Skocz do zawartości

  •      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witaj!

Zaloguj się lub Zarejestruj by otrzymać pełen dostęp do naszego forum.

Zdjęcie

Ciężki sprzęt muchowy "na początek"


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
46 odpowiedzi w tym temacie

#1 OFFLINE   luxuss

luxuss

    Nowy

  • Forumowicze
  • Pip
  • 17 postów
  • LokalizacjaJaworzno

Napisano 12 maj 2011 - 18:11

Witam,
Zdaje sobie sprawę, że było już wiele tematów tego typu (pewnie przeczytałem większość z nich), lecz potrzebuję pomocy doświadczonych kolegów. Po dość długiej przerwie postanowiłem powrócić do łowienia, wybrałem muchę (metoda w której nie mam za dużego doświadczenia). Chcę łowić szczupaki na muchę (zarażony filmami na yt). Próbowałem łapać tym co mam, mianowicie Robinson aquarius 6/7 2,85m, Jaxon mega fly 6/, dokupiłem tani sznur 7 intermediate. Myślałem, ze jakoś dam rade (mimo wyczytanych ostrzeżeń w wielu postach/artykułach). No niestety rzuty wychodzą słabe na bank to nie wina tylko mojego sprzętu, ale również mojej zabójczej techniki (chociaż z każdą wyprawą idzie coraz lepiej). Dlatego proszę o pomoc, dysponuję kwotą ok 2ooo zł chciałbym za to kupić kij, kołowrotek (z przynajmniej 1 szpulą zapasową) i 2 sznury. Kij myślałem zamówić w którejś pracowni (tylko w jakiej?) na blanku CD ICT #9, zda egzamin, a może za tą cenę znajdę coś lepszego? Rozpisałem się zbytnio, koledzy proszę o pomoc.

Pozdrawiam, Wojtek

#2 OFFLINE   Kuba Standera

Kuba Standera

    W walce z głupota nie ma wygranych, są tylko cudem ocaleni

  • Bloggerzy
  • PipPipPipPip
  • 9639 postów
  • LokalizacjaGibraltar i okolice

Napisano 12 maj 2011 - 19:26

Z tego co wiem to Mifek coś bąkał że ma do sprzedania zestaw szczupakowy #9

#3 OFFLINE   krzysiek

krzysiek

    Ekspert

  • +Forumowicze
  • PipPipPipPip
  • 6183 postów
  • Imię:Krzysztof

Napisano 12 maj 2011 - 20:15

Kijek już od niego nabyłem

#4 OFFLINE   Kuba Standera

Kuba Standera

    W walce z głupota nie ma wygranych, są tylko cudem ocaleni