W dodatku wiele z zakupów miało miejsce mniej niż rok temu, paragonu nie wystawiono, jak z gwarancją? Anulowana na wszelki wypadek jednym gestem Jego Ekscelencji Szefa?
Ktoś tu na siebie stryczek szykuje chyba...
Zaloguj się lub Zarejestruj by otrzymać pełen dostęp do naszego forum.
Napisano 18 lipiec 2013 - 11:10
W dodatku wiele z zakupów miało miejsce mniej niż rok temu, paragonu nie wystawiono, jak z gwarancją? Anulowana na wszelki wypadek jednym gestem Jego Ekscelencji Szefa?
Ktoś tu na siebie stryczek szykuje chyba...
Napisano 18 lipiec 2013 - 11:10
hmmm a ja w paczce z woderami Solvkrokena z FM nie dostałem paragonu. Znaczy to że w razie reklamacji jestem w czarnej dupie? To był mój drugi zakup w tym sklepie (poprzednio materiały muchowe z ponad stówkę) i żadnych złych doświadczeń nie mam, ale opisane w tym wątku sytuacje nie napawają mnie optymizmem.
nie tylko paragon jest dowodem zakupu - przelew/ płatność karta także , co nie zmienia faktu że ich psim obowiązkiem było paragon dołączyć . Ja bym żądał wydania (oczywiście wysyłka na ich koszt) - nawet jeśli sporo czasu minęło ...
to moze zapytaj znajomego urzednika z fiskusa co on na to?
swoją droga hmm nieładnie, że się komuś zapomina paragonu do paczki włożyć, bo ktoś może nie zapomnieć o donosiku (nawet anonimowym) do skarbówki, która to zareagować musi a wyjątkowo łatwo przez historię konta do kupujących dotrzeć może .....poźniej mandacik i kto wie ...może i kontrola bo kto wie czy tylko zapomniał się komuś włożyć do paczuszki a może i nabić na kasę także.....
nie żebym był fanem takich rozwiązań - ale pierwszy i ostatni raz jak tam kupowałem (ze 2 lata temu) to o paragon musiałem się prosić telefonicznie, a wytłumaczeniem było gówniarskie: "nie pisał pan ze mamy dołączyć"... od tego czasu sobie darowałem FM
Użytkownik TriMack edytował ten post 18 lipiec 2013 - 11:14
Napisano 18 lipiec 2013 - 11:11
Poprawcie mnie jeśli się mylę...
Czy ja dobrze rozumiem "instytucję bana w FM" ? Czy to znaczy, że Kuba, Chub Norris i inni koledzy nie mogą u nich nic kupić?
Pomimo oferty publicznej w sklepie internetowym?
Jeśli tak to mi pachnie to naruszeniem Kodeksu cywilnego.
Sprawa znikających punktów lojalnościowych też mi brzydko pachnie. Przecież FM coś za nie obiecał, to była część oferty, to że koledzy nie zdążyli z nich skorzystać to nieistotne.
Napisano 18 lipiec 2013 - 11:17
RPK. Napisanie maila nic nie kosztuje, a takie zgłoszenia (przynajmniej u mnie) też są rozpatrywane. Trochę czekać trzeba, bo spraw jest sporo. Rzecznik je miele powoluśku, ale skutecznie. Co się odwlecze, to nie uciecze. W pierszej kolejności sprzedawca jest wzywany do złożenia wyjaśnień, do czego jest zobligowany pod karą administracyjną. A jak nie zareaguje - do stosownych oragnów idzie doniesienie o popełnieniu przestępstwa. Nie znam szczególowych regulacji w tym zakresie, ale tak to wyglądało w moim przypadku.
Napisano 18 lipiec 2013 - 11:19
Sporo rzeczy kupuje w necie, nie tylko sprzęt wędkarski, i za każdym razem dostaję paragon więc cos tu, w FM, zaczyna śmierdziec...
Napisano 18 lipiec 2013 - 11:25
Śledzę wątek i czytam, czytam i śledzę i powiem Wam, że taki smród z tej historii wyczuwam, że aż mi się drugie śniadanie cofa.
Użytkownik Wojtek B. edytował ten post 18 lipiec 2013 - 11:26
Napisano 18 lipiec 2013 - 11:27
Też jak kupowałem tam z rok temu nie dostałem paragonu.... .
Napisano 18 lipiec 2013 - 11:29
Chciałem sprawdzić ile zostawiłem w Fishing Mart i?
