Skocz do zawartości

  •      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witaj!

Zaloguj się lub Zarejestruj by otrzymać pełen dostęp do naszego forum.

Zdjęcie

Wybór echosondy!


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4168 odpowiedzi w tym temacie

#4021 OFFLINE   bassy

bassy

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 1941 postów
  • LokalizacjaLublin

Napisano 06 grudzień 2023 - 18:36

Garmin natomiast ma gwarę międzynarodową. Tylko trzeba mieć dowód zakupu.

#4022 OFFLINE   Maciej_K

Maciej_K

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 4687 postów
  • LokalizacjaKrajna

Napisano 06 grudzień 2023 - 18:52

Garmin natomiast ma gwarę międzynarodową. Tylko trzeba mieć dowód zakupu.

Garmin nie naprawia tylko wymienia , podobnie jak Brunszwik Lowrance , HB utrzymuje centrum serwisowe, ludzi i stąd płatne naprawy cudzego sprzętu

Wysłane z mojego 2201116SG przy użyciu Tapatalka

#4023 OFFLINE   Intro

Intro

    Forumowicz

  • +Forumowicze
  • PipPip
  • 378 postów
  • LokalizacjaPolska
  • Imię:Andrzej

Napisano 06 grudzień 2023 - 19:13

Kupuję w Polsce to wysyłam na Litwę, kupuję w Niemczech to wysyłam do Niemiec. Ja tu nie widzę różnicy.

#4024 OFFLINE   Maciej_K

Maciej_K

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 4687 postów
  • LokalizacjaKrajna

Napisano 06 grudzień 2023 - 20:08

Mnie nic do tego gdzie kupujesz i gdzie serwisujesz sprzęt, napisałem jak to wygląda praktycznie. 


  • siarq lubi to

#4025 OFFLINE   Marcin1991

Marcin1991

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 919 postów
  • Imię:Marcin
  • Nazwisko:.

Napisano 06 grudzień 2023 - 20:39

Mając z PL dystrybucji masz możliwość zadzwonić na Litwę bezpośrednio do serwisanta. A problem na ogół
Jest rozwiązany w 7-10 dni licząc z wysyłkami. Będąc na wodzie dzwoniłem pokazałem na live co się dzieje i zlecili odbiór produktu.

#4026 OFFLINE   karkoszek

karkoszek

    Zaawansowany

  • PRZEDSTAWICIEL MARKI
  • PipPipPip
  • 1799 postów
  • LokalizacjaGryfino
  • Imię:Rafał
  • Nazwisko:Lures.pl

Napisano 06 grudzień 2023 - 21:51

Gwarancja door to door z wysyłką na koszt serwisu ;) Za sprawdzenie i naprawę zabierają się niemal od ręki :)

#4027 OFFLINE   Intro

Intro

    Forumowicz

  • +Forumowicze
  • PipPip
  • 378 postów
  • LokalizacjaPolska
  • Imię:Andrzej

Napisano 06 grudzień 2023 - 21:59

Poproszę scan gwarancji z door to door.

#4028 OFFLINE   karkoszek

karkoszek

    Zaawansowany

  • PRZEDSTAWICIEL MARKI
  • PipPipPip
  • 1799 postów
  • LokalizacjaGryfino
  • Imię:Rafał
  • Nazwisko:Lures.pl

Napisano 06 grudzień 2023 - 22:17

Reklamuję, sprzedaję i polecam, wiem jak to się odbywa. Jeśli jest problem to po wstępnym kontakcie telefonicznym i próbie rozwiązania problemu pakuje się sprzęt, serwis zamawia kuriera, a później kurierem wraca.
Jeśli jest inaczej to sprzedawca frajer i ma w dupie klienta.

Użytkownik karkoszek edytował ten post 06 grudzień 2023 - 22:46

  • Maciej_K lubi to

#4029 OFFLINE   oldSeb

oldSeb

    Nowy

  • +Forumowicze
  • Pip
  • 46 postów
  • LokalizacjaWarszawa
  • Imię:Sebastian

Napisano 06 grudzień 2023 - 22:32

Przy okazji możecie polecić jakieś zagraniczne strony skąd warto zakupić echosondę? Gdzieś tu czytałem o happyangler. Jest coś jeszcze godnego polecenia?

Rzuć okiem na szwedzki kayakstore.se
Kupiłem u nich Garmina za bardzo przyzwoite pieniądze.

Użytkownik oldSeb edytował ten post 06 grudzień 2023 - 22:33


#4030 OFFLINE   Marcin1991

Marcin1991

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 919 postów
  • Imię:Marcin
  • Nazwisko:.

Napisano 06 grudzień 2023 - 22:53

Poproszę scan gwarancji z door to door.


W czerwcu wysyłałem tak sprzęt, mówię jak jest. Jak nie wierzysz ? Nie zamierzam udowadniać.
  • bassy lubi to

#4031 OFFLINE   sero1975

sero1975

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 1466 postów
  • LokalizacjaKraków
  • Imię:Sergiusz

Napisano 08 grudzień 2023 - 13:39

Ja jak kupiłem w happyangler i reklamowałem bo nie chciała się odpalić to musiałem odesłać do sklepu na swój koszt i sklep ją reklamował . Dzwoniłem do polskiego garmina i nie było mowy żeby sprzęt przyjęli .W happyangler sprzęt zaginął na 6 tygodni sklep twierdził że towaru z reklamacji nie otrzymał a tamtejszy garmin że echo do sklepu wysłali . Dopiero pomoc znajomego będącego na miejscu rozwiązała problem . Dostałem przeprosiny ze sklepu i nowe echo
  • kostom63 lubi to

#4032 OFFLINE   ObywatelX

ObywatelX

    Nowy

  • +Forumowicze
  • Pip
  • 23 postów
  • LokalizacjaOlsztyn
  • Imię:Paweł

Napisano 08 grudzień 2023 - 14:42

Ja jak kupiłem w happyangler i reklamowałem bo nie chciała się odpalić to musiałem odesłać do sklepu na swój koszt i sklep ją reklamował . Dzwoniłem do polskiego garmina i nie było mowy żeby sprzęt przyjęli .W happyangler sprzęt zaginął na 6 tygodni sklep twierdził że towaru z reklamacji nie otrzymał a tamtejszy garmin że echo do sklepu wysłali . Dopiero pomoc znajomego będącego na miejscu rozwiązała problem . Dostałem przeprosiny ze sklepu i nowe echo

Czyli w skrócie. Kupując za granicą można trochę zaoszczędzić tylko problemy zaczynają się jak przychodzi do reklamacji.


  • Maciej_K lubi to

#4033 OFFLINE   siarq

siarq

    Ekspert

  • PRZEDSTAWICIEL MARKI
  • PipPipPipPip
  • 5507 postów
  • Imię:adam

Napisano 08 grudzień 2023 - 15:44

Nie tyle co problem a koszty wysyłek , bariera językowa . To że się kupi w PL to

jedno , ale odsyłasz to do sklepu a sklep do dostawcy . W efekcie końcowym konsument i tak się „kopie” z serwisem a nie sklepem



#4034 OFFLINE   jajakub

jajakub

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 1004 postów
  • LokalizacjaLublin

Napisano 08 grudzień 2023 - 20:47


Reklamujesz z tytułu rękojmi i jedyną stroną w sporze dla ciebie jest sklep

#4035 OFFLINE   siarq

siarq

    Ekspert

  • PRZEDSTAWICIEL MARKI
  • PipPipPipPip
  • 5507 postów
  • Imię:adam

Napisano 08 grudzień 2023 - 21:55

Oraz sąd 



#4036 OFFLINE   jajakub

jajakub

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 1004 postów
  • LokalizacjaLublin

Napisano 08 grudzień 2023 - 22:42

Co prawda echa nie reklamowałem ale już sprzętu RTV całkiem sporo i jak do tej pory odpukać na sklepie się kończyło.
Tylko w jednym przypadku jak mnie już sklep zaczął drażnić udeżyłem bezpośrednio do producenta który sprawę załatwił w miarę szybko i bezproblemowo
Tak że może nie jest tak źle z tym reklamowaniem w sklepie

#4037 OFFLINE   Marcin1991

Marcin1991

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 919 postów
  • Imię:Marcin
  • Nazwisko:.

Napisano 09 grudzień 2023 - 10:24

Ale co innego w swoim kraju a inaczej już jest za granicą. Wysyłać i prosić się
Za granicą taniej da się wyrwać ale jak jest kasa to wolę jedną krajowe i mam świadomość że będzie łatwiej w razie wu.

#4038 OFFLINE   MatB

MatB

    Forumowicz

  • +Forumowicze
  • PipPip
  • 315 postów
  • LokalizacjaZgierz
  • Imię:Mateusz
  • Nazwisko:Balcerzak

Napisano 11 grudzień 2023 - 09:29

Dzien dobry!

 

Co byscie polecili biorąc pod uwagę że pieniądze do zapłacenia obecnie bardzo podobne:

1. Garmin ECHOMAP UHD2 92SV z GT56

2. ECHOMAP ULTRA 102SV z GT56

 

Stoję przed wyborem echa na 4 metrową łódkę. Celuję w Garmina. Obecnie mam Strikera 5 calowego i myślę że będzie łatwiej z nowym Garminem niż inną marką.



#4039 OFFLINE   sero1975

sero1975

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 1466 postów
  • LokalizacjaKraków
  • Imię:Sergiusz

Napisano 11 grudzień 2023 - 11:03

Weź ultrę .

 

Ekran większy i więcej pixeli



#4040 OFFLINE   mickeN

mickeN

    Forumowicz

  • +Forumowicze
  • PipPip
  • 302 postów

Napisano 11 grudzień 2023 - 14:52

Kupując od kogoś Echomap Ultra 102sv/122sv i nie mając dostępu do ActiveCaptain co dokładnie tracę ?
Jedno echo mam na siebie, panoptix też na kogoś innego, teraz doszło by dodatkowe echo jeszcze na kogoś....