Skocz do zawartości

  •      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witaj!

Zaloguj się lub Zarejestruj by otrzymać pełen dostęp do naszego forum.

Zdjęcie

Pracownia Best Rods Center, w skrócie BRC

rodbuilding pracownia

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
949 odpowiedzi w tym temacie

#841 ONLINE   MIGOTKA

MIGOTKA

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 1209 postów
  • LokalizacjaByła norwegia jest hiszpania
  • Imię:Marek
  • Nazwisko:szymczak

Napisano 28 styczeń 2015 - 08:44

Ja zamawialem kiedyś przez telefon. Placilem juz po dostarczeniu do mnie. Nie znamy sie na tyle by tak robić. I dalo sie. :)
Oczywiście napewno zdazaja sie zgrzyty w kontaktach sprzedawca-klient.
Tyle ze w przypadku Brc są to sytuacje marginalne. Co zresztą widać w pochlebnych opiniach. :)
  • "Paweł" i Tomas81 lubią to

#842 OFFLINE   Szymon82

Szymon82

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 1610 postów
  • LokalizacjaŁódź
  • Imię:Szymon

Napisano 28 styczeń 2015 - 14:51

To i ja pochwalę, zakup w południe a wysyłka tego samego dnia.Niech inna pracownia goni Europę a bardziej opuści Afrykę :D
BRC do następnego razu, kontakt telefoniczny też ok.

Użytkownik Szymon82 edytował ten post 28 styczeń 2015 - 14:57

  • Artur43 lubi to

#843 OFFLINE   pawello

pawello

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 703 postów
  • LokalizacjaMazowsze
  • Imię:Paweł
  • Nazwisko:B.

Napisano 28 styczeń 2015 - 15:06

Z mojej strony także pozytyw. Zamawiałem dwie Elitki w Black Friday i zapewne pomimo dość dużego ruchu w interesie wysyłka doszła o czasie. Jedyny minus to ostatnie podwyżki blanków Matagi, ale to jest pewnie podyktowane zawirowaniami na rynku walutowym. :)  



#844 OFFLINE   vBartek

vBartek

    Forumowicz

  • +Forumowicze
  • PipPip
  • 426 postów
  • LokalizacjaIrlandia

Napisano 28 styczeń 2015 - 17:47

Koledzy ależ ja nie ganię za to że ktoś został dobrze obsłużony. Przeciwnie, jestem jak najbardziej za i cenię Wasze opinie. I szczerze mòwiąc to najnormalniej w świecie zazdroszczę, choć to głupie zazdrościć komuś udanego zakupu z dostawą towaru do domu ;)

Zresztą, pan Robert zamknął moją sprawę tutaj głośno i z przytupem :).
  • homax lubi to

#845 OFFLINE   Jozi

Jozi

    Ekspert

  • +Forumowicze
  • PipPipPipPip
  • 9666 postów
  • LokalizacjaBieszczady
  • Imię:Józek

Napisano 28 styczeń 2015 - 18:44

Koledzy ależ ja nie ganię za to że ktoś został dobrze obsłużony. Przeciwnie, jestem jak najbardziej za i cenię Wasze opinie. I szczerze mòwiąc to najnormalniej w świecie zazdroszczę, choć to głupie zazdrościć komuś udanego zakupu z dostawą towaru do domu ;)

Zresztą, pan Robert zamknął moją sprawę tutaj głośno i z przytupem :).

Masz już swojego prawnika?


  • kubaS 1 lubi to

#846 OFFLINE   Tomek TJ

Tomek TJ

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 925 postów
  • LokalizacjaSosnowiec
  • Imię:Tomasz
  • Nazwisko:J

Napisano 28 styczeń 2015 - 18:50

Ja też bardzo pozytywnie oceniam BRC, zamówienie złożyłem w poniedziałek i dzisiaj towar już na miejscu. 



#847 ONLINE   Voldemort

Voldemort

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 1308 postów
  • LokalizacjaMałopolska
  • Imię:Jacek

Napisano 28 styczeń 2015 - 20:33

Też polecam BRC, czasami troszkę się czeka na dostawę zamówionego towaru, ale jest się o tym fakcie poinformowanym.

Ceny dobre, koszt wysyłki OK :), jeśli czegoś z zamówienia nie ma na stanie, BRC potrafi dosłać później na swój koszt.



#848 OFFLINE   Maciek1

Maciek1

    Forumowicz

  • +Forumowicze
  • PipPip
  • 365 postów
  • LokalizacjaDublin

Napisano 28 styczeń 2015 - 20:44

To takie profesjonalne nie wysłać towaru, problem z odzyskanie pieniędzy a na koniec postraszyć klienta prawnikiem klasyczny model biznesowy.