I okazało się, ze Szanowni Państwo w ramach zacierania śladów naszych kontaktów... usunęli moje konto, punkty i historię zamówień. Oczywiście paragonów do zamówień nie dołączali, na wszelki wypadek
Określić to mógłby tylko rebus, gdzie było by jak i kiedyś:
żenujące + pies samica + potomstwo ...
Tak się zastanawiam, to jest firma pracy chronionej jakiegoś zamkniętego zakładu psychiatrycznego?
Jak jeszcze można się, i tu rebus kolejny nawiązujący do podłogowej ścierki, w kontaktach z klientem i kompromitacji?
Teraz czekam na śpiochy i dumam, cóż z nimi cwaniaczki z F-M zrobiły...
Bo teraz Kuba będziesz musiał oddać do FM samolot. To jest taka... ekstradycja.
Napisano 18 lipiec 2013 - 11:32
Jeśli ktoś prowadzi działalność gospodarczą ma obowiązek dodawać paragon (lub fakturę jeśli klient o nią poprosi) zawsze, a nie tylko wtedy jak ktoś prosi.
Napisano 18 lipiec 2013 - 11:35
nie dawanie paragonu tylko mnie utrzymuje w twierdzeniu że towar jest niewiadomego pochodzenia w FM...
Napisano 18 lipiec 2013 - 11:39
Wpada, aby teraz, kolega Czesław, z FM, ustosunkował sie do braku dołącznia paragonów.
Napisano 18 lipiec 2013 - 11:39
Kuba spokojnie możesz ich podać do Urzędu Skarbowego za ten paragon, oni szybko i sprawnie działają
Napisano 18 lipiec 2013 - 11:58
na pokrycie kosztów zrobimy zrzute
Na pewno się nie dołożę. Koszty postępowania ponosi ta trona sporu, która przegrała. Dlatego zobaczymy kto płaci w zalezności jaki będzie wyrok w tej sprawie. Ale to pewnie potrwa ze dwa lata.
Napisano 18 lipiec 2013 - 11:59
Brzydzę się donosicielstwem tak samo jak nawianiem do tego obrzydliwego procederu.
Kuba spokojnie możesz ich podać do Urzędu Skarbowego za ten paragon, oni szybko i sprawnie działają
Napisano 18 lipiec 2013 - 12:04
haha dobre, popierasz oszustwa ?? ja za swoją prace płace podatki, czemu inni mają tego unikać ?? Są lepsi?? czy ja jestem głupi że nie potrafie lub nie chcę kombinować...
Napisano 18 lipiec 2013 - 12:06
Kuba ja tym kolegą Tomka to jestem ja mam taki sam problem z nimi a nie uznali mi reklamacji bo nie miałem paragonu tylko potwierdzenie zakupu na poczcie i powiedzieli że mają tylko 1 rok gwarancji. banda D..... A i w EU obowiązuje 2 lata gwarancji na wszystkie zakupione Ubrania.
Użytkownik chincza edytował ten post 18 lipiec 2013 - 12:11
Napisano 18 lipiec 2013 - 12:09
Rok gwarancji - być może, to zależy od gwaranta. Konsument objęty jest jednak dwuletnią ochroną, w przypadku stwierdzenia w tym okresie niezgodności towaru z umową. Po pierwszych 6ciu miesiącach zaczynają się schody, nie oznacza to jednak, że sprawa jest nie do wygrania
Napisano 18 lipiec 2013 - 12:10
Miło połączyć osobę z opowieści z nickiem
Czyli widzę ze nie jestem osamotniony w problemie ze śpiochami.
Ktoś orientuje się może ile mogłaby kosztować wysyłka śpiochów do Norwegii? bo zdaje się z tym sklep miał problem i to było zarzewiem sporu wszak reklamacji nie rozpatrzył producent tylko sklep
Napisano 18 lipiec 2013 - 12:16
Kuba ja słałem paczke do Norge w granicach 2 kg poleconym prorytetem - koszt ok.30zł.
Tak więc żaden majątek
Paczka idzie około tygodnia
Napisano 18 lipiec 2013 - 12:24
Kuba ja słałem paczke do Norge w granicach 2 kg poleconym prorytetem - koszt ok.30zł.
Tak więc żaden majątek
Paczka idzie około tygodnia
To bardzo tani przesył. Normalnie Poczta Polska powinna policzyć za taki pakunek ok. 100pln.
Za wysyłkę kurierską do Norwegii drogą samochodową paczki o małym gabarycie i wadze 1,30kg płaciłem 170pln
0 użytkowników, 6 gości, 0 anonimowych