Jakieś 2-3 lata temu sklep Pirania pod względem asortymentu jak i jakości obsługi był chyba najlepszy w Polsce. Zawsze przesyłki docierały na czas a właściwie przed czasem . Znakomity kontakt i życzliwość właściciela Pana Mariusza, którego pozdrawiam. Ostatnio jednak dużo się zmieniło i to niestety na niekorzyść. Skurczyła się rozmaitość dostępnego sprzętu, pogorszył się kontakt i czas przesyłki. Zaczęły również pojawiać się niezgodności treści umieszczonych na stronie ze stanem magazynowym oraz rozbieżności przesyłanego towaru z zamówieniem. Brakowało również w odpowiedniej ilości gratisów za poprzednie zamówienie. Nie jestem sknerą czy pieniaczem, więc nie będę robił problemu z powodu paru groszy, więc odpuściłem . Biorąc jednakże pod uwagę całokształt działalności, na obecną chwilę wybieram inne sklepy internetowe. Właścicielowi życzę siły w prowadzeniu niełatwego biznesu, czasu na aktualizację asortymentu, cierpliwości i życzliwości dla wszystkich klientów (nawet tych dzwoniących o 21 i pytających się czy kolor gumki jest różowo zielony czy może jednak wpada w fiolet.
INTERNETOWY SKLEP PIRANIA KRAKÓW - OPINIE
#201 OFFLINE
Napisano 18 maj 2016 - 19:03
- grzegorzyk i cyprys19 lubią to
#202 OFFLINE
Napisano 25 maj 2016 - 09:56
Witajcie chciałem się zapytać czy też mieliście problemy z zakupami w tym sklepie http://www.pirania-sklep.pl/, 7 maja złożyłem zamówienie na zaznaczone jako dostępne woblery. Po tygodniu oczekiwania status zamówienia nawet nie był w realizacji także zrezygnowałem z zamówienia i poprosiłem o zwrot pieniędzy ( nie będę czekał do zimy za woblerami), do tej pory nie raczyli nawet odpowiedzieć na emaila o zwrocie pieniędzy nie wspominając. To już nie pierwsze moje problemy z tym sklepem także odradzam tam jakiekolwiek zakupy.
#203 OFFLINE
Napisano 25 maj 2016 - 10:58
#204 OFFLINE
Napisano 25 maj 2016 - 13:06
Czekałem, czekałem i się doczekałem
#205 OFFLINE
Napisano 25 maj 2016 - 17:42
#206 OFFLINE
Napisano 26 maj 2016 - 18:41
Miałem poczynić jakieś zakupy w Piranii, ale jak tak klient jest traktowany, to ja serdecznie dziękuję za taką obsługę.
Właściciel chyba sobie sprawy nie zdaje, że takim postępowaniem strzela sobie w kolano .
#207 OFFLINE
Napisano 26 maj 2016 - 19:01
Witajcie robilem zakupy juz kilka razy , fakt dosc czesto jest tak ze duzo produktow jest niedostepnych, ale to co zamawiam zawsze dochodzi w dobrym czasie i nie rozni szie od tego co zamowilem.
Ale jak to mowi mój kolego "wszystko przede mną "
#208 OFFLINE
Napisano 30 czerwiec 2016 - 08:08
Też robiłem tam zakupy kilka razy i było ok. Kilka dni temu zamawiałem jakieś drobiazgi, gumy, obrotówki itp. i po odebraniu przesyłki w paczkomacie (opłaconej z góry) stwierdziłem brak dwóch produktów. Dodam, że o problemach ze skompletowaniem zamówienia nie byłem informowany. Po prostu wysłano mi niekompletne zamówienie słowem nie informując od brakach czy propozycji zwrotu różnicy środków...
... napisałem do sklepu na fb i to spotkałem się z sytuacją, która mnie lekko zszokowała. Dostałem odpowiedź "że skoro nie dostałem to widocznie nie było" i mam podać numer konta to zwrócą mi pieniądze. Nie spodziewałem się, że ktoś może dziś traktować klienta w taki sposób, tym bardziej, że sam zajmuję się e-handlem... Na taką odpowiedź sklepu, powiedziałem, że mnie satysfakcjonuje tylko i wyłącznie dosłanie brakujących produktów tym bardziej, że w swoim własnym regulaminie Pirania pisze, że w razie braków kontaktują się w sprawie realizacji z klientem.
