Skocz do zawartości

  •      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witaj!

Zaloguj się lub Zarejestruj by otrzymać pełen dostęp do naszego forum.

Zdjęcie

Pracownia Best Rods Center, w skrócie BRC

rodbuilding pracownia

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
949 odpowiedzi w tym temacie

#461 OFFLINE   Wobi

Wobi

    Zaawansowany

  • TWÓRCY+
  • PipPipPip
  • 1597 postów
  • LokalizacjaPL/NL

Napisano 29 kwiecień 2014 - 08:43

Robert dzięki za extra szybkie ogarnięcie mi phenixów (uratowałeś moją d... i rozpoczęcie sezonu klienta). No i te twarde arbory grafitowe (chyba P.B.)są super.Dzięx ;)



#462 OFFLINE   Tomy

Tomy

    SUM

  • Twórcy
  • PipPipPipPipPip
  • 15988 postów

Napisano 01 maj 2014 - 18:55

Robert na stronie widzę w menu.Materiały do produkcji gum itd.Będzie coś w tym temacie np.soft plastik,barwniki itd?


Użytkownik Tomy edytował ten post 01 maj 2014 - 18:55


#463 OFFLINE   robbox4

robbox4

    Zaawansowany

  • Zbanowani
  • PipPipPip
  • 1284 postów
  • Lokalizacjamultikonto: bardziu, kilobear, b.wesolopl, pwizer

Napisano 01 maj 2014 - 19:06

Tak, jestem w trakcie robienia katalogu. Bedą materiały do odlewania, 2-3 producentów, będą barwniki i masa różnych dodatków. Będą też formy i narzędzia. Niestety nie jestem w stanie podać terminów bo załatwiam jeszcze mase innego towaru nowego.



#464 OFFLINE   Maciek_7

Maciek_7

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 1319 postów

Napisano 01 maj 2014 - 19:11

Robert, jesteś w staniej mniej więcej przybliżyć jak wygląda gwarancja na blanki Matagi? W przypadku nieszczęścia są jakieś określone opłaty czy po prostu w przypadku złamania płacimy za element? Ewentualne gwarancje/dokupienie składu załatwiane jest od ręki czy czekamy na przesyłkę z Japan?



#465 OFFLINE   robbox4

robbox4

    Zaawansowany

  • Zbanowani
  • PipPipPip
  • 1284 postów
  • Lokalizacjamultikonto: bardziu, kilobear, b.wesolopl, pwizer

Napisano 01 maj 2014 - 19:28

Gwarancja to gwarancja, ustawa to reguluje (ogolne warunki gwarancji w UE). Na wady materiałowe gwarancja jest dożywotnia bez opłat. Realizowana w BRC.

W przypadku uszkodzenia blanku z winy użytkownika jest możliwość dokupienia elementu. Wtedy ściągamy taki element dla klienta. Klient płaci tylko za element a  nie za transport. Jeżeli posiadamy element na magazynie i pasuje to wymiana następuje od ręki.


Użytkownik robbox4 edytował ten post 01 maj 2014 - 19:30


#466 OFFLINE   Maciek_7

Maciek_7

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 1319 postów

Napisano 01 maj 2014 - 19:41

Dzięki bardzo za informację. Niedługo się odezwę w sprawie zakupu :)

 

Pozdrawiam!



#467 OFFLINE   rózgaś

rózgaś

    Znowu....

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 1121 postów

Napisano 01 maj 2014 - 20:19

Lowiłem na te czarne żyłki xzoga i kosa. Na 0.19mm bałem się, że mnie przynęta zabije  na prostym kiju i ręce na szpuli :-)

 Teraz pora na testy ciut grubszych. A na najgrubszą mam pewien pomysł... ale to dopiero od lipca... :-)


  • Karol Krause lubi to

#468 OFFLINE   Negra

Negra

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 3372 postów
  • LokalizacjaNiebo

Napisano 01 maj 2014 - 20:26

Rozgas a jak one wypadaja w kontakcie z kamieniami badz tymi innymi co pod woda leza?Oraz jak z rozciagliwoscia.



#469 OFFLINE   rózgaś

rózgaś

    Znowu....

