ostatnio lubi zgubić sygnał gps - puszcza wtedy kotwica, przy blokadzie kursu ciężko mu zmienić kierunek bo jak se cos zapamięta to już na amen, stojąc na kotwicy przy dwukrotnym naciśnięciu klawisza kierunku powinien sie przestawić o 2m w zadanym kierunku tylko ze żeby przestawił się do przodu trza nacisnąć w prawo żeby w prawo trza nacisnąć do tyłu itd itd - kalibracja nic nie pomaga , przy dopłynieciu do Waypointa zamiast kotwiczyć to kreci się w kółko jak poje..y , znalazło by się jeszcze parę rzeczy
Masz kilka opcji:
1) Samodzielna aktualizacja ze strony MotorGuide - ( może pomóc ale również nie musi ) , dzieją się czasem jaja z dziobówkami jeśli aktualizujemy echosondy a zapominamy o aktualizacji dziobówki.
2) Wysłać lub dostarczyć osobiście dziobówkę do Parkera w celu aktualizacji softu ( są dwa rodzaje softu : ten który może zaktualizować użytkownik (patrz pkt 1) i taki który może updateować jedynie serwis), jeśli okaże się że to nie soft a np moduł i był on już raz wymieniany na gwarancji to jest szansa że wymienią Ci go bezpłatnie znowu - pod warunkiem że od poprzedniej wymiany minęło nie więcej niż 2 lata).
Tak działa to w teorii i praktyce z mojego doświadczenia z Parkerem, mieli rok lub dwa lata temu przestoje w temacie napraw/ serwisu dziobówek od MG bo brakowało im części
Jak masz dowód zakupu na swój silnik to dzwoń do Parkera na serwis i proś Pana Przemka. Powinien pomóc.
Jak będziesz miał jakieś pytania to wal na priv.
Pozdrawiam
Marcin