  • Jozi i homax lubią to

#849 OFFLINE   Hubertus

Hubertus

    Zaawansowany

  • Twórcy
  • PipPipPip
  • 1863 postów
  • LokalizacjaŁódź

Napisano 28 styczeń 2015 - 20:55

U Roberta mam przyjemność robić zakupy od czerwca zeszłego roku, systematycznie, przerobilem juz to waru na ponad 10k i złego słowa nie powiem. Co jest na stanie dostaję od razu, jak czegoś brak i trzeba poczekać, przesyłka za darmo i info zwrotne na bieżąco. 

Tyle z mojej strony.



#850 OFFLINE   tomaraya

tomaraya

    Nowy

  • +Forumowicze
  • Pip
  • 6 postów
  • LokalizacjaKrosno/Edinburgh
  • Imię:Paweł

Napisano 28 styczeń 2015 - 23:54

Witam wszystkich serdecznie.

Pamiętam moje pierwsze zamówienie w BRC, było to rok temu. Wybrałem się wtedy osobiście do domu Roberta po zamówionego Seekera i całą resztę potrzebną do uzbrojenia, nazbierało się tego na ok.700 zł. Ku mojemu zaskoczeniu Robert nie chciał gotówki i poprosił mnie o wykonanie  przelewu, na spokojnie , wieczorem w domu. Oczywiście nigdy wcześniej się nie spotkaliśmy a ja podobno nie mam  wyglądu aniołka. :angry:

 

 

 



#851 OFFLINE   Tomas81

Tomas81

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 592 postów
  • LokalizacjaToruń
  • Imię:Tomasz
  • Nazwisko:K.

Napisano 29 styczeń 2015 - 01:02

To takie profesjonalne nie wysłać towaru, problem z odzyskanie pieniędzy a na koniec postraszyć klienta prawnikiem klasyczny model biznesowy.

A gdzie Ty doczytałeś że Robert kogokolwiek straszył prawnikiem?! Bo ja widzę iż tylko podał namiary na kancelarię obsługującą jego firmę w razie gdyby to klient chciał go pozwać. Kłania się nieumiejętność czytania ze zrozumieniem...

 

PS. Ja też należę do tego grona bardzo zadowolonych klientów, którzy mogą wypowiadać się jedynie w samych pozytywach. A zamówień z mojej strony poszło już sporo. Nawet dziś odebrałem paczkę od Roberta z poniedziałkowego zamówienia. Więc jest wszystko OKi.



#852 OFFLINE   pepe_79

pepe_79

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 671 postów
  • LokalizacjaBełchatów
  • Imię:Paweł

Napisano 29 styczeń 2015 - 08:28

To takie profesjonalne nie wysłać towaru, problem z odzyskanie pieniędzy a na koniec postraszyć klienta prawnikiem klasyczny model biznesowy.

@Maciek1 widać za to jak sam profesjonalnie naginasz rzeczywistość.

- nie wysłać towaru -> to opinia jednej strony, fakt jest natomiast taki, że towar nie dotarł,

- problem z odzyskaniem pieniędzy i straszenie klienta prawnikiem -> no chyba nie czytasz dokładnie i coś sobie dopowiadasz.

 

Taki mi pomysł przyszedł do głowy... Widać, że ostatnimi czasy w wątkach o pracowniach mnóstwo pary idzie w ocenę obsługi klienta co wywołuje u innych różne reakcje.

Może dobrze by było utworzyć jakąś funkcjonalność na forum, dzięki której użytkownicy, którzy korzystają z usług danej pracowni mogli wystawić swoją ocenę z transakcji bez możliwości komentowania przez innych. Coś na kształt "wystaw komentarz" na Allegro. Mogłaby powstać cenna baza, a i ograniczyłoby to tworzący się śmietnik.


Użytkownik pepe_79 edytował ten post 29 styczeń 2015 - 09:10

  • "Paweł" i Tomas81 lubią to

#853 OFFLINE   "Paweł"

"Paweł"

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 1599 postów
  • LokalizacjaTam gdzie nie biorą :)
  • Imię:Pawel
  • Nazwisko:S

Napisano 29 styczeń 2015 - 09:20

@Maciek1 widać za to jak sam profesjonalnie naginasz rzeczywistość.

- nie wysłać towaru -> to opinia jednej strony, fakt jest natomiast taki, że towar nie dotarł,

- problem z odzyskaniem pieniędzy i straszenie klienta prawnikiem -> no chyba nie czytasz dokładnie i coś sobie dopowiadasz.

 

Taki mi pomysł przyszedł do głowy... Widać, że ostatnimi czasy w wątkach o pracowniach mnóstwo pary idzie w ocenę obsługi klienta co wywołuje u innych różne reakcje.

