zamiennikami częsci Quicksiler lub nawet Sierra ale zamiennik nie zawsze oznacza taniej przekonałem sie o tym ostatnio wychodzi czasami duzo drożej
W tych mocach bardziej wędkarskich ze srubami nie mam co szaleć jedna tania wywazona i tak pod koniec sezonu idzie na wywazenie i nowy lakier , za dużo niespodzianek jest w strefie przybrzeżnej jak nie wjedzieśz w piaseczek to jakis patyczek albo niznakowana podtopiona siata na stalowej lince .
Tutaj bardziiel potrzebuje opini modeli po 1012 r bo mercury ma bardzo atrakcyjne ceny w porównwanymi modelami z yamy nawet 30 % ceny. tylko uczucie takie jakbym pukał w karoce Trabanta uderzysz mocniej i się rozsypie , mieszane uczucia budzi system załączania biegów pod rumplem taki jakiś słaby, plastykowa szarpanka hehe .
Napisano 16 marzec 2016 - 14:35
mogę dodać tyle....jak kupowałem swoją 30tkę to w sklepie (w komisie) stała 40 merkurego w podobnej cenie..... oczywiście popytałem pooglądałem i już bym może kupił ale właściciel powiedział mi "a spójrz na śruby".... wziąłem yamahę....
0 użytkowników, 2 gości, 0 anonimowych