Skocz do zawartości

  •      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witaj!

Zaloguj się lub Zarejestruj by otrzymać pełen dostęp do naszego forum.

Zdjęcie

Cieknące Solvkrokeny i problemy z Fishing Mart


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
448 odpowiedzi w tym temacie

#161 OFFLINE   AdamCh

AdamCh

    Zaawansowany

  • PRZEDSTAWICIEL MARKI
  • PipPipPip
  • 906 postów
  • Lokalizacjalubuskie
  • Imię:Adam

Napisano 18 lipiec 2013 - 08:58

Żadko piszę na tym forum, głównie czytam:)

Tym razem nie wytrzymałem.

Pracuję jako Specjalista ds. Jakości.

Co się z tym wiąże, trafiają do mnie reklamacje od Klientów.

Zaznaczę, że Klient nie zawsze ma rację.

Gdybym tak potraktował Klienta, gdybym odpisał mu w taki sposób jak Pan Czesław, wyleciałbym z firmy na zbity pysk!!!

No cóż, poleciałbym bo Szefem firmy, w której pracuję nie jestem.

Nie zauważyłem, również aby mój Szef miał takie podejście do swoich Chlebodawców jak Pan Czesław...

Zakupów w FM napewno nie zrobię.

 

Pozdrawiam!



#162 OFFLINE   Kuba Standera

Kuba Standera

    W walce z głupota nie ma wygranych, są tylko cudem ocaleni

  • Bloggerzy
  • PipPipPipPip
  • 9643 postów
  • LokalizacjaGibraltar i okolice

Napisano 18 lipiec 2013 - 09:10

Niestety, FM jednak powoli sie uczy, tudzież już nie chce niczego innego po za udowodnieniem, że ich na wierzchu i kasy nie oddadzą.

 

Obecnie odmawiam uznania Pana roszczeń gdyż niezgodność towaru z umową powstała z Pana winy na wskutek niewłaściwego używania .
 
Decyzja jest ostateczna i służy Panu od niej prawo do odwołania się do sądu powszechnego.


#163 OFFLINE   Guzu

Guzu

    (G)uzurpator

  • PATRON
  • PipPipPipPipPip
  • 14849 postów
  • LokalizacjaOwczarnia, PL
  • Imię:Daniel

Napisano 18 lipiec 2013 - 09:13

Niestety, FM jednak powoli sie uczy, tudzież już nie chce niczego innego po za udowodnieniem, że ich na wierzchu i kasy nie oddadzą.

 

Obecnie odmawiam uznania Pana roszczeń gdyż niezgodność towaru z umową powstała z Pana winy na wskutek niewłaściwego używania .
 
Decyzja jest ostateczna i służy Panu od niej prawo do odwołania się do sądu powszechnego.

 

Najdrozsze spiochy w historii ? :)



#164 OFFLINE   Kuba Standera

Kuba Standera

    W walce z głupota nie ma wygranych, są tylko cudem ocaleni

  • Bloggerzy
  • PipPipPipPip
  • 9643 postów
  • LokalizacjaGibraltar i okolice

Napisano 18 lipiec 2013 - 09:14

Zobaczymy ;)



#165 OFFLINE   Karol Krause

Karol Krause

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 4148 postów
  • LokalizacjaBIAŁOŁĘKA-GŁOGÓW
  • Imię:Karol
  • Nazwisko:Krause

Napisano 18 lipiec 2013 - 09:16

Kuba nie daj za wygraną i już pisz pozew  ;)

Chamstwo zawsze trzeba tępić w każdej postaci :angry:

Trzymam kciuki i wierze w pozytywne rozwiązanie na Twoją korzyść.

A swoją drogą jak napisał Daniel - niech to będą najdroższe spiochy dla FM :P



#166 OFFLINE   Tomasz eS

Tomasz eS

    El Presidente

  • Twórcy
  • PipPipPipPip
  • 8491 postów
  • LokalizacjaKrosno
  • Imię:Tomek
  • Nazwisko:Sporniak

Napisano 18 lipiec 2013 - 09:19

na pokrycie kosztów zrobimy zrzute :)


  • krzychun lubi to

#167 OFFLINE   minecjusz

minecjusz

    szogun

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 1712 postów
  • LokalizacjaWRZEŚNIA/ORZECHOWO
  • Imię:Przemo

Napisano 18 lipiec 2013 - 09:29

Poza tym pozew złóż gdzieś daleko....żeby właściciel FM musiał często i gęsto wyjeżdżać.



