#201 OFFLINE
Napisano 09 sierpień 2023 - 10:58
#202 OFFLINE
Napisano 09 sierpień 2023 - 11:18
Internet... Łatwo o chwałę, łatwo chwała mija.. A jeszcze dwa lata temu mało się zbiorowo nie zesral..iście na temat przyczep suski. Mam dwie. I też jednego rogacza mi brak po wypadku. Muszę zamówić..
Ja swoją przyczepkę kupiłem w 2019 i jestem z niej zadowolony, zero problemów a zrobiłem już kilkanaście tys km. Jakość produktu a podejście do klienta to nie do końca to samo
- SzymusS lubi to
#203 OFFLINE
Napisano 09 sierpień 2023 - 11:51
Nie kupiłbym niczego co nazywałoby się Suski
Użytkownik Alexspin edytował ten post 09 sierpień 2023 - 11:51
#204 OFFLINE
Napisano 09 sierpień 2023 - 16:19
Nie kupiłbym niczego co nazywałoby się Suski
A ja bym nie kupił nigdy przyczepy na osi skretnej, no chyba że do wożenia węgla a nie łódki
- Marcipas lubi to
#205 OFFLINE
Napisano 14 sierpień 2023 - 20:07
Ja założyłem za to elektrycznego dragona wciągarkę z pilotem bezprzewodowym i trap na przyczepie, teraz wiatr mi nie do końca straszny, jeszcze właśnie robię sobie kołyskę 3 rolkową, widziałem w norweskiej przyczepie. Facet kołami przyczepy nie wjeżdżał nawet do wody, a na końcu przyczepy miał z 20 do 30cm wody i w jedną i drugą stronę posadził dużą łódkę bez żadnych problemów. Zresztą na youtoube jest filmik, zobaczcie sobie, dla mnie petarda
Podeslesz jaki model konkretnie tej wyciągarki ?
Wysłane z mojego VOG-L29 przy użyciu Tapatalka
#206 OFFLINE
Napisano 14 sierpień 2023 - 20:18
Ja założyłem za to elektrycznego dragona wciągarkę z pilotem bezprzewodowym i trap na przyczepie, teraz wiatr mi nie do końca straszny, jeszcze właśnie robię sobie kołyskę 3 rolkową, widziałem w norweskiej przyczepie. Facet kołami przyczepy nie wjeżdżał nawet do wody, a na końcu przyczepy miał z 20 do 30cm wody i w jedną i drugą stronę posadził dużą łódkę bez żadnych problemów. Zresztą na youtoube jest filmik, zobaczcie sobie, dla mnie petarda
Dołączę się do prośby o model, a jeszcze jakbyś przesłał zdjęcie jak to wygląda po montażu to byłoby hiper Myślę o wciągarce ale głównie do spuszczania i wciągania przyczepki z łódką np. po stromej, zapiaszczonej skarpie. Znalazłem coś takiego: https://allegro.pl/o...421a14291fbf951
Parametry w teorii są dość dobre. Najbardziej wg mnie należy zwracać uwagę na maks. pobór prądu z akumulatora bo co z tego że wyciągarka będzie miała moc jak aku nie da rady
#207 OFFLINE
Napisano 14 sierpień 2023 - 22:14
Dołączę się do prośby o model, a jeszcze jakbyś przesłał zdjęcie jak to wygląda po montażu to byłoby hiper Myślę o wciągarce ale głównie do spuszczania i wciągania przyczepki z łódką np. po stromej, zapiaszczonej skarpie. Znalazłem coś takiego: https://allegro.pl/o...421a14291fbf951
Parametry w teorii są dość dobre. Najbardziej wg mnie należy zwracać uwagę na maks. pobór prądu z akumulatora bo co z tego że wyciągarka będzie miała moc jak aku nie da rady
A co Ty masz za łódź że celujesz w blisko 3 tonową wyciągarkę?! Jednocześnie martwiąc się o brak mocy w aku... Ciężką Scyllę 440 wciągniesz 2k lbs sprzętem jak np.
https://allegro.pl/o...12v-11984279476
Piszę o tym bo widziałem taką wyciągarkę u jednego gościa nad Wisłą. Fakt, slip dość płaski ale szło bezproblemowo
#208 OFFLINE
Napisano 14 sierpień 2023 - 22:25
Co nie zmienia faktu że ta wyciągarka 2700kg chyba jednak jest trochę przesadzona chociaż poczekajmy ,może kolega pływa kutrem
#209 OFFLINE
Napisano 15 sierpień 2023 - 01:25
A ja bym nie kupił nigdy przyczepy na osi skretnej, no chyba że do wożenia węgla a nie łódki
Powiem ci, że nie wiem o co chodzi z tą awersją do osi. Prowadziłem kilka przyczep na osiach skrętnych, które jeździły lepiej niż poprawnie nawet na pusto. Przyczepy miały oś i amortyzator. Natomiast widziałem kilka przyczepek pod łódki,z doj...nymi osiami od 1000kg wzwyż, gdzie wożone były lekkie łódki, a taka oś zaczyna pracować od mniej więcej 50% obciążenia. Nie trzeba kupować, wystarczy przejść się do wypożyczalni, gdzie są dobre przyczepy i perspektywa się zmienia.
