Silniki Storm
#981 ONLINE
Napisano 28 październik 2020 - 21:32
#982 OFFLINE
Napisano 28 październik 2020 - 21:51
#983 OFFLINE
Napisano 28 październik 2020 - 22:18
#984 OFFLINE
Napisano 29 październik 2020 - 07:41
Olać instrukcję. W samochodach w instrukcji jest wymiana oleju co 30000 lub całkowity jej brak w przypadku automatów co w obydwu przypadkach jest zbrodnią.
Tu widać diler po pewnie paru przypadkach wody w spodzinie przesadził. Wszystko z głową, jeżeli pływa się normalnie nic się nie dzieje zaglądamy tam raz w roku.
Jeżeli czochramy po piachu, coś się wydarzyło kamień, drzewo, żyłka/plecionka itp. trzeba sprawdzić od razu po incydencie. Dotyczy się to każdej marki czy to chinola czy najprawdziwszego made in Japan.
Nie przejmować się pływać, myśleć o rybach a nie silniku.
- algeroth82 lubi to
#985 OFFLINE
Napisano 29 październik 2020 - 07:45
O właśnie!Olać instrukcję. W samochodach w instrukcji jest wymiana oleju co 30000 lub całkowity jej brak w przypadku automatów co w obydwu przypadkach jest zbrodnią.
Tu widać diler po pewnie paru przypadkach wody w spodzinie przesadził. Wszystko z głową, jeżeli pływa się normalnie nic się nie dzieje zaglądamy tam raz w roku.
Jeżeli czochramy po piachu, coś się wydarzyło kamień, drzewo, żyłka/plecionka itp. trzeba sprawdzić od razu po incydencie. Dotyczy się to każdej marki czy to chinola czy najprawdziwszego made in Japan.
Nie przejmować się pływać, myśleć o rybach a nie silniku.
#986 OFFLINE
Napisano 29 październik 2020 - 09:59
Olać instrukcję. W samochodach w instrukcji jest wymiana oleju co 30000 lub całkowity jej brak w przypadku automatów co w obydwu przypadkach jest zbrodnią.
Tu widać diler po pewnie paru przypadkach wody w spodzinie przesadził. Wszystko z głową, jeżeli pływa się normalnie nic się nie dzieje zaglądamy tam raz w roku.
Jeżeli czochramy po piachu, coś się wydarzyło kamień, drzewo, żyłka/plecionka itp. trzeba sprawdzić od razu po incydencie. Dotyczy się to każdej marki czy to chinola czy najprawdziwszego made in Japan.
Nie przejmować się pływać, myśleć o rybach a nie silniku.
w automatach trzeba wymieniać olej co 50 tyś ,to w manualu olej jest niewymienny
#987 OFFLINE
Napisano 29 październik 2020 - 10:18
Wiem i wymieniam ale instrukcje na EU (po za Hondą które posiadam 2) nie przewidują takiej wymiany. Te same auto na innym kontynencie już jak najbardziej każe wymieniać.
Ale to nie wątek o tym.
#988 OFFLINE
Napisano 30 październik 2020 - 00:20
Wyczytałem że w skrzyni ręcznej auta, olej wymienić po 200tyś km.
#989 OFFLINE
Napisano 03 listopad 2020 - 20:19
Dwa pytania.
1 czy 4T nie ma odprężania? Na ruskim kanale był ostatnio silnik 15 Hidea (ruski brand kitajskich silników) ma odprężnik na wałku rozrządu. Więc nie powinno iść tak ciężko. (EDIT a może to był 25...)
2 Łatwo przelać paliwo gruszką? Zaglądnij do pływaka, w mojej Y jak i S jak zamknie iglica to możesz skakać po gruszce szybciej pęknie niz puści.
A u mnie właśnie mogę pompować i pompować. Wydaje mi się, że po postoju paliwo ścieka do zbiornika, bo nie mogę od razu odpalić
#990 ONLINE
Napisano 03 listopad 2020 - 21:11
- marcin_ketrzyn lubi to
#991 OFFLINE
Napisano 03 listopad 2020 - 21:35
Ad2) membrany mogą puszczać
Obejrzę linię paliwową,a później zajrzę tam
#992 OFFLINE
Napisano 03 listopad 2020 - 21:39
#993 OFFLINE
Napisano 04 listopad 2020 - 00:26
A u mnie właśnie mogę pompować i pompować. Wydaje mi się, że po postoju paliwo ścieka do zbiornika, bo nie mogę od razu odpalić
Zaczął bym od wymiany gruszki. W gruszce jest zawór zwrotny, zapobiegający cofaniu paliwa. Jak miałem uszkodzony, to było jak u Ciebie - mogłem dymać gruszką w nieskończoność, a linii nie nabiłem.
#994 ONLINE
Napisano 04 listopad 2020 - 06:55
- psulek lubi to
#995 OFFLINE
Napisano 04 listopad 2020 - 08:58
Jeśli mogę zasugerować, w moim Capralu miałem podobny problem. Dodatkowo w trakcie pracy silnika na wyższych obrotach gruszka miękła i silnik poszarpywał. Po kilku pompnięciach zaczynał pracować normalnie. Przyczyną był smok w zbiorniku paliwa, poniżej daję zdjęcie gdzie była nieszczelność. Niestety chińczyk tak spasował elementy że gruszka zaciągała powietrze.
Załączone pliki
#996 OFFLINE
Napisano 04 listopad 2020 - 14:58
Ładnie poginający storm-iak 13.5 :-)
- BOSMAN 76 i marcin_ketrzyn lubią to
#997 OFFLINE
Napisano 04 listopad 2020 - 15:36
Bo to są szatany Mój z zeszłego czwartku na wyboistej wodzie...
.
- GrzesM lubi to
#998 OFFLINE
Napisano 04 listopad 2020 - 21:37
https://youtu.be/DYydjl-zOTQ
Ładnie poginający storm-iak 13.5 :-)
To mój właśnie po tym jak go ledwo odpaliłem
#999 OFFLINE
Napisano 04 listopad 2020 - 21:43
#1000 OFFLINE
Napisano 05 listopad 2020 - 00:36
Ja bym podniósł bańkę, tak by gruszka była niżej od bańki, wówczas ściekające paliwo będzie zalewać gruszkę i zaworki w niej. Zalane benzyną łatwiej uszczelnią się i szybciej zaczną podawać na silnik. Jak będzie wyraźnie twardziej to będzie znaczyło że już napompowane.
Jeśli to pomoże to będzie wiadomo że to słaba gruszka.
- sero1975 lubi to
Użytkownicy przeglądający ten temat: 2
0 użytkowników, 2 gości, 0 anonimowych