#168 OFFLINE   Jano

Jano

    mode raptor

  • Moderatorzy
  • 3208 postów
  • LokalizacjaPoznań

Napisano 18 lipiec 2013 - 09:51

Osobiście zdarzyło się, że kupowałem w FM, problemów nie miałem.

Nie jestem też złośliwy (chociaż bywam). Jednak to co tu czytam powoduje u mnie naprawdę duży niesmak.

Z tego co wiem najłatwiej przemawia się przez kieszeń, może zatem damy cwaniakom z FM odczuć co o tym wszystkim myślimy...

Musimy tam kupować? Nie musimy. No to... ?!


  • patu lubi to

#169 OFFLINE   Kuba Standera

Kuba Standera

    W walce z głupota nie ma wygranych, są tylko cudem ocaleni

  • Bloggerzy
  • PipPipPipPip
  • 9643 postów
  • LokalizacjaGibraltar i okolice

Napisano 18 lipiec 2013 - 10:08

Jak pisałem, zobaczymy co powie RPK, do niego pierwszego chcę skierować sprawę, wolę wyczerpać możliwości polubownego rozwiązania sprawy.

Na razie czekam na zwrot śpiochów, dość długo chyba idą i idą, ciekaw jestem co dostane, bo po akcjach ze strony F-M myślę, że każdego zonka można się spodziewać :D 

Jakiegoś wielkiego ciśnienia nie mam, o 100e drzeć szat nie muszę bo... nie.

Wbrew temu jednak co piszecie - że w F-M jest drogo. Wcale nie! Dobre imię, resztki jakiegoś honorowego postępowania mają wyjątkowo tanie - 430plnów :D :D Musi że promocja :D



#170 OFFLINE   hi tower

hi tower

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 2004 postów
  • Lokalizacja3miasto

Napisano 18 lipiec 2013 - 10:11

(...) Co do tych ilości bez reklamacji też nie cała prawda. Mój kolega kupił w zeszłym roku u Was takie same śpiochy i też mu zaczęły przeciekać, tylko nie ma już paragonu, więc nie odsyła, bo z góry wiadomo że sprawę olejecie....

 

hmmm a ja w paczce z woderami Solvkrokena z FM nie dostałem paragonu. Znaczy to że w razie reklamacji jestem w czarnej dupie? To był mój drugi zakup w tym sklepie (poprzednio materiały muchowe z ponad stówkę) i żadnych złych doświadczeń nie mam, ale opisane w tym wątku sytuacje nie napawają mnie optymizmem.
 



#171 OFFLINE   fifek

fifek

    Zaawansowany

  • Zbanowani
  • PipPipPip
  • 895 postów
  • Lokalizacja800 m. od Szreniawy
  • Imię:Marcin
  • Nazwisko:F.

Napisano 18 lipiec 2013 - 10:20

Ciekawe co skarbówka na to powie. Dowodem zakupu jest paragon. Nawet jak kupujesz bułki w slepie tez dostajesz paragon, a czy go przyjmiesz czy nie to juz wola Twoja.



#172 OFFLINE   Kuba Standera

Kuba Standera

    W walce z głupota nie ma wygranych, są tylko cudem ocaleni

  • Bloggerzy
  • PipPipPipPip
  • 9643 postów
  • LokalizacjaGibraltar i okolice

Napisano 18 lipiec 2013 - 10:21

Witam.A ja robię zakupy FM od 2008R i NIGDY!(SERIO)żadnej wpady z ich strony nie było!.Raz mi tylko wobler w innej kolorystyce przysłali!

Towar zawsze zamawiam za pobraniem i raczej długo na niego nie czekam!.

Reklamacje jak do tej pory miałem dwie i zostały pozytywnie rozpatrzone dość szybko!(połamane dwa kije-nie tanie!jeden ewidentnie z mojej winy! nadepnięty).

