Dziękuje serdecznie za pomoc;) szybko, skutecznie, wzorowy kontakt no i przede wszystkim kołowrotek wrócił tak zabezpieczony na czas transportu, że uuuu. Jeszcze raz wielkie dzięki Panie Józefie .
#561 OFFLINE
Napisano 17 luty 2018 - 21:28
#562 OFFLINE
Napisano 17 luty 2018 - 21:53
Nie mogę się oprzeć pewnej konkluzji ....
Serwis otwarty,- jedna gówno-burza za drugą
Serwis zamknięty,- same superlatywy
Ehhhh,- dziwny jest ten świat
#563 OFFLINE
Napisano 17 luty 2018 - 23:01
Wyraziłem swoje zdanie jako zadowolony konsument z wykonanej usługi;)
- Rheinangler lubi to
#564 OFFLINE
Napisano 22 luty 2018 - 10:32
Wszystko jest ok Bartek może mój wpis, uwaga, nie został właściwie odebrany...
Tak dla wyjaśnienia:
Serwis "otwary" - tu miałem na myśli, że każdy może coś tam Panu Józefowi do naprawy podesłać.
Serwis "zamknięty" - dla osób spoza stałej klienteli Pana Józefa.
Swoim wpisem chciałem tylko przemycić taką myśl, że czyjaś "fachowość" zdobywana przez lata doświadczeń nie koniecznie musi iść w parze z ponadprzeciętną fachowością w pozostałych dziedzinach, np: formach wypowiedzi.....
Myśl ta jest z pozoru i teoretycznie prosta ale w momencie jakiegoś tam sporu jest pierwszą o której się zapomina...
Sam nie jestem bez winy, bo również o niej kilka razy zapomniałem wdając się przy jakieś tam okazji w niepotrzebną wymianę "uprzejmości" z Panem Józefem zamiast trzymać się zasady, że każdy ma niezbywalne prawo kompromitować się na własną rękę...
By to sprawdzić i znaleźć potwierdzenie wystarczy poczytać te części wypowiedzi Pana Józefa, gdzie chodzi o jakiś czysto techniczny aspekt, tam wszystko się albo od razu zgadza albo dochodzi do wspólnej konkluzji i rozwiązania problemu w trakcie rozmowy...
- BartasL2 lubi to
#565 OFFLINE
Napisano 22 luty 2018 - 13:29
""Serwis "zamknięty" - dla osób spoza stałej klienteli Pana Józefa.""
Ja należę do tej "grupy"....
Mało profesjonalne podejście do ewentualnego klienta.....
#566 OFFLINE
Napisano 22 luty 2018 - 14:24
""Serwis "zamknięty" - dla osób spoza stałej klienteli Pana Józefa.""
Ja należę do tej "grupy"....
Mało profesjonalne podejście do ewentualnego klienta.....
Widocznie były tego jakieś przyczyny, poczytaj wcześniejsze posty, o ile nie zostały skasowane.
#567 OFFLINE
Napisano 22 luty 2018 - 18:25
""Serwis "zamknięty" - dla osób spoza stałej klienteli Pana Józefa.""
Ja należę do tej "grupy"....
Mało profesjonalne podejście do ewentualnego klienta.....
A może po prostu za krótko jesteś na forum i dlatego należysz do tej "grupy"...
#568 OFFLINE
Napisano 22 luty 2018 - 21:20
Wszystko jest ok Bartek może mój wpis, uwaga, nie został właściwie odebrany...
Tak dla wyjaśnienia:
Serwis "otwary" - tu miałem na myśli, że każdy może coś tam Panu Józefowi do naprawy podesłać.
Serwis "zamknięty" - dla osób spoza stałej klienteli Pana Józefa.
Swoim wpisem chciałem tylko przemycić taką myśl, że czyjaś "fachowość" zdobywana przez lata doświadczeń nie koniecznie musi iść w parze z ponadprzeciętną fachowością w pozostałych dziedzinach, np: formach wypowiedzi.....
Myśl ta jest z pozoru i teoretycznie prosta ale w momencie jakiegoś tam sporu jest pierwszą o której się zapomina...
Sam nie jestem bez winy, bo również o niej kilka razy zapomniałem wdając się przy jakieś tam okazji w niepotrzebną wymianę "uprzejmości" z Panem Józefem zamiast trzymać się zasady, że każdy ma niezbywalne prawo kompromitować się na własną rękę...