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 1121 postów

Napisano 01 maj 2014 - 20:44

Ciorałem dopiero kilka razy ale każdy wie, że co w rękę wezmę lekko nie ma. Zastrzeżeń nie mam. Fajnie się rozciąga, co przy moim łowieniu mi pasi, Dla mnie bomba, że jest 100m, bo ze szpuli 150m jeszcze nigdy nie użyłem ostatnich 50m, Zawsze do hasioka :-)



#470 OFFLINE   Wobi

Wobi

    Zaawansowany

  • TWÓRCY+
  • PipPipPip
  • 1597 postów
  • LokalizacjaPL/NL

Napisano 02 maj 2014 - 09:49

Potwierdzam żyłeczka bardzo fajna,u mnie 0,22mm polatała  prawie 3 miesiące na pstrągach,a to cholernie dużo zważywszy na ciągłe szarpanie zaczepów.jak dla mnie jedyny minus to kolor bo lubię jasne (najlepiej nie barwione)żyłki.

 

Rózgaś ja ze 150m nawojem robię tak: cztery-5 wyjazdów i przewijam żyłkę od drugiego końca ,jak jeszcze coś zostało.Potem znów 4-5 razy i śmietnik.


Użytkownik WOBI edytował ten post 02 maj 2014 - 10:59


#471 OFFLINE   jersey

jersey

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 668 postów

Napisano 02 maj 2014 - 10:15

Na wady materiałowe gwarancja jest dożywotnia bez opłat. Realizowana w BRC. [...] W przypadku uszkodzenia blanku z winy użytkownika jest możliwość dokupienia elementu.

kto opiniuje czy uszkodzenie nastąpiło wskutek wady czy winy użytkownika?



#472 OFFLINE   robbox4

robbox4

    Zaawansowany

  • Zbanowani
  • PipPipPip
  • 1284 postów
  • Lokalizacjamultikonto: bardziu, kilobear, b.wesolopl, pwizer

Napisano 02 maj 2014 - 10:18

Producent.



#473 OFFLINE   miramar69

miramar69

    jadę na ryby i nie będzie mnie trochę , trzeba odpocząć od

  • Twórcy
  • PipPipPip
  • 4960 postów
  • LokalizacjaSANDOMIERZ
  • Imię:MARIUSZ

Napisano 02 maj 2014 - 10:20

WRÓŻKA Wańdzia po 24.00 w POLSACIE połączenie za pomocą telefonu stacjonarnego lub komórkowego 3,50+VAT za min połączenia :D  :D :D  :lol:  :lol: :lol:  :rolleyes:    SoRrY Za OfA-  ale jakoś tak dziś smutno i se pojechałem ,a co???


Użytkownik miramar69 edytował ten post 02 maj 2014 - 10:22


#474 OFFLINE   jersey

jersey

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 668 postów

Napisano 02 maj 2014 - 10:22

czyli element trzeba wysłać w świat, a potem z wypiekami na twarzy poczekać aż zbadają i napiszą zwrotnego maila?



#475 OFFLINE   jersey

jersey

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 668 postów

Napisano 02 maj 2014 - 10:24

WRÓŻKA Wańdzia po 24.00 w POLSACIE połączenie za pomocą telefonu stacjonarnego lub komórkowego 3,50+VAT za min połączenia :D  :D :D  :lol:  :lol: :lol:  :rolleyes:    SoRrY Za OfA-  ale jakoś tak dziś smutno i se pojechałem ,a co???

po co piszesz takie głupoty?


  • spidi lubi to

#476 OFFLINE   miramar69

miramar69

    jadę na ryby i nie będzie mnie trochę , trzeba odpocząć od

  • Twórcy
  • PipPipPip
  • 4960 postów
  • LokalizacjaSANDOMIERZ
  • Imię:MARIUSZ

Napisano 02 maj 2014 - 10:32

No bo wiadomo jest, że w naszym kraju nikt raczej poza producentem nie określi tego o co pytasz. Takie rzeczy określa  tylko ON.

Istnieje jedno odstępstwo "w kraju"  p Krzysztof Zieliński który akurat ma swoją pracownię i zarazem jest producentem blanków.