Mało tego od maja 2013 prowadzę sklep wędkarski stacjonarny i też u nich robię zakupy hurtowe!

Ceny mają jak dla mnie bardzo dobre!jeździłem po towar do Łodzi na giełdę oraz do hurtowni pod Warszawą (Bliżne Jasińskiego,Łomianki)-CENY TE SAME  MAJĄ a niektóre  produkty nawet taniej .

Może jestem jakimś szczęśliwcem ale jak na razie do tej pory zero problemów! a nie licząc zakupów hurtowych kilkanaście tysięcy u Nich zostawiłem przez te 5lat i nieprzyjemności nie miałem :) .

A koledze Kubie(jeśli tak mogę napisać) polecam z czystym sumieniem śpiochy Rapali X-Protect Chest Waders teraz trzeci sezon w nich latam po krzaczorach

i nawet jednej kropli wody nie przepuściły! :rolleyes: i też kupione w FM!!!!. Pozdrawiam.

 

Hej

Cieszę się ze masz same pozytywne doświadczenia z tym sklepem.

Tak samo było i w moim przypadku, choć przy pierwszych problemach gwarancyjnych - z Zaltem, były już pierwsze sygnały ze sklep kręci i robi co może by zepchnąć odpowiedzialność z siebie (zupełny brak zrozumienia co do istnienia rękojmi sprzedawcy).

Stąd nie tylko przykra jest sprawa z ich zachowaniem obecnym, będącym poniżej poziomu przyjętego za standard w cywilizacji białego człowieka, ale i jest to spore rozczarowanie, ze sklep z którym do tej pory było w miarę ok tak się ....\\ no, zachował ;)

 

I prośba do kolegów - nie atakujcie kogoś dlatego, że ma inne doświadczenia. Doszukując się w tym jakiś niskich pobudek tylko nakręcamy wzajemnie niechęć na forum. Po co nam to. Dyskusja powinna uwzględniać i głosy osób zadowolonych, jak kolega z cytatu i osób potraktowanych skrajnie źle, jak ja czy kilku innych naszych forumowych kolegów opisujących swoje przygody w tym wątku.


  • Wojtek B. i robert.bednarczyk lubią to

#173 OFFLINE   Bujo

Bujo

    Zaawansowany

  • Bloggerzy
  • PipPipPip
  • 4485 postów

Napisano 18 lipiec 2013 - 10:41

Witam!

Jestem właścicielem tego ,,warzywniaka" opisanego dość kolorowo przez Kubę Standerę.

Sprawa wg mnie wyglada trochę inaczej.......

 

Sprzedałem w ciagu 5 tygodni 66 par tych śpiochów i nie mam ani jednej reklamacji poza opisaną.

Przesłane spiochy mają sporą dziurę na lewej nogawce oraz brak jakichkolwiek widocznych uszkodzeń prawej nogawki .Po dokonaniu próby szczelności stwierdzono mikro dziurki jakby ktoś nakłuł skarpetę lewej nogawki szpilką.

 

Wg mnie chodzi o próbę wyłudzenia nowych topli przez użytkownika i o nic wiecej.

Zrobił sam dziurę i próbuje podziałać.

Nie rozumie iż gwarant bierze pod uwagę całość produktu albowiem lewa nogawka nie jest częścią zamienną tylko integralną częścią topli.

 

Jego opinie o Fishing-Mart i sposób ich artykułowania świadczą o poziomie oponeta .

 

No cóż tak niestety bywa ......... bez komentarza.

 

Czesław Stryczek

 

Gratuluje serdecznie podejscia do klienta, wspanialego PR i wszystkiego innego wlaczajac oskarzenia pod adresem Kuby. Wydalem podobnie jak inny sporo kasy u Was, wszystko przynety i inne pierdoly, na ktorych jest najwieksze przebicie. Nie zamierzam powtarzac tej czynnosci, wole isc do milej pani za rogiem, niech bedzie ciut drozej ale chociaz mam przekonanie, ze nie nabijam zysku jakims bucom jak Pan czy chociazby warszawski Bass, komuna sie skonczyla dawno temu, mozna kupic gdzies indziej, z mila i profesjonalna obsluga jak chociazby Centrum Wedkarstwa.

