Na stronach poczty i inpost jest możliwość złożenia takiej reklamacji.
W moim przypadku przy większej ilości paczek taka paka zbiorcza była już robiona w Chinach i otrzymywała jeden nr przesyłki.
Przy tańszych przedmiotach zawsze jest lepiej dopłacić do "AliExpress Standard Shipping", przesyłka jest monitorowana idzie szybciej i przynosi ją kurier z Poczty no i jest też możliwość pogonienia "dostarczyciela" w Polsce.
te reklamacje poczta olewa
obsługa klienta i reklamacje to jedno wielkie niepoorozumienie w PP
nie wiem jak Ci sie udało cos zwojowac (moim zdanmiem to zbieg okolicznosci że pomogło) bo mnie wyraźnie gosc na reklamacjach powiedział nadejdzie czas to Pan dostanie swoja przesyłke - prosze czekac
a wysyłałem swewgo czasu i odbierałem wiele paczek
Reklamacja sie przydaje jak paczka zaginie w magazynie przeładowczym w PL ale nie jak czeka na odprawe czy coś
poza tym ten tracking z Ali kłamie co wiele osób potwierdziło
paczki zwykle sa przetrzymywane ni eprzez PP a przez tę firme w PL co ma umowe z ali na przepakowywanie do zbiorczych paczek
wiec docelowo i tak dostaniesz to kurierem od nich
ale jak ktoś ma czas i zapał i cierpliwośc napewno reklamacja nie zaszkodzi .. natomiast czy pomoże .. nie sadze - jeśłi juz to nalezy dzwonić z reklamacja niz pisac
to osoba odbierajaca telefon może powiedziec coś wiecej niż odpisza w reklamacji na maila czy papierowej
Użytkownik selk edytował ten post 07 kwiecień 2021 - 22:53