Silniki Storm
#221 OFFLINE
Napisano 01 czerwiec 2019 - 20:15
#222 OFFLINE
Napisano 02 czerwiec 2019 - 01:34
Sądzę, że każdy w miarę rozgarnięty serwisant to zrobi. Przecież to nie TLDI na wtrysku bezpośrednim. Serwisu firmowego raczej nie ma. Chociaż serwis podstawowy warto robić samemu. Żadna filozofia.Pawel, znasz jakiś serwis w Mazowieckim, który podejmie się serwisowania „czajników”?
Jak @M@rcin będzie zadowolony to może i ja zakupie
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Wysłane z mojego ASUS_Z01RD przy użyciu Tapatalka
#223 OFFLINE
Napisano 02 czerwiec 2019 - 10:17
Użytkownik M@rcin. edytował ten post 02 czerwiec 2019 - 10:30
- SkiDivPL, M a r a s, Czechofil i 2 innych osób lubią to
#224 OFFLINE
Napisano 03 czerwiec 2019 - 13:57
Ciekawie byłoby zobaczyć porównanie T13.5 i T18, czy one faktycznie się różnią czymś jeszcze poza naklejką
Pytałem kiedyś sklep skąd różnica w mocy między T15 i T18, skoro na papierze się nie różnią (te same pojemności, te same obroty, te same przełożenia spodziny...). Nie bardzo byli w stanie konkretnie odpowiedzieć.
#225 OFFLINE
Napisano 03 czerwiec 2019 - 20:15
Może inne śruby stosują i jest różnica w prędkości a nie w mocy
#226 OFFLINE
Napisano 09 czerwiec 2019 - 16:56
Załączone pliki
- Sebo, fazi22, M a r a s i 1 inna osoba lubią to
#227 OFFLINE
Napisano 09 czerwiec 2019 - 17:19
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
#228 OFFLINE
Napisano 09 czerwiec 2019 - 18:35
#229 OFFLINE
Napisano 09 czerwiec 2019 - 21:42
#230 OFFLINE
Napisano 10 czerwiec 2019 - 06:20
#231 OFFLINE
Napisano 10 czerwiec 2019 - 10:00
Tak się składa że ja miałem Parsuna i tak jak pisałem nowy ok , ale używany nigdy. Poplywaj 10 lat o ile tyle wytrzyma to pogadamy o jakości chińskich silników
W sumie to miałem to napisać w innym wątku.
Dzisiaj miałem okazję oglądać ćwiczenia Straży Pożarnej na miejskim zalewie. Do pontonu podpięty był 10-cio letni 4-ro suwowy Parsun 9.8 km. Niestety strażacy nie byli w stanie odpowiedzieć mi ile godzin przepracował. Ale za to dowiedziałem się, że był wykorzystywany do walki z powodzią w 2010 w Wilkowie (lubelskie).
Po zwodowaniu jednostki odpalił za pierwszym razem. Silnik pracuje bardzo cicho zarówno na wolnych jak i wysokich obrotach. Ponton Kolibri (min 330) z dwiema osobami momentalnie wchodził w ślizg. Jak dla mnie bardzo interesująca propozycja od pływania.
#232 OFFLINE
Napisano 10 czerwiec 2019 - 11:49
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
#233 OFFLINE
Napisano 10 czerwiec 2019 - 14:06
#234 OFFLINE
Napisano 10 czerwiec 2019 - 15:30
Sam
Z żoną
#235 OFFLINE
Napisano 10 czerwiec 2019 - 15:46
#236 OFFLINE
Napisano 10 czerwiec 2019 - 15:47
#237 OFFLINE
Napisano 10 czerwiec 2019 - 16:15
#238 OFFLINE
Napisano 11 czerwiec 2019 - 13:05
Warto zakupić najmniejszy silnik dwusuwowy 3,5 km ? Ktoś posiada i może napisać jak z pracą tego silnika.
#239 OFFLINE
Napisano 11 czerwiec 2019 - 14:51
Znajomy kupił do swojego pontonu 320cm ponad rok temu 3.5km i jak do tej pory bez żadnej awarii czy "zawiechy".
Z plusów na pewno cena - lekko ponad tysiak za nowy silnik. Waga - przy pierwszym odpaleniu prawie wrzuciłem silnik z pawęży na przód pontonu.
Z minusów to pływając na 2.5km czterosuwowej yamaszce mamy podobne osiągi jak na stormie 3.5. Detale typu "min" to największa moc, "max" to najmniejsza - pewnie chińczykowi przykręciło się pokrętło na odwrót No i po pierwszym pływaniu miałem wrażenie lekkiej "plastikowatości" wykończenia, ale jak popływałem na w/w yamaszce to w sumie było podobnie.
Z miejsca na miejsce pcha, chodzi cicho i równo.
Użytkownik sez edytował ten post 11 czerwiec 2019 - 14:51
- mariusz! lubi to
#240 OFFLINE
Napisano 11 czerwiec 2019 - 17:25
Użytkownicy przeglądający ten temat: 3
1 użytkowników, 2 gości, 0 anonimowych
-
Bartek_C