Ale wracając do tematu - znajomy ostatnio stwierdził, że jego przyczepa suski Suski be i zamówił custom u pewnego podwarszawskiego producenta (wielu z nas znanego). Jak już odebrał ten custom-wyrób, to stwierdził, że jednak Suski to całkiem w porządku i za bardzo nie ma się czego czepić
- Dano. lubi to
#210 OFFLINE
Napisano 15 sierpień 2023 - 04:48
Mamy przyczepy Brenderup , Wiola , Neptun Navy , Tema Red z której jestem zadowolony i pewnie znajdziemy jeszcze wiele innych producentów. Powiedzcie mi w czym aż tak ta przyczepa Suski kładzie na kolana te wymienione na początku przyczepy .
Przecież taki Suski czy też inni producenci aby stworzyć finalnie jakąkolwiek przyczepę posiłkują się gotowymi elementami czytaj częściami do budowy przyczep które to kupują najczęściej u dwóch czy też trzech producentów .
Pozostaje w ich gestii pospawanie ramy z zakupionych ogólnie dostępnych stalowych profili . Jeśli nie będą oszczędzać na grubości ścianki i odpowiednim ocynkowaniu to nie widzę żadnej różnicy aby tak wychwalać pod niebiosa tego Suskiego -IMO
#211 OFFLINE
Napisano 15 sierpień 2023 - 21:02
Dołączę się do prośby o model, a jeszcze jakbyś przesłał zdjęcie jak to wygląda po montażu to byłoby hiper Myślę o wciągarce ale głównie do spuszczania i wciągania przyczepki z łódką np. po stromej, zapiaszczonej skarpie. Znalazłem coś takiego: https://allegro.pl/o...421a14291fbf951
Parametry w teorii są dość dobre. Najbardziej wg mnie należy zwracać uwagę na maks. pobór prądu z akumulatora bo co z tego że wyciągarka będzie miała moc jak aku nie da rady
Coś się wywalił portal i moją odpowiedz usunęło. Zamieszczę jeszcze raz link do takiej samej wyciągarki:
https://allegro.pl/o...2-2t-9193658484
Mi do dużej romany spokojnie starcza.
#212 OFFLINE
Napisano 15 sierpień 2023 - 21:42
Moją też usunęło. Portal się zawiesił na kilka godzin a napisałem że nie posiadam kutra tylko skylle 420, ciężar całkowity z przyczepką ok. 650 kg i biorę pod uwagę spore pochylenie, grząski piasek i różnicę uciągu na pierwszej i ostatniej warstwie kiedy spada do 50%
Użytkownik Ardoro edytował ten post 15 sierpień 2023 - 21:44
#213 OFFLINE
Napisano 19 sierpień 2023 - 19:41
Mamy przyczepy Brenderup , Wiola , Neptun Navy , Tema Red z której jestem zadowolony i pewnie znajdziemy jeszcze wiele innych producentów. Powiedzcie mi w czym aż tak ta przyczepa Suski kładzie na kolana te wymienione na początku przyczepy .
Przecież taki Suski czy też inni producenci aby stworzyć finalnie jakąkolwiek przyczepę posiłkują się gotowymi elementami czytaj częściami do budowy przyczep które to kupują najczęściej u dwóch czy też trzech producentów .
Pozostaje w ich gestii pospawanie ramy z zakupionych ogólnie dostępnych stalowych profili . Jeśli nie będą oszczędzać na grubości ścianki i odpowiednim ocynkowaniu to nie widzę żadnej różnicy aby tak wychwalać pod niebiosa tego Suskiego -IMO
@Maras... -wątek dotyczy Suskiego, więc użytkownicy będą przedstawiać swoje opinie (czasami na podstawie tej jednej jedynej przyczepy a czasami na podstawie kilku innych). Osobiście byłbym wstrzemięźliwy w określeniu "kładzie na kolana" ale jest jedno "ale", w/w producenci produkują przyczepy podłodziowe (poprawcie mnie jeżeli się mylę) wyłącznie na osi z wałkiem skrętnym. Na dobrą sprawę wałek skrętny nie stanowi żadnego układu zawieszenia.
No i tutaj mamy Suskiego, który ma homologację do swoich przyczep na oś z wałkiem skrętnym i / lub resor piórowy. Wszystkie przyczepy, łącznie z Suskim na wałku skrętnym są siebie warte, natomiast klient poszukujący przyczepy na dobrym układzie zawieszenia wyląduje u Suskiego.