By to sprawdzić i znaleźć potwierdzenie wystarczy poczytać te części wypowiedzi Pana Józefa, gdzie chodzi o jakiś czysto techniczny aspekt, tam wszystko się albo od razu zgadza albo dochodzi do wspólnej konkluzji i rozwiązania problemu w trakcie rozmowy...
A może po prostu za krótko jesteś na forum i dlatego należysz do tej "grupy"...
Ja absolutnie nie dopatrywałem się "drugiego dna" w Twojej odpowiedzi .
Czytając Twój post rozumiem co chciałeś przekazać, ja mam na przykład problem z fachowym określeniem swoich potrzeb wędkarskich, tzn. wiem czego potrzebuję, lecz nie potrafię przekazać tego tak aby wszystko było przejrzyste i osoba próbująca mi pomóc bez głębszych dociekań wiedziała co jest co;). Przypuszczam, że brakuje mi słów, tzn. fachowej terminologii;).
Możecie mi wierzyć bądź nie ale kryterium czasowe nie ma nic wspólnego do przynależności do "grupy".
Użytkownik BartasL2 edytował ten post 22 luty 2018 - 21:23
- Rheinangler i przemo_w lubią to
#569 OFFLINE
Napisano 23 luty 2018 - 07:06
Miło,- nawet w wirtualu, spotkać kogoś kto mimo powszechnej tendencji, jednak szybciej myśli niż klika klawiaturą...
- Pisarz.......ewski Piotr, gregox i przemo_w lubią to
#570 OFFLINE
Napisano 20 lipiec 2018 - 18:34
Witam.
Miło,- nawet w wirtualu, spotkać kogoś kto mimo powszechnej tendencji, jednak szybciej myśli niż klika klawiaturą...
Ale jest taki człowiek,ma swoje konto serwisowe na Facebook-u i przekracza granicę przyzwoitości i zachowania fair.To już jest nie miłe.
Od dobrych ludzi dostałem wiadomość o wpisie na Fecebook-u w dn. 18.07.2018 na temat serwisu '11Twin Power 4000 XG. Nie jest ujęte to personalnie,ale domyślam się że chodzi o moją osobę. Jeśli tak,to to co tam jest napisane nie zgadza się z rzeczywistością że tak było.Są to wyssane z palca kłamstwa w celu oczernienia mojej osoby i podważenia kompetencji. Gwoli wyjaśnienia - od trzech lat nie smaruję kołowrotków smarem Ardent,nie stosuje chińskich łożysk,nie odkręcam śruby portu w panelu,a smar nakładam w odpowiedniej ilości dla danego kołowrotka..Nie wiem na ile można być tak zakłamanym w sobie i zawistnym człowiekiem.Powiedziałem kiedyś temu panu że teraz będzie miał dużo więcej pracy,bo ja częściowo pauzuję.Pomimo tego że ma (ponoć) dużo kołowrotków,to nie jest w stanie opanować się aby nie dokuczyć i ferować fałszywe informacje. Gdybym miał być jego wcieleniem to miałbym wielokrotną okazję się zrewanżować. Gram jednak fair.
Ten pan nie wie co to jest zdrowa konkurencja i jeszcze wiele musi się nauczyć. Im zdrowiej tym lepsza atmosfera i lepiej się pracuje. I można nawzajem wymieniać się doświadczeniem,poradą.pomocą. Ale jeśli ktoś w nieprzyzwoity sposób chce zagarnąć wszystko i przy okazji dobitnie zeszpecić komuś opinię,to będzie z tym musiał żyć i być może kiedyś doświadczy że nie tędy droga.
Życzę temu panu wszystkiego dobrego i trochę więcej pokory.
Ps.
Pamiętaj Szanowny Kolego że karma zawsze wraca.
Użytkownik Józef Lesniak edytował ten post 20 lipiec 2018 - 18:49
- Tomek Wielgus, Jozi, dany i 7 innych osób lubią to
#571 OFFLINE
Napisano 20 lipiec 2018 - 19:58
To nie kwestia konkurencji Panie Józefie a już chyba choroby psychicznej.
Załączone pliki
Użytkownik Profil_Nieaktywny edytował ten post 20 lipiec 2018 - 20:07
- marekD, Pisarz.......ewski Piotr, Józef Lesniak i 1 inna osoba lubią to
#572 OFFLINE
Napisano 21 lipiec 2018 - 06:12
Czas,- jako obiektywny "obserwator" potwierdza słuszność Pańskiej decyzji Panie Józefie...