 

Bujo


  • kaczynumer1 i Dienekes lubią to

#174 OFFLINE   fifek

fifek

    Zaawansowany

  • Zbanowani
  • PipPipPip
  • 895 postów
  • Lokalizacja800 m. od Szreniawy
  • Imię:Marcin
  • Nazwisko:F.

Napisano 18 lipiec 2013 - 10:53

 W ciągu 4 lat zostawiłem w FM ok 7 tys zł. I to by było na tyle...



#175 OFFLINE   Kuba Standera

Kuba Standera

    W walce z głupota nie ma wygranych, są tylko cudem ocaleni

  • Bloggerzy
  • PipPipPipPip
  • 9643 postów
  • LokalizacjaGibraltar i okolice

Napisano 18 lipiec 2013 - 11:02

Chciałem sprawdzić ile zostawiłem w Fishing Mart i?

I okazało się, ze Szanowni Państwo w ramach zacierania śladów naszych kontaktów... usunęli moje konto, punkty i historię zamówień. Oczywiście paragonów do zamówień nie dołączali, na wszelki wypadek :D

Określić to mógłby tylko rebus, gdzie było by jak i kiedyś:

żenujące + pies samica + potomstwo ...

 

Tak się zastanawiam, to jest firma pracy chronionej jakiegoś zamkniętego zakładu psychiatrycznego?

Jak jeszcze można się, i tu rebus kolejny nawiązujący do podłogowej ścierki, w kontaktach z klientem i kompromitacji?

 

Teraz czekam na śpiochy i dumam, cóż z nimi cwaniaczki z F-M zrobiły...



#176 OFFLINE   Tomek.M

Tomek.M

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 3720 postów
  • LokalizacjaWarszawa
  • Imię:Tomek

Napisano 18 lipiec 2013 - 11:06

Kuba nie ma co dumać, trzeba walczyć z chamstwem. Pisz gdzie trzeba, ja jakby co stawie się na świadka :)



#177 OFFLINE   Marvin

Marvin

    mogul

  • Bloggerzy
  • PipPipPip
  • 1047 postów
  • LokalizacjaLempäälä

Napisano 18 lipiec 2013 - 11:06

Ha! Ban w Fishing Mart - miałem to, zanim stało się modne :D


  • @slider@ lubi to

#178 OFFLINE   Kuba Standera

Kuba Standera

    W walce z głupota nie ma wygranych, są tylko cudem ocaleni

  • Bloggerzy
  • PipPipPipPip
  • 9643 postów
  • LokalizacjaGibraltar i okolice

Napisano 18 lipiec 2013 - 11:07

Ha! Ban w Fishing Mart - miałem to, zanim stało się modne :D

 

Jestę hipsterę ? :D



#179 OFFLINE   pitt

pitt

    Jadę na ryby ... na zawsze

  • +Forumowicze
  • PipPipPipPip
  • 9353 postów

Napisano 18 lipiec 2013 - 11:07

Chciałem sprawdzić ile zostawiłem w Fishing Mart i?

I okazało się, ze Szanowni Państwo w ramach zacierania śladów naszych kontaktów... usunęli moje konto, punkty i historię zamówień (...)

(...)

Teraz czekam na śpiochy i dumam, cóż z nimi cwaniaczki z F-M zrobiły...

 

to moze zapytaj znajomego urzednika z fiskusa co on na to? :P



#180 OFFLINE   mck88

mck88

    Nowy

  • +Forumowicze
  • Pip
  • 39 postów
  • Lokalizacjałódzkie
  • Imię:Maciej

Napisano 18 lipiec 2013 - 11:09

Robiłem kilkukrotnie zakupy u nich online. Za każdym razem dostawałem to co zamawiałem dość szybko i dobrze zapakowane. Czytając ten temat i postępowanie sklepu ze spychaniem winy na użytkownika i kasowaniem kont klientów, nie dostarczaniem paragonów stwierdzam, że złotówki ode mnie już nie zarobią.






Użytkownicy przeglądający ten temat: 3

0 użytkowników, 3 gości, 0 anonimowych