Mam TD. Od kilku wypadów zauwazyłem, że jest lekki luz w miejscu zaznaczonym na obrazku. Jak się jego pozbyć?
Edited by spy, 28 August 2013 - 17:07.
Zaloguj się lub Zarejestruj by otrzymać pełen dostęp do naszego forum.
Posted 27 November 2011 - 20:25
Mam TD. Od kilku wypadów zauwazyłem, że jest lekki luz w miejscu zaznaczonym na obrazku. Jak się jego pozbyć?
Edited by spy, 28 August 2013 - 17:07.
Posted 28 November 2011 - 07:30
Posted 28 November 2011 - 09:33
Posted 28 November 2011 - 12:09
Posted 28 November 2011 - 16:24
Posted 28 November 2011 - 16:35
Posted 24 August 2012 - 11:38
Mam TD 3-14 2,70 z ruszającym się uchwytem kołowrotka. Korek nad i pod uchwytem trzyma się sztywno. Jak to naprawić domowym sposobem? Próbować wstrzyknąć jakiś klej strzykawką pod uchwyt? Jeśli tak to jaki? A może oddać do naprawy do pracowni? Tylko czy koszty naprawy nie przerosną wartości kija?
Posted 24 August 2012 - 14:08
Posted 26 August 2012 - 20:07
Posted 27 August 2012 - 07:05
Posted 26 September 2013 - 17:42
Witam
wczoraj zauważyłem pęknięty pierścień(foto w załączeniu) i tak się zastanawiam dlaczego tak się stało. Na myśl przyszło mi to, że może za mocno dokręcałem kołowrotek i to spowodowało jego lekkie przesunięcie do dołu i w konsekwencji pęknięcie. Jednak przy takim sposobie mocowania to raczej dolny element powinien zostać przesunięty do dołu, a tu raczej nie da się tego w ten sposób zrobić. No i zgłupiałem. Macie może jakieś teorie, nie chciałbym za często tego naprawiać bo kij użyty był z 5 -6 razy.
Posted 26 September 2013 - 17:48
Posted 26 September 2013 - 17:53
Słyszałem od kilku Rodbuilderów iż ten uchwyt "potrzebuje" raczej twardego insertu bez względu na to jakiego ale twardego ,- być może właśnie to co pokazałeś mieli na myśli? A może to tylko przypadek? Tego oczywiście nie wiem na 100% ale może się wypowiedzą koledzy, którzy mają ten uchwyt zmontowany tylko na pierścieniach.
Posted 26 September 2013 - 17:54
Nie no spoko na gwarancji, jutro z nim pojadę do pracowni. Chciałbym tylko wiedzieć jak to się stało.
Posted 26 September 2013 - 17:59
Słyszałem od kilku Rodbuilderów iż ten uchwyt "potrzebuje" raczej twardego insertu bez względu na to jakiego ale twardego ,- być może właśnie to co pokazałeś mieli na myśli? A może to tylko przypadek? Tego oczywiście nie wiem na 100% ale może się wypowiedzą koledzy, którzy mają ten uchwyt zmontowany tylko na pierścieniach.
No właśnie, ten co robił też tak mówił. Zrobił jeden bez insertu i co raz górny, nieruchomy element się luzował. Był właśnie odpychany przez dolny element z gwintem. Aczkolwiek tam był sam uchwyt i 2 cm pianki, więc podparcie znikome. Tyle tylko że mój uchwyt ma gwint nad kołowrotkiem, jeśli bym nawet za bardzo go dokręcał to teoretycznie powinien dolny się przesunąć do dołu, a ten jeśli już by się przesunął to do góry a po pęknięciu widać że pierścień pękł pod wpływem rozszerzenia,
Edited by Andru77, 26 September 2013 - 18:10.
Posted 11 October 2013 - 09:34
No właśnie, ten co robił też tak mówił. Zrobił jeden bez insertu i co raz górny, nieruchomy element się luzował. Był właśnie odpychany przez dolny element z gwintem. Aczkolwiek tam był sam uchwyt i 2 cm pianki, więc podparcie znikome. Tyle tylko że mój uchwyt ma gwint nad kołowrotkiem, jeśli bym nawet za bardzo go dokręcał to teoretycznie powinien dolny się przesunąć do dołu, a ten jeśli już by się przesunął to do góry a po pęknięciu widać że pierścień pękł pod wpływem rozszerzenia,
Masz racje, jeżeli chodzi o przesuwanie gwintu do dołu podczas skręcania. Możliwe, że montaż tej tulejki był trochę siłowy, żeby dobrze spowodować. Tak to wygląda. Po czasie, przy zmianie temperatur pewnie szlag go trafił
Posted 16 October 2013 - 14:38
Kurczę to już któryś raz z kolei widzę ten uchwyt z taką wadą,ostatnio na SC tournament fabrycznym,myślę że insert by załatwił sprawę.
Edited by kogut, 16 October 2013 - 15:56.
Posted 09 April 2014 - 23:05
Posted 10 April 2014 - 06:30
Nigdy nie kleiłem takich pozycji, ale do wszystkich prac przy samochodzie (urwane zaczepy od lamp urwane lusterko itp.) używam poxipolu. Po 10 minutach zasycha a całkowicie twardy staje się po 24godz. Po zaschnięciu jest jak skała.
Raz musiałem coś oderwać i przykleić znowu, niestety nie było takiej możliwości poszedł plastik obok .
Może ci się przyda.
Posted 10 April 2014 - 06:37
Witam Michał napisz do kolegi Mi106 przerabial ten temat ostatnio w Inazumie napewno pomoze:)
|
Hand made →
Naprawy, tuning, majsterkowanie →
SPIS TREŚCI DZIAŁU - Naprawy, tuning, majsterkowanieStarted by Del Toro , 21 Jun 2018 tuning, naprawa |
|
|
Answered
Sprzęt wędkarski →
Sprzęt motorowodny i elektronika wędkarska →
TOHATSU 25Started by allevoytek , 11 Jun 2018 naprawa, moduł, elektronika and 2 more... |
|
||
Hand made →
Naprawy, tuning, majsterkowanie →
Naprawy i przebudowy wędek - kto i gdzie?Started by Krupin , 09 Dec 2011 wędka, naprawa |
|
||
Hand made →
Naprawy, tuning, majsterkowanie →
Jak naprawić gumy KEITECH? Patent na spadające gumy...Started by pontonss , 08 Aug 2016 keitech, naprawa, gumy |
|
||
Hand made →
Rodbuilding (budowa wędek) →
Fuji VSS / Profil uchwytu VSSStarted by pociemu , 09 Apr 2012 tech, uchwyt, tech-rb, fuji |
|