Wracając do tematu silnika Suzuki 20km i 400WL to znowu pływałem, przygotowałem sobie podkładki pod silnik, podłożyłem największą (~~3cm) z myślą, że będzie największa różnica (na plus czy na minus, nie ważne). Nie zmieniło się nic
Pływając na pełnym otwarciu przepustnicy, z pod kila nie wylatuje woda a powietrze, i nie wiem czy tak być powinno, ale pływa kawitacyjna jest na powierzchni wody tzn. jej górna powierzchnia nie jest w wodzie.
Zamieszczam baaaardzo prosty rysunek jak wygląda dno łodzi.
Przed zmianą śruby, kolejny krok to chyba płetwa antykawitacyjna .. Co myślicie?
Do tego kilka wymiarów, prędkości itd nie mierzyłem bo nie znalazłem żadnej różnicy to po co.
Pawęż w semperze 400WL ma równe 51cm
Silnik Suzuki jest opisany jako L i wg. specyfikacji stopa ma 508mm
W rzeczywistości od mocowania silnika do płyty kawitacyjnej nad śrubą jest około 57cm.