Może dobrze by było utworzyć jakąś funkcjonalność na forum, dzięki której użytkownicy, którzy korzystają z usług danej pracowni mogli wystawić swoją ocenę z transakcji bez możliwości komentowania przez innych. Coś na kształt "wystaw komentarz" na Allegro. Mogłaby powstać cenna baza, a i ograniczyłoby to tworzący się śmietnik.

Jestem za ..Załóżmy wątek z opiniami o sprzedających ,generalnie o nas wszystkich i po sprawie. Przed zakupem u jakiegoś kolegi można by było poczytać na temat współpracy z nim . Osobiście pomysł mi sie podoba - było by tak jak by bezpieczniej  :)

 

PZdr



#854 Guest_Piokowal_*

Guest_Piokowal_*
  • Guests

Napisano 29 styczeń 2015 - 09:41

Jestem za ..Załóżmy wątek z opiniami o sprzedających ,generalnie o nas wszystkich i po sprawie. Przed zakupem u jakiegoś kolegi można by było poczytać na temat współpracy z nim . Osobiście pomysł mi sie podoba - było by tak jak by bezpieczniej  :)

 

PZdr

Myślisz,że to przejdzie ? Śmiem wątpić.



#855 OFFLINE   Tomas81

Tomas81

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 592 postów
  • LokalizacjaToruń
  • Imię:Tomasz
  • Nazwisko:K.

Napisano 29 styczeń 2015 - 10:36

@Maciek1 widać za to jak sam profesjonalnie naginasz rzeczywistość.

- nie wysłać towaru -> to opinia jednej strony, fakt jest natomiast taki, że towar nie dotarł,

- problem z odzyskaniem pieniędzy i straszenie klienta prawnikiem -> no chyba nie czytasz dokładnie i coś sobie dopowiadasz.

 

Taki mi pomysł przyszedł do głowy... Widać, że ostatnimi czasy w wątkach o pracowniach mnóstwo pary idzie w ocenę obsługi klienta co wywołuje u innych różne reakcje.

Może dobrze by było utworzyć jakąś funkcjonalność na forum, dzięki której użytkownicy, którzy korzystają z usług danej pracowni mogli wystawić swoją ocenę z transakcji bez możliwości komentowania przez innych. Coś na kształt "wystaw komentarz" na Allegro. Mogłaby powstać cenna baza, a i ograniczyłoby to tworzący się śmietnik.

Popieram w całej rozwiązłości ;)



#856 OFFLINE   homax

homax

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 1038 postów
  • LokalizacjaPruszków Poland Europe Earth
  • Imię:Sławomir

Napisano 29 styczeń 2015 - 11:34

Nie przejdzie. Proponowałem to kiedyś przy okazji reorganizacji giełdy..


Użytkownik homax edytował ten post 29 styczeń 2015 - 11:35


#857 ONLINE   universo SpinWorld

universo SpinWorld

    Forumowicz

  • +Forumowicze
  • PipPip
  • 190 postów
  • LokalizacjaRadom

Napisano 29 styczeń 2015 - 12:17

Ja też nie mam zastrzeżeń do BRC ... kilka rzeczy zamawiałem i tak szybkiej dostawy to jeszcze nie widziałem nigdzie...+ to że na odpowiedz na e mail nie musiałem czekać dłużej niż 5 minut ... dla mnie rewelacja...



#858 ONLINE   trout master

trout master

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 4459 postów
  • LokalizacjaRZ
  • Imię:Arko

Napisano 29 styczeń 2015 - 21:05

Ja też nie mam zastrzeżeń do BRC ... kilka rzeczy zamawiałem i tak szybkiej dostawy to jeszcze nie widziałem nigdzie...+ to że na odpowiedz na e mail nie musiałem czekać dłużej niż 5 minut ... dla mnie rewelacja...

 

Hymmmmmm.

Ja wysłałem pytanie odnośnie przelotek szczytowych Recoil 23 stycznia i do dzisiaj ......cisza.

Nie wiem czy to już olać czy dać (sobie) jeszcze jedną szansę.  :unsure:

 W razie co będę prosił o pomoc inną drogą.  :mellow:



#859 OFFLINE   "Paweł"

"Paweł"

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 1599 postów
  • LokalizacjaTam gdzie nie biorą :)
  • Imię:Pawel
  • Nazwisko:S

Napisano 29 styczeń 2015 - 21:26

Podejrzewam , że w milionie maili , Robert mogł cos przeoczyć :)Proponuję po prostu zadzwonić  :)

 

Pzdr



#860 OFFLINE   trout master

trout master

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 4459 postów
  • LokalizacjaRZ
  • Imię:Arko

Napisano 29 styczeń 2015 - 21:31

Jakiś telefon jest podany.

 

Spróbuję jutro.  :)

Chyba że ktoś z Was ma lepsze namiary. ;)







Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: rodbuilding, pracownia

Użytkownicy przeglądający ten temat: 3

0 użytkowników, 3 gości, 0 anonimowych