Vitara, CR-V, Sportage, terenówki, itd. - samochód na ryby
#1901 OFFLINE
Napisano 22 październik 2019 - 22:11
#1902 OFFLINE
Napisano 22 październik 2019 - 22:22
żal myć
- bertus i Krzysiek P lubią to
#1903 OFFLINE
Napisano 14 listopad 2019 - 09:45
Pytanie do posiadaczy M Outlandera, jak się zachowuje ciągnąc przyczepę z łodzią o rzeczywistej masie 750kg lub może jest ktoś w okolicach Poznania co ma takie auto z hakiem to bym podjechał.
#1904 OFFLINE
Napisano 14 listopad 2019 - 13:12
Mój ciągnie przyczepę około 450-500kg, spalanie większe i tyle. Silnik 2.0 did 140km. Trochę mu ciężko, Nissan Xtrail 2.2 dci nie czuł tego ciężaru.
Użytkownik CORNEL edytował ten post 14 listopad 2019 - 13:14
#1905 ONLINE
Napisano 14 listopad 2019 - 14:58
#1906 OFFLINE
Napisano 17 listopad 2019 - 13:53
#1907 Guest_Drac_*
Napisano 17 listopad 2019 - 14:31
Ale silnik 2,7 diesel 186KM, krótkie miejskie trasy - wysokie spalanie a do tego morderstwo dla silnika na ropę.
Po dluuugich poszukiwaniach, obejrzeniu dwoch suzuki XL7 roczniki 2003 i 2005, hondy crv 2002 i 2004, volvo xc70, prawie kupiłem xc90.
A ostatecznie - czekam na kolejnego rexa.
Model starszy niz mialem /2007/ bo 2003, silnik 3,2 benzyna z gazem, 220 KM.
Najechane ponizej 200 tys km, gaz na najlepszych komponentach 2-letni i dobrze skalibrowany.
Ciągnął lawete z dwoma samochodami bez problemu.
Spalanie.....podobno 20l gazu w mieście przy normalnej jezdzie nie przekroczy.
Z kompletem kół zimowych i letnich na alu z oponami w super stanie, skrzynia 2 lata temu zrobiona, webasto i inne bajery, a do tego w przyzwoitej cenie.
Żona zadowolona bo uwielbiała ten samochód, ja również bo mam czym na ryby jeździć z przyczepą. Mam nadzieję że będzie dobrze
- Paweł J, Negra, xyzzvpc i 3 innych osób lubią to
#1908 OFFLINE
Napisano 17 listopad 2019 - 15:12
Załączone pliki
- Tomasz eS, bertus, BOB i 3 innych osób lubią to
#1909 Guest_Drac_*
Napisano 17 listopad 2019 - 16:31
#1910 OFFLINE
Napisano 17 listopad 2019 - 19:50
Ale jazda! Muszę namierzyć w okolicy dobre miejsca do takich wypadów!
Linę kinetyczną zabieraj ze sobą i sam nie jeździj ,czekanie na pomoc po wklejce bezcenne.
#1911 OFFLINE
Napisano 21 listopad 2019 - 06:54
Cześć , Panowie może nie tak terenowo ale czy jest na sali specjalista / pasjonat od saaba ( w dieslu ) ?
#1912 OFFLINE
Napisano 21 listopad 2019 - 07:13
Użytkownik Sławek Nikt edytował ten post 21 listopad 2019 - 07:46
- Marcyś lubi to
#1913 OFFLINE
Napisano 21 listopad 2019 - 07:23
Na pewno są. Od siebie mogę napisać tak: 3 litrowego unikać niemal jak ognia ceny mówią prawie wszystko ... 2,2 niby taki niezbyt dobry, ale jak dbasz tak masz i z punktu A do punktu B przewiezie bez problemu. Na koniec najlepszy z diesli czyli 1,9 od fiata zapożyczona i tego polecają wszyscy jeśli saab ma być w dieslu.
Sławku ja nie unikam , ja posiadam właśnie 1,9 tid tylko od niedawna coś mi check wyskoczył bez przyczyny i 6 nie chce włazić podczas jazdy a że z mechaniką samochodową u mnie tyle samo co z kwantową to nie chciał bym sam się z tym bawić bo rozłożę , złożę i połowa części zostanie , a w serwisach saabowych w W-wie ceny za usługi ostatnio mocno poszły w górę
#1914 OFFLINE
Napisano 21 listopad 2019 - 07:36
- Negra, DAN666 i S.N. lubią to
#1915 OFFLINE
Napisano 21 listopad 2019 - 07:37
Kup sobie odpowiedni interfejs np. iCar OBD2 jeśli jest właściwy dla Twojego auta, zainstaluj darmową appkę na telefonie (np. Torque) i sprawdź czego dotyczą błędy. Taki najprostszy interfejs kosztuje około 50 zł.
#1916 OFFLINE
Napisano 21 listopad 2019 - 07:42
Użytkownik Sławek Nikt edytował ten post 21 listopad 2019 - 07:48
#1917 OFFLINE
Napisano 21 listopad 2019 - 09:38
W głowie urodził się pomysł by w nie dalekiej przyszłości swoją starą Vitarke zamienić na Jimny.
Wiem, Jimny ciaśniejszy od Vitary- dla mnie nie rzutuje.
Kolejna Vitara raczej nie realna, ze względu na rynek usiany tymi ,,w szmacie'' lub z hardtopem.
Tylko blaszanka- a tych jak na lekarstwo.
I z cenami to szaleństwo.
Innych marek, modeli nie chcę.
Wolę małe, proste i znane mi Suzuki.
Budżet pozwala na model z początku produkcji czyli silnik 1,3 80KM na pasku, ręczne dopinanie przodu.
I taki mi pasuje najbardziej- mniej elektryki, regulacja zaworów manualna.
Na co zwrócić szczególną uwage przy jego oględzinach?
Co jest taką jego słabą stroną oprócz rdzy?
Ma jakieś newralgiczne punkty, jeśli tak- gdzie, co?
Opukanie ramy i dźganie podłogi jest mi znane😉
Jakie jest realne spalanie w trasie?
I jakie opony maksymalnie wejdą przy podniesieniu go na podkładkach gumowych pod sprężynami?
Z góry wielkie dzięki za wszelkie informacje.
#1918 OFFLINE
Napisano 21 listopad 2019 - 22:46
- Arek X i pawelHERP lubią to
#1919 OFFLINE
Napisano 22 listopad 2019 - 08:54
Frontera A, najlepiej w 3 drzwiach. Nie chce się ktoś pozbyć?
#1920 OFFLINE
Napisano 22 listopad 2019 - 09:28
Wszechobecna korozja to największy problem, koła przy lifcie zawiasu i body w sumie 4 cale wlazły 29 cali ale trzeba było modyfikować nadkola z przodu. Jakieś w sumie trzy godziny zabawy. Przedni most niestety nie wytrzymał ciśnienia kierownika i dużych kół,po wymianie mostu ciśnienia zeszły z kierowcy . Jakieś pierdy z elektryki wyłażą ale to ze względu na topienie po klamki. Klima zmarła ale raczej nie będzie reanimowana. A tak to paliwo, wymiany olejów i ogień.
Dzięki Pawle za informacje.
Jak lift to tylko podkładki pod sprężyny i koła AT 215/75 R15- tyle wystarczy- bez cięcia i gięcia.
Dwa, że jak wspomniałeś- duże koła męczą autko.
Topienia nie będzie- podjazd do pracy, nad wodę i przyczepka z crossem.
Maksymalnie dwie osoby na pokładzie.
- BraWo lubi to
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych