czyli nie żadne selekcjonowanie, tylko jak Bóg przykazał sprawdzanie przed wysyłką (bo po co komu zaraz zwrot od Kupującego )
I to jest rekomendacja
Niestety w tej sytuacji znowu jesteśmy zmuszani do podkręcania wyniku finansowego Angeli Merkel
Zaloguj się lub Zarejestruj by otrzymać pełen dostęp do naszego forum.
Posted 28 October 2015 - 23:27
czyli nie żadne selekcjonowanie, tylko jak Bóg przykazał sprawdzanie przed wysyłką (bo po co komu zaraz zwrot od Kupującego )
I to jest rekomendacja
Niestety w tej sytuacji znowu jesteśmy zmuszani do podkręcania wyniku finansowego Angeli Merkel
Posted 29 October 2015 - 06:34
Ze Ona ze wschodnich landow to wiedzialem.I to jest rekomendacja
Niestety w tej sytuacji znowu jesteśmy zmuszani do podkręcania wyniku finansowego Angeli Merkel
Posted 29 October 2015 - 11:06
Ze Ona ze wschodnich landow to wiedzialem.
Ale ze z branzy i ma udzialy w geszefciku w Nauen ?
Fiu fiu !
Swiat jest mały...
Wiktor- szacun za wiedzę
Jako głowa państwa ma udział w każdym geszefcie po tamtej stronie Odry niestety ma również wiele udziałów po naszej
Robiąc zakupy w Nauen poprawiamy kondycje finansowa sąsiadów a nie swoja.....
I żeby nie było sam robiłem tam zakupy.....szkoda tylko ze ceny (żeby wrócić do meritum) Vanquisha są znacznie niższe niż w PL a zarobki wyższe...paradoksik
Posted 07 November 2015 - 18:22
Posted 07 November 2015 - 19:55
Witam.
Jak wygląda sprawa ze smarowaniem nowych vańków. Warto rozkręcać w celu dołożenia smarowidła?
Posted 07 November 2015 - 21:59
Posted 07 November 2015 - 22:30
Edited by Pickerel, 07 November 2015 - 22:31.
Posted 08 November 2015 - 00:02
Żeby pojechać to trzeba posmarować ......stare powiedzenie mówi....... jak jedzie to smarowanie jest zbędne
Posted 09 November 2015 - 13:21
Jeśli posiadasz ten sam smar który dają do młynków w fabryce to jak najbardziej możesz dołożyć. W przypadku aplikowania innego smaru niż fabryczny wypadałoby juz dokładnie wyczyścić kołowrotek ze starego smaru i dopiero presmarowac nowym.
Oczywiście smarujemy młynek jak czuć ze jest w środku suchy.
Co często sie zdarza w nowych Vańkach. Suche jak pustynia .....
Posted 10 November 2015 - 15:51
Posted 10 November 2015 - 23:07
Posted 10 November 2015 - 23:47
A mój przyszedl z jp i będzie smarowany.
Ios dobrze mu zrobi
a po kiego przyszedł??
Posted 10 November 2015 - 23:53
a po kiego przyszedł??
Posted 11 November 2015 - 00:04
Finesse w modzie Mr Wiktor. Finesse
ja za moda nie nadążam.....za dużo na woda
Posted 11 November 2015 - 07:46
Co często sie zdarza w nowych Vańkach. Suche jak pustynia .....
A może tak spasowane sztuki się trafiają,że niektórym uczucie suchości się udziela.
Posted 12 November 2015 - 10:55
A może tak spasowane sztuki się trafiają,że niektórym uczucie suchości się udziela.
Wątpię ..temat już tu na forum poruszany .
Posted 12 November 2015 - 12:25
Temat ze smarowaniem nowych kołowrotków też był poruszany i nie jednemu wyszło to bokiem. Vanquish ma specyficzną pracę, delikatnie suchą, podobną do daiw R4. Miałem 3 sztuki. Kręci tak ,że z zamkniętymi oczami można to rozpoznać biorąc nówkę do ręki.
Edited by maicke82, 12 November 2015 - 12:26.
Posted 06 December 2015 - 00:33
Vaniek C3000 w końcu do mnie dojechał. I szumi skurczybyk tak, że musiałbym mieć bardzo długie ręce żeby tego nie słyszeć. Po zdjęciu szpuli to samo. Poradźcie czy taka ich uroda czy wysyłać na zwrot. Szkoda tej dwuletniej gwarancji, żeby od razu wysyłać na smarowanie. Chyba tak nie powinno być w kręciole za taką kasę .... Ale ładny jest i szpulkę idzie wyrwać niedrogo.
Posted 06 December 2015 - 12:47
Zastanawiam się czy smarowanie zmniejszy te szumy.
Bo zakupiłem również wielkość C3000 tylko TP 15 i również szumi ze szpulą i bez; aczkolwiek nie był jeszcze nad wodą.
No i ponoć to normalne szumy a często nowi właściciele są zbyt przewrażliwieni na tym punkcie.
Sam jestem ciekaw jak to właśnie jest, może po prostu władają troszkę gorsze łożyska i tyle?
Posted 06 December 2015 - 17:48
Wata w uszy i na ryby.
A jak zaczniecie grzebać to w gratisie do szumu będą wariacje na korbie