Wybór echosondy!
#4021 OFFLINE
Napisano 06 grudzień 2023 - 18:36
#4022 OFFLINE
Napisano 06 grudzień 2023 - 18:52
Garmin nie naprawia tylko wymienia , podobnie jak Brunszwik Lowrance , HB utrzymuje centrum serwisowe, ludzi i stąd płatne naprawy cudzego sprzętuGarmin natomiast ma gwarę międzynarodową. Tylko trzeba mieć dowód zakupu.
Wysłane z mojego 2201116SG przy użyciu Tapatalka
#4023 ONLINE
Napisano 06 grudzień 2023 - 19:13
#4024 OFFLINE
Napisano 06 grudzień 2023 - 20:08
Mnie nic do tego gdzie kupujesz i gdzie serwisujesz sprzęt, napisałem jak to wygląda praktycznie.
- siarq lubi to
#4025 OFFLINE
Napisano 06 grudzień 2023 - 20:39
Jest rozwiązany w 7-10 dni licząc z wysyłkami. Będąc na wodzie dzwoniłem pokazałem na live co się dzieje i zlecili odbiór produktu.
#4026 OFFLINE
Napisano 06 grudzień 2023 - 21:51
#4027 ONLINE
Napisano 06 grudzień 2023 - 21:59
#4028 OFFLINE
Napisano 06 grudzień 2023 - 22:17
Jeśli jest inaczej to sprzedawca frajer i ma w dupie klienta.
Użytkownik karkoszek edytował ten post 06 grudzień 2023 - 22:46
- Sonary i mapy lubi to
#4029 OFFLINE
Napisano 06 grudzień 2023 - 22:32
Rzuć okiem na szwedzki kayakstore.sePrzy okazji możecie polecić jakieś zagraniczne strony skąd warto zakupić echosondę? Gdzieś tu czytałem o happyangler. Jest coś jeszcze godnego polecenia?
Kupiłem u nich Garmina za bardzo przyzwoite pieniądze.
Użytkownik oldSeb edytował ten post 06 grudzień 2023 - 22:33
#4030 OFFLINE
Napisano 06 grudzień 2023 - 22:53
Poproszę scan gwarancji z door to door.
W czerwcu wysyłałem tak sprzęt, mówię jak jest. Jak nie wierzysz ? Nie zamierzam udowadniać.
- bassy lubi to
#4031 OFFLINE
Napisano 08 grudzień 2023 - 13:39
- kostom63 lubi to
#4032 OFFLINE
Napisano 08 grudzień 2023 - 14:42
Ja jak kupiłem w happyangler i reklamowałem bo nie chciała się odpalić to musiałem odesłać do sklepu na swój koszt i sklep ją reklamował . Dzwoniłem do polskiego garmina i nie było mowy żeby sprzęt przyjęli .W happyangler sprzęt zaginął na 6 tygodni sklep twierdził że towaru z reklamacji nie otrzymał a tamtejszy garmin że echo do sklepu wysłali . Dopiero pomoc znajomego będącego na miejscu rozwiązała problem . Dostałem przeprosiny ze sklepu i nowe echo
Czyli w skrócie. Kupując za granicą można trochę zaoszczędzić tylko problemy zaczynają się jak przychodzi do reklamacji.
- Sonary i mapy lubi to
#4033 ONLINE
Napisano 08 grudzień 2023 - 15:44
Nie tyle co problem a koszty wysyłek , bariera językowa . To że się kupi w PL to
jedno , ale odsyłasz to do sklepu a sklep do dostawcy . W efekcie końcowym konsument i tak się „kopie” z serwisem a nie sklepem
#4034 OFFLINE
Napisano 08 grudzień 2023 - 20:47
Reklamujesz z tytułu rękojmi i jedyną stroną w sporze dla ciebie jest sklep
#4035 ONLINE
Napisano 08 grudzień 2023 - 21:55
Oraz sąd
#4036 OFFLINE
Napisano 08 grudzień 2023 - 22:42
Tylko w jednym przypadku jak mnie już sklep zaczął drażnić udeżyłem bezpośrednio do producenta który sprawę załatwił w miarę szybko i bezproblemowo
Tak że może nie jest tak źle z tym reklamowaniem w sklepie
#4037 OFFLINE
Napisano 09 grudzień 2023 - 10:24
Za granicą taniej da się wyrwać ale jak jest kasa to wolę jedną krajowe i mam świadomość że będzie łatwiej w razie wu.
#4038 ONLINE
Napisano 11 grudzień 2023 - 09:29
Dzien dobry!
Co byscie polecili biorąc pod uwagę że pieniądze do zapłacenia obecnie bardzo podobne:
1. Garmin ECHOMAP UHD2 92SV z GT56
2. ECHOMAP ULTRA 102SV z GT56
Stoję przed wyborem echa na 4 metrową łódkę. Celuję w Garmina. Obecnie mam Strikera 5 calowego i myślę że będzie łatwiej z nowym Garminem niż inną marką.
#4039 OFFLINE
Napisano 11 grudzień 2023 - 11:03
Weź ultrę .
Ekran większy i więcej pixeli
#4040 OFFLINE
Napisano 11 grudzień 2023 - 14:52
Kupując od kogoś Echomap Ultra 102sv/122sv i nie mając dostępu do ActiveCaptain co dokładnie tracę ?
Jedno echo mam na siebie, panoptix też na kogoś innego, teraz doszło by dodatkowe echo jeszcze na kogoś....
Użytkownicy przeglądający ten temat: 4
0 użytkowników, 3 gości, 0 anonimowych
-
Bing (1)