Użytkownik miramar69 edytował ten post 02 maj 2014 - 10:34


#477 OFFLINE   robbox4

robbox4

    Zaawansowany

  • Zbanowani
  • PipPipPip
  • 1284 postów
  • Lokalizacjamultikonto: bardziu, kilobear, b.wesolopl, pwizer

Napisano 02 maj 2014 - 10:33

czyli element trzeba wysłać w świat, a potem z wypiekami na twarzy poczekać aż zbadają i napiszą zwrotnego maila?

Opinia wydawana jest na podstawie dokumentacji fotograficznej a element należy dostarczyć tylko do BRC. Jeżeli producent stwierdza wadę fabryczną to przysyła element lub cały blank. W przypadku gdy blank jest na magazynie możliwa jest wymiana od reki. Nawet gdyby trzeba było czekać na blank to przesyłki z Japonii docierają do Polski w 2 do 4 dni. W przypadku uszkodzenia blanku Matagi niezbędne jest dostarczenie całego blanku a nie tylko uszkodzonej części.

Uszkodzony element należy dostarczyć bez osprzętu, czyli zdemontować przelotki i jeżeli to element dolny także uchwyt. Nie odpowiadamy za komponenty które nie zostały zdemontowane z uszkodzonego elementu.


Użytkownik robbox4 edytował ten post 02 maj 2014 - 10:34


#478 OFFLINE   robbox4

robbox4

    Zaawansowany

  • Zbanowani
  • PipPipPip
  • 1284 postów
  • Lokalizacjamultikonto: bardziu, kilobear, b.wesolopl, pwizer

Napisano 02 maj 2014 - 10:39

No bo wiadomo jest, że w naszym kraju nikt raczej poza producentem nie określi tego o co pytasz. Takie rzeczy określa  tylko ON.

Istnieje jedno odstępstwo "w kraju"  p Krzysztof Zieliński który akurat ma swoją pracownię i zarazem jest producentem blanków.

To nie jest tak że w naszym kraju brakuje specjalistów. Wady materiałowe są do rozpoznania bez specjalnego przygotowania. Jednak ostateczny głos ma zawsze producent.

Proszę też pamiętać że gwarancja dożywotnia dotyczy się tylko i wyłącznie wad materiałowych lub produkcyjnych. Nie jest to gwarancja dożywotnia bezwarunkowa.

Taką sama gwarancją są objęte blanki i wędziska Xzoga.



#479 OFFLINE   Apioo

Apioo

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 1226 postów
  • LokalizacjaRzeszów

Napisano 02 maj 2014 - 10:49

To nie jest tak że w naszym kraju brakuje specjalistów. Wady materiałowe są do rozpoznania bez specjalnego przygotowania. Jednak ostateczny głos ma zawsze producent.

Proszę też pamiętać że gwarancja dożywotnia dotyczy się tylko i wyłącznie wad materiałowych lub produkcyjnych. Nie jest to gwarancja dożywotnia bezwarunkowa.

Taką sama gwarancją są objęte blanki i wędziska Xzoga.

 

Czy ta "gwarancja dożywotnia, jest dożywotnia" czy tylko dla pierwszego właściciela wędki/blanku który dokona zakupu w BRC?



#480 OFFLINE   miramar69

miramar69

    jadę na ryby i nie będzie mnie trochę , trzeba odpocząć od

  • Twórcy
  • PipPipPip
  • 4960 postów
  • LokalizacjaSANDOMIERZ
  • Imię:MARIUSZ

Napisano 02 maj 2014 - 10:54

To nie jest tak że w naszym kraju brakuje specjalistów. Wady materiałowe są do rozpoznania bez specjalnego przygotowania. Jednak ostateczny głos ma zawsze producent.

Proszę też pamiętać że gwarancja dożywotnia dotyczy się tylko i wyłącznie wad materiałowych lub produkcyjnych. Nie jest to gwarancja dożywotnia bezwarunkowa.

Taką sama gwarancją są objęte blanki i wędziska Xzoga.

Robert nie chodziło Mi że w naszym kraju nie ma ludzi przygotowanych ,wykształconych do tego zadania; tylko właśnie  o to że ZAWSZE producent ma ostatnie zdanie i to on podejmuje ostateczną DECYZJĘ.







Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: rodbuilding, pracownia

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych