#21 OFFLINE
Napisano 01 kwiecień 2012 - 21:01
Możliwości Daniela już znam, nie jeden mój młynek przeszedł najpierw przez jego dłonie...
#22 ONLINE
Napisano 01 kwiecień 2012 - 21:07
#23 OFFLINE
Napisano 01 kwiecień 2012 - 21:13
#24 OFFLINE
Napisano 01 kwiecień 2012 - 21:22
Siedzę w wobkach, to napiszę dla porównania, to co wiem. Są fora gdzie nachalnie reklamuję się firmę X, a ktoś inny próbuje napisać, że to nieprawda, bo zdarzyło mu się to i owo na minus, za chwilę riposta, odpowiedź kilku promotorów, że to niemożliwe, nie w firmie X, może to firma Y... tak zgadza się, tam to się zdarza.
Tak samo może być z kołowrotkami, albo np. Marian z miejscowości X stwierdził, że: Cholera, robota mi ucieka, nikt kręciołów nie przysyła, co jest grane - konkurencja nie śpi .
Spokojnie, to tylko przykłady Magii Internetu.
Ja jestem ze Słubic, p.Leśniak też jest ze Słubic, dlatego raczej nie starałem się nigdzie go reklamować, bo wiadomo, że może to być sztuczne naganianie klienta. Wiem co potrafi i mam to dla siebie. Co do pierwszego postu, to nie chodzi mi o wymyślanie, że ktoś coś ściemnia, oczywiście że tak może być, mogła być taka przygoda . Jak będę miał czas to mu to pokażę i zobaczę co On na to, chociaż to i tak niczego nie zmieni, bo to Magia netu, można się spierać do upadłego.
...Po tych kilku postach i opowieściach o powracających poobijanych młynkach, głęboko bym się zastanowił...
Jak daję mu do serwisowania swój kołowrotek, to dostaję dodatkowo żyłkę i kija na okonia (za to nie płacę) - też napisałem i można wierzyć lub nie .
Można byłoby zrobić listę zadowolonych i niezadowolonych - Magia internetu.
- bartolomeo213 lubi to
#25 OFFLINE
Napisano 01 kwiecień 2012 - 21:27
#26 ONLINE
Napisano 01 kwiecień 2012 - 21:27
Jak daję mu do serwisowania swój kołowrotek, to dostaję dodatkowo żyłkę i kija na okonia (za to nie płacę) - też napisałem i można wierzyć lub nie .
Można byłoby zrobić listę zadowolonych i niezadowolonych - Magia internetu.
Jacek to i tak slaby gratis dostajesz ja ostatnio słyszałem ze jakaś firma produkująca woblery daje ster gratis do hand made wymiany jak pierwszy połamiesz to ci dopiero promocja
#27 OFFLINE
Napisano 01 kwiecień 2012 - 21:34
Miałem jutro tam wysłać 4 młynki ... nawet już są spakowane do wysyłki.
Tylko teraz pytanie gdzie i do kogo? Może jakieś inne namiary na majstra? Potrzebuję opinii nt. zakupionej stelli (czy warto w nią inwestować) i jednego z TP. Drugi TP i sedonka - może wreszcie sam za nie się wezmę.
#28 OFFLINE
Napisano 01 kwiecień 2012 - 21:36
Po co miałbym to pisać jakby to nie była prawda ?
Nie serwisuje kołowrotków, więc nie jestem konkurencją, baa nawet nie znam nikogo kto to robi. Założyłem ten temat i cieszę się z tego że to zrobiłem. Opisałem dokładnie wszystko tak jak to miało miejsce. Nie dlatego żeby Panu Leśniakowi dokopać, ale po to, żeby ludzie wiedzieli, że nie zawsze mu wychodzi serwisowanie. Ten kto jest zadowolony z jego usług będzie mu dalej wysyłał kołowrotki, ja tego robił nie będę.
#29 ONLINE
Napisano 01 kwiecień 2012 - 21:38
A już był przy płocie i witał się z gąską ...
Miałem jutro tam wysłać 4 młynki ... nawet już są spakowane do wysyłki.