A massa damnata niech się tapla dalej w swoim smarze
Użytkownik Rheinangler edytował ten post 21 lipiec 2018 - 06:14
#573 Guest_MarcinW_*
Napisano 21 lipiec 2018 - 07:50
Ostatnio jeden z użytkowników wystawił na giełdzie jb Nowego TP c3000 po serwisie u Grobelnego. Coś w nim stukało więc ten - jak sądzę - obiecał, że usunie usterkę, przesmaruje, dołoży łożysko pod worma i wróci kręcioł do niego "jak nowa stella". Tyle że nie. Za 50zł które przytulił pukanie nie ustało, a gwarancja poszła w p... nowiuśkiego kołowrotka za ~1450pln! A że Uczciwy sprzedawca i wszystko opisał (szacun), więc nikt nie wziął twinka nawet za 800zł.
Dodam na marginesie, że w moim przypadku tp 4000pg też miał podobne objawy i odesłałem poprzez sklep mefistofishing do serwisu shimano no i pomogło. Grobelny też mi zaproponował swoją "pomoc", mówiąc że serwis tu nie pomoże, a on z tego TP zrobi stellę, ale wolałem jakoś wykorzystać gwarancję : )
Na koniec napiszę moje - podkreślam - moje niezbyt zapewne tutaj popularne trzy proste zasady w myśl których można być szczęśliwym użytkownikiem:
- Pierwsza najważniejsza - nigdy nie kupuj używanych kołowrotków, nawet tych co leżą od nowości w szafie i komuś wadzą.
- Nigdy nie serwisuj u kogokolwiek.
- Zawsze dbaj o sprzęt zgodnie z zaleceniami producenta, od którego on jest.
- Korzystaj z kołowrotka póki śmierć was nie rozłączy, lub spory dyskomfort użytkowania.
- I ostatnia - nigdy nie będziesz tak szczęśliwy po serwisie starego młynka jak po kupnie nowego.
Edit: No i z trzech zasad zrobiło się pięć
Użytkownik MarcinW edytował ten post 21 lipiec 2018 - 07:56
- Hesher, mariusz!, Jarasszy i 1 inna osoba lubią to
#574 OFFLINE
Napisano 21 lipiec 2018 - 08:06
#575 Guest_MarcinW_*
Napisano 21 lipiec 2018 - 08:19
Z Twin Powera stelle i serwis nie pomoże najlepsze...
ładne hasełka, pod którymi kryje się fuszerka xD
#576 OFFLINE
Napisano 21 lipiec 2018 - 09:48
To ten Pan, z którym Dragon podpisał umowę na serwis swoich kołowrotków jako autoryzowany. Widać było o co się przepychać łokciami z innymi znanymi serwisantami...
#577 OFFLINE
Napisano 21 lipiec 2018 - 10:48
To ten Pan, z którym Dragon podpisał umowę na serwis swoich kołowrotków jako autoryzowany. Widać było o co się przepychać łokciami z innymi znanymi serwisantami...
To już teraz będzie wiedział w którą stronę odkręca się śrubę rolki😆🙊
- Profil_Nieaktywny, G_rzegorz i przemo_w lubią to
#578 OFFLINE
Napisano 21 lipiec 2018 - 10:49
troche checi i nie bylo by tematu,kazdy moze sam zadbac o wlasny sprzet,wiekszosc rzeczy opisana
#579 OFFLINE
Napisano 21 lipiec 2018 - 10:50
Celowo napisałem przez duże F.
Pozdrawiamy Panie Józefie.
Pozdrawiam:
Adam K.
Wysłane z SG N8 przy użyciu Tapatalka
Użytkownik Adam K. edytował ten post 21 lipiec 2018 - 10:51
- popper lubi to
#580 OFFLINE
Napisano 21 lipiec 2018 - 10:56
jak widac w tematach o serwisie kazdy fachowiec ma wlasne zdanie na temat serwisowania poszczegolnych czesci,tego trzeba sie nauczyc ,a najlepiej na wlasnym sprzecie
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: serwis, kołowrotek
Użytkownicy przeglądający ten temat: 3
0 użytkowników, 3 gości, 0 anonimowych