Nie ,nie mam kilka pojazdów w tym dwa auta jedno małolitrażowe [zresztą zagazowane] drugie większe ale i tak na co dzień jeżdżę tym większym do pracy ,na ryby ,do sklepu czy urlop więc spoko nie przeszkadza mi gabaryt. Ponton woziłem na przyczepie i łódkę wożę na przyczepie ,a trzy miejsca to dla mnie w sam raz bo mam dwu osobową rodzinę [choć trzecie miejsce też będzie zajęte bo czworonóg też musi gdzieś podróżować he he]. Viatoll mi nie straszny bo jak na razie tam gdzie ja jeżdżę to nie jest wymagany. Ale bardziej mi zależy na DMC o ,którym nie wspomniałeś słowem więc jak możesz to proszę o te magiczne literki ,ale wieżę ,że z tym nie będzie problemu choć po Sharan'ie w życiu bym się nie spodziewał ,że nie może ciągnąć 750 kg.
![Zdjęcie](https://jerkbait.pl/uploads/profile/photo-thumb-58643.jpg?_r=1448522141)
Czym ciągacie swoje łódki?
#21
OFFLINE
Napisano 28 listopad 2015 - 15:13
#22
OFFLINE
Napisano 28 listopad 2015 - 17:08
#23
OFFLINE
Napisano 28 listopad 2015 - 20:00
Mogę polecić passata B4 VR6 174km w automacie. Z napędem 4x4 ma 10km wiecej, Modele po 97 nawet 20 wiecej.
Użytkownik szpaczek23 edytował ten post 28 listopad 2015 - 20:02
#24
OFFLINE
Napisano 29 listopad 2015 - 12:11
Hmm Passat gdyby nie małe gabaryty to z pewnością byłby brany pod uwagę ale w zasadzie jak by się tak zastanowić to jako drugie auto mogło by stać w garażu czemu nie w dodatku z takim silnikiem. A jak z tym napędem 4x4 to coś konkretnego czy tylko udaje 4x4?
#25
OFFLINE
Napisano 29 listopad 2015 - 13:08
#26
OFFLINE
Napisano 29 listopad 2015 - 13:37
A czemu akurat 3,0 ? bo są też inne silniki czy to tylko przykład ? i słyszałem ,że tam ramy strasznie gniją czy tak?
#27
OFFLINE
Napisano 29 listopad 2015 - 13:58
Hmm Passat gdyby nie małe gabaryty to z pewnością byłby brany pod uwagę ale w zasadzie jak by się tak zastanowić to jako drugie auto mogło by stać w garażu czemu nie w dodatku z takim silnikiem. A jak z tym napędem 4x4 to coś konkretnego czy tylko udaje 4x4?
Nie będę pod niebiosa wychwalał czy coś, ale faktycznie czuć że to jest taki napęd.
#28
OFFLINE
Napisano 29 listopad 2015 - 14:05
Użytkownik welpa1809 edytował ten post 29 listopad 2015 - 14:08
#29
OFFLINE
Napisano 29 listopad 2015 - 14:16
Wejdź poczytaj http://forum.mitsuma.../index.php?c=33 .
Hmm chętnie poczytam. Widzę ,że jesteś ekspertem więc jak by co to odezwę się na priva.
#30
OFFLINE
Napisano 29 listopad 2015 - 14:44
#31
OFFLINE
Napisano 29 listopad 2015 - 15:42
A co sądzisz o 2,5 TDI z '99 ? Ale to chyba zły pomysł.
Użytkownik RYB@ edytował ten post 29 listopad 2015 - 16:03
#32
OFFLINE
Napisano 29 listopad 2015 - 16:32
#33
OFFLINE
Napisano 29 listopad 2015 - 18:01
A i najważniejsze to jest wciągająca jazda , osobiście jak mam wsiąść do płaskiego to jestem chory,mam wrażenie jakby tyłek szorował po asfalcie.
Jakie to swojskie !!
Po '04 czyli III generacji to i benzyn mało. Gdzieś już rzuciło mi się w oczy ,że te III to jakieś awaryjne są czy potwierdzasz to?
A ten '99 jest na sprzedaż w mojej miejscowości dlatego o nim wspomniałem.
Użytkownik RYB@ edytował ten post 29 listopad 2015 - 18:10
#34
OFFLINE
Napisano 29 listopad 2015 - 19:04
Czy ktoś z forumowiczów użytkuje Audi a6 allrad lubVolvo XC70?
Jak jest z awaryjnością, prawdziwym zużyciem paliwa i zachowaniem w lekkim terenie? Oczywiście nie planuję przepraw przez bagna ale piasek, trochę błota, tak by zeslipować łódkę bez slipu, na mniej stromym brzegu.
Czy uda się tym autem obsłużyć?
- Lucas lubi to
#35
OFFLINE
Napisano 29 listopad 2015 - 19:15
Awaryjność 3,2 did czyli pomp paliwa i wtryskiwaczy oraz korozja zbiornika paliwa w naszym kraju nad Wisłą zwiazana jest w głównej mierze z jakością paliwa. Konkretnie z fałszowaniem opału za pomocą kwasu.
Użytkownik welpa1809 edytował ten post 29 listopad 2015 - 19:28
#36
ONLINE
Napisano 29 listopad 2015 - 19:47
Ekspertem toś dał do pieca użytkownikiem i mitsumaniakiem to tak.
witam kolegę i mam pytanko co myślisz o Outlanderze z lat 2005, z I generacji i ewentualnie jaki silnik polecisz do gazowania przy założeniu ciągania łódzi motorowe bo czy 2.0 bez turbo da radę czy lepiej poszukać silnika z turbo lub z silnikiem 2.4
i czy orientujesz się czy I generacja ma lepszą konstrukcję zawieszenia od II
Samochód ma nacodzień jeździć wokół komina a raz w tygodniu na rybki więc może jakieś sugestie lub rady
pozdro Waldek
#37
OFFLINE
Napisano 29 listopad 2015 - 20:11
#38
ONLINE
Napisano 29 listopad 2015 - 20:20
dzięki za info i czekam na opinie koleżki,
pozdro Waldek
#39
OFFLINE
Napisano 01 grudzień 2015 - 10:13
Nie mam dostępu teraz do dowodu ale z tego co pamiętam autko waży 2040kg czyli zostaje nam 1460kg ladunku,reszty nie pamiętam po weekendzie napisze więcej.
A ja dalej czekam.
Co do Pajero to diesel odpada za duże spalanie natomiast benzyna z gazem może być Ok. ale dalej jakoś brak mi przekonania chyba wolałbym jednak Jeep'a Grand Cherokee.
Coraz większy mętlik w głowie muszę jeszcze poczytać trochę o innych holownikach.
#40
OFFLINE
Napisano 01 grudzień 2015 - 10:20
![:)](https://jerkbait.pl/public/style_emoticons/default/smile.png)
![:)](https://jerkbait.pl/public/style_emoticons/default/smile.png)
![:)](https://jerkbait.pl/public/style_emoticons/default/smile.png)
![:)](https://jerkbait.pl/public/style_emoticons/default/smile.png)
Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka
Użytkownik adriano edytował ten post 01 grudzień 2015 - 10:26