Tylko teraz pytanie gdzie i do kogo? Może jakieś inne namiary na majstra? Potrzebuję opinii nt. zakupionej stelli (czy warto w nią inwestować) i jednego z TP. Drugi TP i sedonka - może wreszcie sam za nie się wezmę.
wyślij nie pożałujesz
- Wedkarz 1987 lubi to
#30 OFFLINE
Napisano 01 kwiecień 2012 - 21:40
...Tylko teraz pytanie gdzie i do kogo? Może jakieś inne namiary na majstra?...
To jest właśnie to co pisałem wcześniej. Ja teraz Tobie polecam firmę XYZ, wysyłasz towar, jesteś zadowolony, idzie fama w sieci, kupa ludzi zadowolona (nikt nie wie jaka ilość), później lekka zmoka (może się zdarzyć, takie życie), kilka wpisów i nie ma firmy XYZ
#31 OFFLINE
Napisano 01 kwiecień 2012 - 21:42
2 zostały zrobione bez zarzutu, w 1 musiałem wymyć oporówkę bo była za mocno przesmarowana, ale z 1 kołowrotkiem usłyszałem ze na razie kręci ciężko ale po 2-3 wypadach nad wodę się dotrze, po całym sezonie się jednak nie dotarł i słychać tryby
#32 OFFLINE
Napisano 01 kwiecień 2012 - 21:45
...Ten kto jest zadowolony z jego usług będzie mu dalej wysyłał kołowrotki, ja tego robił nie będę...
Oczywiście, jak najbardziej zrozumiałe - tu nie ma kłótni, spoko, piszę jak ja to widzę.
#33 OFFLINE
Napisano 01 kwiecień 2012 - 21:54
Ale w tym wszystkim nie rozumiem jednej rzeczy. Jak można po nazwijmy to po imieniu spartaczeniu roboty wmawiać komuś przez telefon, że wszystko jest ok, tylko łowić albo że musi się dotrzeć i do tego brać za to pieniądze...
Ja gdybym taki serwis prowadził i bym coś komuś zepsuł to bym spać nie mógł, a co dopiero o brać za to jeszcze pieniądze...
#34 OFFLINE
Napisano 01 kwiecień 2012 - 22:03
A tak na marginesie to dobrze się stało, bo teraz kołowrotki konserwuje sobie sam
#35 OFFLINE
Napisano 02 kwiecień 2012 - 01:55
Ciągle nie rozumiem, dlaczego w PL nie ma dobrego serwisu czy nawet kilku, podaż jest bardzo duża, wystarczy robić to dobrze i można z tego godnie żyć.
#36 OFFLINE
Napisano 02 kwiecień 2012 - 06:06
Zgodze się z kolegami piszącymi wcześniej o kolorowych rozmowach przez telefon i samej długości tej rozmowy wynikającej moim zdaniem z zamiłowania do tego co robi...
Mimo to moje 4 młynki spos znaku S pracują lepiej po jego serwisie jak przed. Nie każdy ma czas i zdolności na grzebanie w młynkach.
Nadmienie, że młynki są w przedziale rocznikowym 92-02 więc są to kręćki jak to kolega gorgol napisał z epoki czarnych Shimańców i modeli Stradic...
#37 OFFLINE
Napisano 02 kwiecień 2012 - 10:01
Ciągle nie rozumiem, dlaczego w PL nie ma dobrego serwisu czy nawet kilku, podaż jest bardzo duża, wystarczy robić to dobrze i można z tego godnie żyć.
Bardzo dobre pytanie. Powstały pracownie rodbouldingowe, bo byl i jest niesamowity popyt. To samo mogłoby byc z serwisem kołowrotkow ( tunningiem ). Roboty - podejrzewam - ktos by miał az nadto.
#38 OFFLINE
Napisano 02 kwiecień 2012 - 12:00
#39 ONLINE
Napisano 02 kwiecień 2012 - 12:20
- marcinesz lubi to
#40 OFFLINE
Napisano 02 kwiecień 2012 - 12:41
Pan Józef to bardzo miły człowiek, jeśli nie jesteśmy zadowoleni z jego usług tak jak to było w moim przypadku, zachęcam do rozmowy telefonicznej i na pewno wszyscy będą zadowoleni.
Dobre podsumowanie tematu.
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: serwis, kołowrotek
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych