Skocz do zawartości

  •      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witaj!

Zaloguj się lub Zarejestruj by otrzymać pełen dostęp do naszego forum.

Zdjęcie

INTERNETOWY SKLEP PIRANIA KRAKÓW - OPINIE


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
362 odpowiedzi w tym temacie

#141 OFFLINE   grzegorzyk

grzegorzyk

    Forumowicz

  • +Forumowicze
  • PipPip
  • 297 postów
  • LokalizacjaMazowsze
  • Imię:Grzegorz

Napisano 15 styczeń 2016 - 18:11

Uuu,na Piranię narzekasz ?.  Jeden z lepiej zaopatrzonych sklepów moim zdaniem. Nigdy nie miałem żadnego problemu z zamówieniem.

No, ale ja tam se zamawiam za stówkę :D



#142 OFFLINE   Fishing Team

Fishing Team

    Nowy

  • Zbanowani
  • Pip
  • 13 postów
  • LokalizacjaMultikonto: Piotr Kołodziejek
  • Imię:K

Napisano 15 styczeń 2016 - 18:17

"Pirania"to fajny sklep i dobrze Piotrek napisał,że należało podejść mniej egoistycznie z większym zrozumieniem do obsługi. Jaka jest różnica między klientem składającym zamówienie za 100pln,200pln czy 2000pln? Dla mnie żadna..w kolejce stoją wszys

 

Ten przykład wyżej nie świadczy jednoznacznie, że olano klienta. Poprostu niektóre sklepy internetowe mają odgórne założenia i wykonuje zlecenia poprzez kupno przez formularze.

Wtedy dla nich jest wszystko bardziej przejrzyste w papierach.

 

Nie trzeba się obrażać, tylko zrozumieć, że akurat ten sklep tak ma.

   Z tego co się orientuję to nie jest tylko sklep internetowy. Podejrzewam, że jak w każdym sklepie wędkarskim część towaru można wybrać sobie samemu w tzw. samoobsłudze nie mniej jednak jak znam życie jest część asortymentu, który musi podać sprzedawca.

 

 P.



#143 OFFLINE   Fishing Team

Fishing Team

    Nowy

  • Zbanowani
  • Pip
  • 13 postów
  • LokalizacjaMultikonto: Piotr Kołodziejek
  • Imię:K

Napisano 15 styczeń 2016 - 18:20

Uuu,na Piranię narzekasz ?.  Jeden z lepiej zaopatrzonych sklepów moim zdaniem. Nigdy nie miałem żadnego problemu z zamówieniem.

No, ale ja tam se zamawiam za stówkę :D

 

Dlatego, że jest dobrze zaopatrzony chciałem zrobić duże zamówienie.

Nie tyle narzekam co jestem zdegustowany

 

P//



#144 OFFLINE   Lepton

Lepton

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 842 postów
  • Imię:Andrzej

Napisano 15 styczeń 2016 - 19:00

Uuu,na Piranię narzekasz ?.  Jeden z lepiej zaopatrzonych sklepów moim zdaniem. Nigdy nie miałem żadnego problemu z zamówieniem.

No, ale ja tam se zamawiam za stówkę :D

 

A ja miałem kiedyś poważny problem.

Zalałem klawiaturę w trakcie zamawiania.Katastrofa.

 

Złapałem w łapę telefon i wystękałem w słuchawkę ....

o co mi biega.Przyjęto i załatwiono od ręki  (towar odebrałem

osobiście w tym samym dniu). Fishing Team miał mega pecha.

 

Polecam ten sklep.



#145 OFFLINE   Xibi

Xibi

    Forumowicz

  • +Forumowicze
  • PipPip
  • 84 postów
  • LokalizacjaPL
  • Imię:Marcin

Napisano 15 styczeń 2016 - 19:05

Kilka zamówień powyżej 100zł, zawsze w ciągu 4 dni dostarczone pod drzwi. Polecam



#146 OFFLINE   Pietruk

Pietruk

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 2326 postów
  • LokalizacjaŁomża
  • Imię:Piotr

Napisano 15 styczeń 2016 - 19:15

Szanowny kolego z Łomży,

 

 Po pierwsze -  nie wiem czy zauważyłeś ale przywitałem się na samym początku.

 Po drugie  - nie starałem się nikogo obrazić w przeciwieństwie do Ciebie. Ja tylko napisałem swoją opinię. Nie życzę sobie abyś używał wobec mnie słów powszechnie uznanych za obelżywe.

 Po trzecie - nie pogonili mnie tylko kulturalnie podziękowałem

 Po czwarte - w dzisiejszych czasach dążenie do celu polega na tym aby być jak najbardziej elastycznym i stać frontem do klienta.

 

Dodatkowo chciałbym Cię uświadomić, że nie napisałem tak na prawdę nic złego- wyraziłem tylko swoje niezadowolenie. Przejrzałem fora i są  ciekawsze wpisy.

 

Pozdrawiam

P. 

Widzisz nawet nie wiesz jakie tu zasady panują, wpadasz z "buciorami" i się jeszcze oburzasz....

A kim Ty tu jesteś? Nie będę pisał bo się jeszcze "panisko" oburzy nam kolejny raz.

 

A gdybyś jednak chciał tu na dłużej zostać i coś wnieść do tejże społeczności to zapraszam najpierw tu.

http://jerkbait.pl/t...-na-jerkbaitpl/

 

Potem zapraszam do zapoznania się regulaminami forum juk i działów.

 

A jak już znajdziesz chwilkę na zapoznanie się z tym co wyżej oraz między jednym a drugim zamówieniem w Piranii. ;)

 

To witamy z otwartymi rękoma  :highfive:


  • la-bazooka i olo86 lubią to

#147 OFFLINE   yffea

yffea

    Zaawansowany

  • PRZEDSTAWICIEL MARKI
  • PipPipPip
  • 536 postów
  • LokalizacjaKraków

Napisano 15 styczeń 2016 - 20:14

Jako, że jestem właścicielem firmy, zamawianie towaru drogą mailową jest dla mnie sprawą powszechną i codzienną więc stwierdziłem, że zamiast klepać te kilkadziesiąt pozycji wyślę po prostu zamówienie e-mailem i przy okazji upomnę się o jakiś rabat. Jakie było moje zdziwienie kiedy miła Pani odpisała mi, że wszystko muszę wklepać przez portal.



Cytat z regulaminu sklepu Pirania:
"...3.3. Zamówienia można składać także telefonicznie dzwoniąc pod następujące numery telefonów: (+48) 515 525 116.
Przy składaniu zamówienia należy podać następujące dane: Imię i nazwisko, adres zamieszkania, nr telefonu, nazwę produktów, indeks (dokładnie co do każdego występującego w nim znaku), ilość oraz cenę.
3.4. Przy zamówieniu składanym poprzez e – mail prosimy o podanie następujących informacji: – dane produktu: indeks (dokładnie co do każdego występującego w nim znaku), nazwa, ilość oraz cena, dane do wysyłki, telefon kontaktowy
Uwaga: Za zamówienia składane telefonicznie oraz poprzez e – mail nie są naliczane punkty za zakupione towaru...."

Zatem zamówienie powinno być zrelizowane. sami to napisali w regulaminie.

Użytkownik yffea edytował ten post 15 styczeń 2016 - 20:15


#148 OFFLINE   Panek

Panek

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 2387 postów
  • Imię:Karol

Napisano 15 styczeń 2016 - 20:34

3.4. Przy zamówieniu składanym poprzez e – mail prosimy o podanie następujących informacji: – dane produktu: indeks (dokładnie co do każdego występującego w nim znaku), nazwa, ilość oraz cena, dane do wysyłki, telefon kontaktowy
Uwaga: Za zamówienia składane telefonicznie oraz poprzez e – mail nie są naliczane punkty za zakupione towaru...."

Zatem zamówienie powinno być zrelizowane. sami to napisali w regulaminie.

Mam wrażenie że zamawianie w ten sposób, z kopiowaniem wszystkich wskazanych informacji zajmuje więcej czasu niż faktyczne złożenie zamówienia w sklepie internetowym, wystarczy przecież pootwierać w nowych kartach wszystkie produkty z naszej listy, później jedynie szybkie wbicie ilości i ,,dodaj do koszyka". Chyba że ktoś próbuje zrobić wszystkie zakupy w jednym okienku, klikando na własne życzenie :)
Osobiście jestem bardzo zadowolony z Piranii, większość sklepów (z którymi miałem do czynienia) mogła by się od nich uczyć podejścia do klienta.


Użytkownik Panek edytował ten post 15 styczeń 2016 - 20:35

  • rower26 lubi to

#149 OFFLINE   theslut

theslut

    Forumowicz

  • +Forumowicze
  • PipPip
  • 197 postów

Napisano 16 styczeń 2016 - 06:29

A tak z ciekawości, jak udowodnić, że dostało się mniej towaru niż się zapłaciło? Bo jakby przyszło do udowadniania, to będzie tylko słowo przeciwko słowu. Fakt, są przesyłki ze sprawdzeniem zawartości, ale chyba raczej funkcjonują w handlu okazjonalnym. Jedyne co mi przychodzi na myśl, to filmowanie procesu otwierania przesyłki i sprawdzania zawartości.
A co do "Piranii" zasadniczo ok., zasadniczo bo dotychczas tylko dwie gumy Lunatic dostałem w innym kolorze a że człowiek leniwy jest, to czekają w pudle na swój dzień.
Nie zakładam złej woli sprzedawców, mylić się jest ludzką rzeczą, ale z drugiej strony dla kupującego frustrujące jest jeżeli otrzymuje coś innego niż oczekiwał.

#150 OFFLINE   Pietruk

Pietruk

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 2326 postów
  • LokalizacjaŁomża
  • Imię:Piotr

Napisano 16 styczeń 2016 - 10:38

A co do "Piranii" zasadniczo ok., zasadniczo bo dotychczas tylko dwie gumy Lunatic dostałem w innym kolorze a że człowiek leniwy jest, to czekają w pudle na swój dzień.
Nie zakładam złej woli sprzedawców, mylić się jest ludzką rzeczą, ale z drugiej strony dla kupującego frustrujące jest jeżeli otrzymuje coś innego niż oczekiwał.

Ja dostałem nie tego Meppsa co zamówiłem, telefon, rozmowa i na drugi dzień miałem właściwego.

Pomylił się ktoś, ale załatwienie sprawy wzorowe.

Wystarczy chcieć, ciut dobrej woli i wszyscy zadowoleni.

Ponieśli koszty wysyłki - ale dobre opinia została i kupiję tam dalej, w przeciwieństwie do przynęt świata.


  • Lars lubi to

#151 OFFLINE   WalterW

WalterW

    Forumowicz

  • +Forumowicze
  • PipPip
  • 398 postów
  • LokalizacjaGdańsk
  • Imię:Waldek

Napisano 17 styczeń 2016 - 23:27

...

  Jak dla mnie takie podejście do klienta jest dopuszczalne.

...

W takim razie po co to całe zamieszanie?



#152 OFFLINE   bony20

bony20

    Forumowicz

  • +Forumowicze
  • PipPip
  • 424 postów
  • LokalizacjaNowe Miasto

Napisano 22 styczeń 2016 - 11:20

U mnie z kolei, to już 8 zakupy w Piranii i w czterech przesyłkach miałem zwroty pieniędzy w woreczkach foliowych, a to brakowało oczek do woblerów, brak twisterów, nie takie krętliki co zamówiłem, jak zwróciłem uwagę, to dostałem odpowiedź, że mogę u nich więcej zakupów już nie robić. Także średnio, plus na błyskawiczną dostawę.



#153 OFFLINE   kogut

kogut

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 1611 postów
  • Lokalizacjaczęstochowa

Napisano 22 styczeń 2016 - 14:26

Też czasem dostaję zwrot gotówki w woreczkach.

Ale jest jeszcze taka sprawa,że ludzie powrzucają sobie różne rzeczy do koszyka(PÓŹNIEJ ICH NIE MA W SYSTEMIE SKLEPU),a wcale nie zamawiają.

Miałem taki przykład z BRC . Koleś wrzucił wszystko do koszyka z przesyłką do mnie,a przelewu i kontaktu zero przez 3 miechy(nie potwierdzając zakupu). Dobrze ,że Robert do mnie przekręcił,bo nie mógł sprzedać blanku ponieważ wisiał u klienta w koszyku z przesyłką do mnie.(CO NAJLEPSZE ZAZNACZYŁ PŁATNOŚĆ PRZY ODBIORZE,BEZ ROZMOWY ZE MNĄ)


Użytkownik kogut edytował ten post 22 styczeń 2016 - 15:08


#154 OFFLINE   Voiteh

Voiteh

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 789 postów
  • LokalizacjaTarnów
  • Imię:Wojtek

Napisano 15 luty 2016 - 20:03

Dlaczego kontakt z Piranią stoi na tak niskim poziomie?Nie odbierają telefonu,na e-maila nie odpisują...



#155 OFFLINE   Voiteh

Voiteh

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 789 postów
  • LokalizacjaTarnów
  • Imię:Wojtek

Napisano 16 luty 2016 - 11:55

Czy któryś z kolegów po kiju i użytkowników forum dodzwonił się do nich wczoraj lub dzisiaj?Ja próbuje od wczoraj i nikt nie odbiera telefonu.

Na e-maila też nie odpisują  :angry:



#156 OFFLINE   w6i6e6

w6i6e6

    Forumowicz

  • +Forumowicze
  • PipPip
  • 360 postów
  • Lokalizacjawarszawa
  • Imię:Wiesław
  • Nazwisko:http://polamanie-kija.blogspot.com/

Napisano 16 luty 2016 - 12:56

Ze swojej strony dołożę tylko opinię, że mam już na koncie kilka zakupów w piranii od 60 do 300zł i jakoś nie miałem problemów. Zazwyczaj zamawiam drobiazgi i tylko raz miałełem sytuację, że nie było wzoru koguta jaki wybrałem to dostałem inny (bez konsultacji).

 

Generalnie jak najbardziej polecam. Na tle innych sklepów, w których kupowałem/kupuję ten wypada na mocną 4 z plusem :-)



#157 OFFLINE   coma

coma

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 2037 postów
  • Lokalizacjamałopolskie\łódzkie

Napisano 16 luty 2016 - 13:03

Ja mam za sobą jedne zakupy online w Piranii (za koło 120 zł). Też wszystko ok. Jedno małe potknięcie, które jestem w stanie wybaczyć - w opakowaniu z agrafkami, które dostałem powinno być ich 10 a w rzeczywistości było 9. Za to jedną gumkę dostałem gratis. U mnie mają jak na razie opinię pozytywną.



#158 OFFLINE   grzegorzyk

grzegorzyk

    Forumowicz

  • +Forumowicze
  • PipPip
  • 297 postów
  • LokalizacjaMazowsze
  • Imię:Grzegorz

Napisano 16 luty 2016 - 13:32

Czy któryś z kolegów po kiju i użytkowników forum dodzwonił się do nich wczoraj lub dzisiaj?Ja próbuje od wczoraj i nikt nie odbiera telefonu.

Na e-maila też nie odpisują  :angry:

Na pewno działają ,wczoraj pod koniec dnia dostałem od nich maila w sprawie zamówienia.



#159 OFFLINE   Molteni

Molteni

    Nowy

  • +Forumowicze
  • Pip
  • 47 postów
  • LokalizacjaGdzieś nad wodą

Napisano 16 luty 2016 - 20:58

Ja również, robiłem zakupy w sklepie Pirania i wszystko było w porządku. Bardzo sympatyczny Pan, który znalazł dla mnie czas i oprowadził mnie po swoim królestwie;-) Polecam.



#160 OFFLINE   Voiteh

Voiteh

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 789 postów
  • LokalizacjaTarnów
  • Imię:Wojtek

Napisano 16 luty 2016 - 21:11

Na pewno działają ,wczoraj pod koniec dnia dostałem od nich maila w sprawie zamówienia.

 

Próbowałem się dziś do nich dodzwonić,czy to z komórki czy to z telefonu stacjonarnego i oczywiście nikt nie odbiera.

Na wysłanego e-maila nie odpowiedzieli,wysłałem go po raz 2-gi i czekam...


Użytkownik Voiteh edytował ten post 16 luty 2016 - 21:12





Użytkownicy przeglądający ten temat: 3

0 użytkowników, 3 gości, 0 anonimowych