Kiedy skończyły się te pierwsze wadliwe serie ? Grupa VW to jedne z niewielu aut gdzie diesle są droższe od benzyniaków na rynku wtórnym. Może udało by się znaleźć jakąś "perełkę"
Nie znam się za bardzo, ale w TSI po 2012 roku wszystko gra. Kod silnika EA211 to jest rozrząd na pasku bo te na łańcuchach, co wydaje się dziwne, właśnie były awaryjne. Można brać wcześniejsze wersje ale z pewną historią i po wymianie rozrządu łańcuszkowego na "zmodyfikowany - bezwaryjny"
1.8 TSI unikać jak ognia!!!!!
No i można sie pobawić w mapowanie jednostek 1.2 TSI bo to czterocylindrówka i przy mocach fabrycznych do ok 100KM ładnie przyjmują ok 130KM. Chciałem to zrobić ale dałem sobie spokój, jeżdżę "po dziadkowemu" i 90KM w Ibizie zupełnie mi wystarcza, średnio pali ok 5-5,5 litra a na 2000 tyś trasie po autostradach w Polsce i Niemczech to zużycie 6.0.
Co ciekawe silniki 1,5 (z tego co pamiętam bo krótko użytkowałem) palą podobnie a nawet mniej przy 130-150KM
Użytkownik strary edytował ten post 17 kwiecień 2022 - 14:04