To jest mowa o przyczepach jednoosiowych, czyli raczej do 1300 DMC, w porywach do 1500 DMC.
Jeżeli świadomy klient poszukuje przyczepy dwuosiowej na resorach lub wahaczach ze sprężyną, to zaczynają się schody i Suski tego nie ogarnie.
#215 OFFLINE
Napisano 19 sierpień 2023 - 21:07
Zgadza się, tylko przedstaw przyczepę podłodziową na takim zawieszeniu. Aby nie utrudniać możemy mówić o przyczepach bez hamulca.
Tyle tylko pewnie nikt nie robi tego typu.
Dlatego, że Suski robi przyczepy na resorach (bardzo dobry układ zawieszenia) -ktoś może stwierdzić iż Suski kładzie na kolana konkurencję. I w tym sensie może mieć rację.
Odnośnie wahaczy wleczonych -tzw. zawieszenie Pullmana, kłopot pojawia się w przyczepach podłodziowych w których klient / użytkownik oczekuje regulacji podłużnej osi. Taki układ jest montowany jednoznacznie na stałe a docisk na kulę haka reguluje się przesunięciem łódki przód / tył.
#216 OFFLINE
Napisano 19 sierpień 2023 - 21:36
@Maras... -wątek dotyczy Suskiego, więc użytkownicy będą przedstawiać swoje opinie (czasami na podstawie tej jednej jedynej przyczepy a czasami na podstawie kilku innych). Osobiście byłbym wstrzemięźliwy w określeniu "kładzie na kolana" ale jest jedno "ale", w/w producenci produkują przyczepy podłodziowe (poprawcie mnie jeżeli się mylę) wyłącznie na osi z wałkiem skrętnym. Na dobrą sprawę wałek skrętny nie stanowi żadnego układu zawieszenia.
No i tutaj mamy Suskiego, który ma homologację do swoich przyczep na oś z wałkiem skrętnym i / lub resor piórowy. Wszystkie przyczepy, łącznie z Suskim na wałku skrętnym są siebie warte, natomiast klient poszukujący przyczepy na dobrym układzie zawieszenia wyląduje u Suskiego.
To jest mowa o przyczepach jednoosiowych, czyli raczej do 1300 DMC, w porywach do 1500 DMC.
Jeżeli świadomy klient poszukuje przyczepy dwuosiowej na resorach lub wahaczach ze sprężyną, to zaczynają się schody i Suski tego nie ogarnie.
Suski produkuje ramy pod dwie osie i całe przyczepy.
https://www.rob-tar....C-max-2700/9346
#217 OFFLINE
Napisano 20 sierpień 2023 - 06:23
- SzymusS lubi to
#218 OFFLINE
Napisano 20 sierpień 2023 - 09:23
Suski produkuje ramy pod dwie osie i całe przyczepy.
Masz rację. Przy czym w linku który podajesz stoi: ..."Zawieszenie: Resor + amortyzator"... -a na zdjęciu widać że są to dwa wałki skrętne.
Przedstaw mi proszę, producenta przyczep wytwarzających przyczepy podłodziowe dwuosiowe na resorach. Dla ułatwienia, może być to producent zagraniczny. Tylko niech jest to poparte zdjęciem, bo w/w procedury firmy Suski i Rob-Tar znam dokładnie
#219 OFFLINE
Napisano 20 sierpień 2023 - 10:29
I jeszcze jedno. Robilem homologacje Dekry na przyczepe suski aby w niemczech jezdzic z przyczepą do 100 km/h i jednym z wymogow jest resor i amortyzator co dla mnie też jest jakąs tam wskazówką iż talie zawieszenie ma wpływ na bezpieczną jazdę
Bzdury piszesz z tym resorem ..
Też robiłem w DE TÜV na 100km tzw. Tempo 100. Nie mam w przyczepie żadnego resoru !! .
Najwięcej na przegląd do stacji DEKRY przyjeżdża przyczep kempingowych nowych lub kilku letnich aby dostać wspomniane papiery na setkę a jak wiemy to w tych produkowanych przyczepach nie znajdziemy żadnego resoru ,wszystkie są na osi skrętnej.
#220 OFFLINE
Napisano 20 sierpień 2023 - 15:35
Wczoraj przyjechał do mnie rib na silnik ma taką przyczepę. DCM 395kg. Ma hamulec ale odłączony. Małe kółka no i widzę że amorek wylał. Ale układ jak najbardziej się reguluje przód tył. Przyczepa włoska foto słabe. Ale układ prosty podoba mi się..
Odnośnie wahaczy wleczonych -tzw. zawieszenie Pullmana, kłopot pojawia się w przyczepach podłodziowych w których klient / użytkownik oczekuje regulacji podłużnej osi. Taki układ jest montowany jednoznacznie na stałe a docisk na kulę haka reguluje się przesunięciem łódki przód / tył.
.
Wysłane z mojego SM-N770F przy użyciu Tapatalka
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych