opłata przeniesiona na sprzedawcę, ten nie odpowiada a ty dostajesz propozycje: opłacasz albo towar wraca do chin:( u mnie tak to wyglądało... na koniec udało się odzyskac zalaedwie 40zł ze 160-ciu... teraz na alli kupuję tylko drobiazgi, zwykle tansze niż koszt samej wysyłki w pl...
i niestety tak konczy sie obecnie wiele spraw .
Temat na forach jest zamiatany pod dywan a posty są usuwane .. niby ktoś pomaga zajac sie sprawą ale w sumie zostajesz sam z problemem
suport aliexpres jest bardzo pomocny i "mówi że robi co moze i na 100% załatwi sprawe) ale zgłoszenia gina i nie mozna ich znaleźć
Przykład
ostatnio miałem odesłac Towar bo nie mogłem dojśc do porozumienia ze sprzedajacym a wysłali inny kolor niz chciałem
nie dali zwrotu bo ja wysłałem swoje zdjęcia oni swoje
co z tego ze był darmowy zwrot jak nie można było wygenerowac etykiety zwrotu i zadne zgłoszenia do suportu przez miesiac z 6 szt niczego nie czyniły
okres zwrotu minął a ja zostałem na lodzie z woblerem którego nie chciałem
Zakupy na Alliexpres zaczynaja byc coraz bardziej rpoblematyczne
byc moze nawet chinczyk towar wysle ale po drodze w firmach logiostycznych i przepakowujących do opakowań zbiorczych zdarzaja sie pomyłki za które nikt nie chce barac odpowiedzialniosci a nam klientom każa składac reklamacje na poczcie