Dla mnie takie działanie jest poniżej standardów i nie chodzi tu nawet o produkty za parę zł, ale o traktowanie klienta. Oraz o to, że Pirania chyba nie jest świadoma obowiązującego w Polsce prawa regulującego działanie sklepów internetowych.
- Alexspin lubi to
#209 OFFLINE
Napisano 30 czerwiec 2016 - 09:00
#210 OFFLINE
Napisano 30 czerwiec 2016 - 09:06
To zupełnie co innego niż wysłanie niekompletnego zamówienia bez informacji o brakach, sposobie uzupełnienia braków czy zwrotu pieniędzy. Do tego jeszcze poziom obsługi typu "proszę podać konto do zwrotu to oddam panu środki i skasuje konto w sklepie bo pan nie rozumie pewnych rzeczy"... No sorry...
Użytkownik w6i6e6 edytował ten post 30 czerwiec 2016 - 09:06
#211 OFFLINE
Napisano 30 czerwiec 2016 - 21:22
- w6i6e6 lubi to
#212 OFFLINE
Napisano 01 lipiec 2016 - 08:23
Generalnie, bardzo, bardzo odradzam kontakt z tym sklepem. Co ciekawe sklep Pirania ma w swoim regulaminie zapisy niezgodne z prawem w związku z czym sprawa trafiła w tej chwili do Inspekcji Handlowej i Rzecznika Konsumenta.
A wszystko nie dlatego, że nie dostałem jakiś pierdół w zamówieniu tylko z powodu chamstwa i buractwa jakim popisuje się właściciel.
Użytkownik w6i6e6 edytował ten post 01 lipiec 2016 - 08:25
- Sławek77, piotrrd, thug i 2 innych osób lubią to
#213 OFFLINE
Napisano 01 lipiec 2016 - 16:09
Pirania spadła na dno. Na początku było OK, ale w kolejnych zamówieniach już coś brakowało. Gdy w ostatnim zamówieniu zostały wysłane nie takie przedmioty, które zamówiłem, po zwróceniu uwagi ... dostałem odpowiedź, "że mogę już u nich zakupów nie robić" ... i nie robię.
#214 OFFLINE
Napisano 01 lipiec 2016 - 16:13
#215 OFFLINE
Napisano 01 lipiec 2016 - 18:41
Przed zakupami w Piranii polecam zapytać się czy w ogóle, posiadają na stanie dany towar.... Mi na 5 maili nie raczyli odpowiedzieć...totalny zlew...
#216 OFFLINE
Napisano 01 lipiec 2016 - 21:39
#217 OFFLINE
Napisano 04 lipiec 2016 - 08:38
Ja też nie polecam nie dość ,że czekałem na zamówienie półtora tygodnia to jeszcze przysłali mi nie moje zamówienie.
porażka
#218 ONLINE
Napisano 05 lipiec 2016 - 23:29
Osobiście, często kupuję w Piranii i nie mogę złego słowa powiedzieć, szybka wysyłka i nigdy nic nie brakowało. Sklep mógłbym tylko pochwalić.
#219 OFFLINE
Napisano 07 lipiec 2016 - 05:26
#220 OFFLINE
Napisano 08 lipiec 2016 - 23:25
A ja się dzisiaj zraziłem. Do tej pory kupowałem bez problemów. Jak czegoś drobnego brakowało to można to było przełknąć. W poprzednią niedziele zamówiłem sobie szpule zapasową, a dzisiaj coś mnie tknęło, żeby napisać co z wysyłką. Szpuli nie ma na stanie, więc pieniądze do zwrotu. Pytali o numer konta od razu, więc pewnie żebym się nie odezwał, to bym czekał i czekał na szpule. Kontakt z klientem bardzo kuleje jak widać, i to stałym, zarejestrowanym klientem.
- w6i6e6 lubi to
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych