Ja już też zamówiłem raz sprzęt u "biznesmena" co wiecznie głuchy telefon miał. Tydzień minął, kasa przelana, wszystko na stanie, a kuriera brak. Kij oczywiście na wyjazd specjalnie zamówiony i się obeszło smakiem. Dopiero miła pani na maile raczyła odpisywać, że tego nie mają, tamto w drodze od producenta itp. Kopa nerwów i złych emocji, bo gdyby nie setki kilometrów to osobiście sprawdziłbym, gdzie moja paczka. Tak zeszło dwa tygodnie. Olewactwo klienta i tyle.Dobrze znajomy z hiszpani prowadzący hurtownie sprzętu powiedział: "w Polsce to ludzie mają chyba za dużo pieniędzy, ugadujesz, chcesz wziąć za ciężką kasę towar, a na każdym kroku łaska i problemy..."
INTERNETOWY SKLEP PIRANIA KRAKÓW - OPINIE
#181 OFFLINE
Napisano 07 kwiecień 2016 - 07:04
#182 OFFLINE
Napisano 07 kwiecień 2016 - 07:09
True, true, true ...
#183 OFFLINE
Napisano 07 kwiecień 2016 - 07:24
A jeśli właściciel sklepu Pirania nie widzi problemu to w niedługim czasie sam będzie robił zakupy w swoim sklepie
#184 OFFLINE
Napisano 07 kwiecień 2016 - 18:42
Poza tym @Pirania jest na Forum i chyba zagląda (przynajmniej wczoraj zaglądał) możesz spróbować spytać bezpośrednio.
Idąc za Twoją radą próbowałem. Niestety brak odzewu.
Telefonów nie odbieram ponieważ nie stać mnie na pracownika do Infolinii. Niestety pytania są tendecyjne więc szkoda czasu, niestety nie wiem jaki kolor jest odpowiedni. Chętnie doradzę kupno wędki :-) tylko nikt nie pyta.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Po co w takim razie na www. wisi informacja o numerze telefonu?? Taki ozdobnik czy o co chodzi?
Próbuje od kilku dni kilkoma kanałami komunikacji otrzymać odpowiedź na nurtujący mnie problem i zapewniam, iż nie chodzi o kolor gumy.
Według mnie pytanie o to co się stało z moimi pieniędzmi nie jest tendencyjne i nie chodzi o 10PLN.
Chętnie dowiem się coś na temat jakiejkolwiek wędki tylko u diabła jak mam to zrobić. Gołębia pocztowego mam wysłać, czy posłańca jakiegoś?
#185 OFFLINE
Napisano 09 kwiecień 2016 - 20:06
Zajmijcie się ważnymi sprawami jak zdrowie i rodzina a przesyłki jak dojdą z opóźnieniem to chyba nic strasznego.
Ty jako właściciel sklepu mówisz tak na serio??? Żenujące podejście do klienta,
- Sebo lubi to
#186 OFFLINE
Napisano 09 kwiecień 2016 - 22:36
Nie proście o rabaty to w Piraniii będzie infolinia ;-)
#187 OFFLINE
Napisano 20 kwiecień 2016 - 13:43
Mądry Polak po szkodzie ... Tydzień temu złożyłem zamówienie (ponad 299zł, więc wysyłka kurierem gratis). Nie doszło do piątku, co mnie delikatnie zdziwiło, ale cóż napisałem maila z pytaniem o zamówienie - otrzymałem odpowiedź, że w poniedziałek zamówienie powinno wyjść. Niestety do dnia dzisiejszego cisza, telefonu nikt nie odbiera, numer gg niedostępny, a na kolejnego maila już nikt nie odpisał. Przykro mi tym bardziej, że do tej pory zamawiałem kilka razy coś z Piranii i zawsze było ok. Jak na złość tym razem miał być to prezent - który nie dotrze Myślę, że właściciel powinien przemyśleć funkcjonowanie sklepu i w "sezonie" (czyli np. teraz przed majówką) zwiększać moce przerobowe.
#188 OFFLINE
Napisano 27 kwiecień 2016 - 09:42
Czy ktoś coś ostatnio zamawiał może w tym sklepie? BO czekam na przesyłkę i się doczekać coś nie mogę... oczywiście kontaktu żadnego nie ma....
#189 OFFLINE
Napisano 27 kwiecień 2016 - 12:04
Ja zamawiałem 20.04. Wysyłka, z maila jakiego otrzymałem, miała miejsce 26.04...fakt że jest trochę wolniej ale mamy majówkę za pasem.
#190 OFFLINE
Napisano 28 kwiecień 2016 - 05:14
#191 OFFLINE
Napisano 29 kwiecień 2016 - 06:46
#192 OFFLINE
Napisano 18 maj 2016 - 12:20
#193 OFFLINE
Napisano 18 maj 2016 - 13:13
#194 OFFLINE
Napisano 18 maj 2016 - 13:36
#195 OFFLINE
Napisano 18 maj 2016 - 14:58
A z tym czasem wysyłki to wielu osobom się wydaje że jak zamówią i zapłąca to paczka powinna dojść do nich zanim wstaną od kompa po zakupach....to jakaś paranoja się robi...dzień ma tylko 24h i jak jest sporo zamówien przed sezonem to robią się opoznienia...
#196 OFFLINE
Napisano 18 maj 2016 - 15:21
A z tym czasem wysyłki to wielu osobom się wydaje że jak zamówią i zapłąca to paczka powinna dojść do nich zanim wstaną od kompa po zakupach....to jakaś paranoja się robi...dzień ma tylko 24h i jak jest sporo zamówien przed sezonem to robią się opoznienia...
Dokładnie chociaż ja i tak miałem bardzo szybko, może niewielka odległość to powoduje
- Miru i tomkosto lubią to
#197 OFFLINE
Napisano 18 maj 2016 - 15:51
Koledzy mi106 i Fishmaker nikt nie oczekuje wysyłki zanim wstanie od kompa po zrobieniu zamówienia.Jako klienci oczekujemy przede wszystkim normalnego i poważnego podejścia sprzedającego do sprawy oraz normalnego kontaktu.Czy to wymaga jakiegoś nadludzkiego wysiłku ?
#198 OFFLINE
Napisano 18 maj 2016 - 16:59
Ja czekam na przesyłkę już 12dni i ch...d...i kamieni kupa.
#199 OFFLINE
Napisano 18 maj 2016 - 17:31
Dziwne trochę :/
#200 ONLINE
Napisano 18 maj 2016 - 18:41
Potwierdzam,zamawiałem dwa czy trzy razy,i wszystkiego nie mieli,"ale jak się pan upomni przy następnym zamówieniu to dołożymy",nie dołożyli,bo już nie zamawiam!!!
Sam trochę sprzedaje i zawsze coś dokładam od siebie,bo wiem jak cieszą nowe graty w pudełku,a jak mam obsówę w wysyłkach to przepraszam i daję w ramach rekompensaty gratisy,bo zawaliłem,a klient ma być zadowolony!
- lysy69 i Engimabaits.pl lubią to
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych