Jump to content

  •      Sign In   
  • Create Account

Witaj!

Zaloguj się lub Zarejestruj by otrzymać pełen dostęp do naszego forum.

Photo

100% pewna Skoda Octavia Combi 1.9 TDI do kupienia


  • Please log in to reply
48 replies to this topic

#21 OFFLINE   Slavobeer

Slavobeer

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 1,124 posts
  • LokalizacjaWrocław
  • Imię:Sławomir
  • Nazwisko:Sławozbir

Posted 07 February 2014 - 09:53

 jeden minus to to, że zanim się w zimie ciepło zrobi, to już w pracy jestem :(

 

 to blisko masz do pracy :)  dieslem na mrozie to trzeba kawałek przejechać żeby temperaturę złapał



#22 OFFLINE   darogryf

darogryf

    Forumowicz

  • +Forumowicze
  • PipPip
  • 258 posts
  • LokalizacjaGryfino

Posted 07 February 2014 - 16:51

1,9 tdi to tylko 110km silnik nie do wyje..... chania 5L/1000 4,5 na trasie

 

Całe pięć na tysiąc to prawie nic. Świetne osiągi. ;)


  • makamba and Gofer2005 like this

#23 OFFLINE   godski

godski

    SUM

  • +Forumowicze
  • PipPipPipPipPip
  • 15,607 posts
  • LokalizacjaWarszawa

Posted 07 February 2014 - 17:51

Miałem kiedyś Golfa IV kombi opartego na tej płycie podłogowej. Faktycznie, niski był masakrycznie. Po uszkodzeniu 2 osłon podwyższyłem go o kilka cm na sprezynach i dałem wyższe gumy. Poszły też felgi z innym ET . Trochę jak 4x4 wyglądał, ale juz nigdy nic nie urwałem. I miałem na pompkach ze 100 170 KM zrobione. Prawie fruwał. I nic się nie psuło.

A 200 tysięcy przy regularnym serwisie to nic dla tego samochodu. Sprzedaje części do pomp i wtryskiwaczy od 1997 roku, to cos na ten temat wiem.

Chyba, że ktoś szuka okazji - tzn. 10-letniego samochodu w Dieslu z realnym przebiegiem 100.000 km. Bajki....


Edited by godski, 07 February 2014 - 17:52.


#24 OFFLINE   Pumba

Pumba

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 2,536 posts
  • LokalizacjaGdynia / Tobołowo
  • Imię:Łukasz

Posted 07 February 2014 - 18:08

Miałem kiedyś Golfa IV kombi opartego na tej płycie podłogowej. Faktycznie, niski był masakrycznie. Po uszkodzeniu 2 osłon podwyższyłem go o kilka cm na sprezynach i dałem wyższe gumy. Poszły też felgi z innym ET . Trochę jak 4x4 wyglądał, ale juz nigdy nic nie urwałem. I miałem na pompkach ze 100 170 KM zrobione. Prawie fruwał. I nic się nie psuło.

A 200 tysięcy przy regularnym serwisie to nic dla tego samochodu. Sprzedaje części do pomp i wtryskiwaczy od 1997 roku, to cos na ten temat wiem.

Chyba, że ktoś szuka okazji - tzn. 10-letniego samochodu w Dieslu z realnym przebiegiem 100.000 km. Bajki....

No, chyba że od Niemca na emeryturze, stan igła oczywiście ;)



#25 OFFLINE   Slavobeer

Slavobeer

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 1,124 posts
  • LokalizacjaWrocław
  • Imię:Sławomir
  • Nazwisko:Sławozbir

Posted 09 February 2014 - 15:03

 

Chyba, że ktoś szuka okazji - tzn. 10-letniego samochodu w Dieslu z realnym przebiegiem 100.000 km. Bajki....

 No to ja takie coś mam, pisałem powyżej. Ale to typowy wyjątek potwierdzający regułę.

 

Odnośnie auta, które Wam tu opisałem:

oglądałem samochód w piątek wieczorem u mnie na hali serwisowej.

Sprawa wygląda tak:

- mechanicznie samochód idealny, nie ma w nim na dzień dzisiejszy nic do zrobienia

- wizualnie: dużo rys, otarcie drzwi Prawy tył i błotnika (samochód o coś się przetarł lub jego przetarli), sporo odprysków na lakierze, lakier jest czarny perłowy i niestety na nim to wszystko widać. Stan lakieru jest typowy i całkowicie normalny dla samochodu, który ma 230.000 km (dokładnie 230.700 km). Nie jest to samochód dla estety, który chciałby na nim zawiesić oko i zachwycać się wyglądem. Kierownica, pedały mają widoczne ślady użytkowania, jest trochę wytarta (można za ok. 200 zł obszyć naruralną skórą - fantastyczny efekt).

Podzespoły typu sprzęgło, turbina nie wykazują oznak, które dały by jakieś podstawy do myślenia o ich regeneracji czy wymianie.

 

Myślę, że jutro napiszę coś o cenie jaką trzeba będzie za ten samochód zapłacić.

 

Slavo



#26 OFFLINE   Slavobeer

Slavobeer

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 1,124 posts
  • LokalizacjaWrocław
  • Imię:Sławomir
  • Nazwisko:Sławozbir

Posted 09 February 2014 - 15:07

Miałem kiedyś Golfa IV kombi opartego na tej płycie podłogowej. Faktycznie, niski był masakrycznie. Po uszkodzeniu 2 osłon podwyższyłem go o kilka cm na sprezynach i dałem wyższe gumy. Poszły też felgi z innym ET . Trochę jak 4x4 wyglądał, ale juz nigdy nic nie urwałem. I miałem na pompkach ze 100 170 KM zrobione. Prawie fruwał. I nic się nie psuło.

A 200 tysięcy przy regularnym serwisie to nic dla tego samochodu. Sprzedaje części do pomp i wtryskiwaczy od 1997 roku, to cos na ten temat wiem.

 

 

No to brutalnie go "podkręciłeś" :) 170 KM fiu fiu....  Moc była z Tobą :)



#27 OFFLINE   sacha

sacha

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 1,724 posts
  • LokalizacjaW-wa
  • Imię:Dariusz
  • Nazwisko:Krystosiak

Posted 09 February 2014 - 20:14

  Autko co roku w listopadzie było chowane do garażu, w kwietniu wyjeżdżało :) Nigdy kilometra zimą nie pokonało. Uwierzycie?

Uwierzycie :) . Ale nie wiem czy Cię nie przebiję :P . Taki: https://www.google.p...iw=1024&bih=622

samochód kupiłem w 1989 czyli 23 letni z przebiegiem ............ 32 000km (nie mil, nie pomyliłem się). Kupiłem od emerytowanego oficera RCMP, auto gość dostał jak odchodził na emeryturę w 1966 a miał wtedy 65 lat. W wieku 88 lekarz zabronił mu prowadzić ale i tak wcześniej jeździł po zakupy na sąsiednią ulicę i do kościoła. Motorek 425 cali 3 czyli ok. 7,5 l ale niewyżyłowany bo coś ponad 300KM. Po osiągnięciu wieku 25 lat został classic car i jego wartość zdecydowanie wzrosła B) .


  • Slavobeer likes this

#28 OFFLINE   Wojtek B.

Wojtek B.

    Wiślak

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 1,829 posts
  • LokalizacjaWarszawa
  • Imię:Wojtek

Posted 09 February 2014 - 20:22

Sławek, wyraziłbym zainteresowanie ofertą :)

 

Wrzuć jakieś zdjęcia, cenę itp.



#29 OFFLINE   Slavobeer

Slavobeer

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 1,124 posts
  • LokalizacjaWrocław
  • Imię:Sławomir
  • Nazwisko:Sławozbir

Posted 09 February 2014 - 21:29

Uwierzycie :) . Ale nie wiem czy Cię nie przebiję :P . Taki: https://www.google.p...iw=1024&bih=622

samochód kupiłem w 1989 czyli 23 letni z przebiegiem ............ 32 000km (nie mil, nie pomyliłem się). Kupiłem od emerytowanego oficera RCMP, auto gość dostał jak odchodził na emeryturę w 1966 a miał wtedy 65 lat. W wieku 88 lekarz zabronił mu prowadzić ale i tak wcześniej jeździł po zakupy na sąsiednią ulicę i do kościoła. Motorek 425 cali 3 czyli ok. 7,5 l ale niewyżyłowany bo coś ponad 300KM. Po osiągnięciu wieku 25 lat został classic car i jego wartość zdecydowanie wzrosła B) .

 

@sacha,
cudne auto. Uwielbiam całą amerykańską motoryzację z lat 60 i 70-tych. Przepiękne samochody.

A jak słyszę ryk amerykańskiej, wielkiej V8 to..... ehhhh  to chyba lepsze niż seks :))

Ja mam chyba benzynę we krwi :)


Edited by Slavobeer, 09 February 2014 - 21:30.


#30 OFFLINE   Tomislawus

Tomislawus

    Forumowicz

  • +Forumowicze
  • PipPip
  • 276 posts
  • LokalizacjaKiełczów

Posted 04 March 2014 - 17:49

I co z tą skodą?



#31 OFFLINE   tibhar

tibhar

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 995 posts
  • LokalizacjaPL
  • Imię:Mariusz

Posted 04 March 2014 - 18:46

I co z tą skodą?

skoda gadać..  ;)

 

edit

serio to każde autko dobre jak nie wyjeżdżone.. 


Edited by tibhar, 04 March 2014 - 19:03.


#32 OFFLINE   puszek7

puszek7

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 662 posts
  • LokalizacjaWM OST M
  • Imię:Przemek

Posted 08 March 2014 - 14:46

Mam skodę octavie z 2003 roku. Samochód może nie ma wyglądu, ale jest mega oszczędny. 900+ km na 50l baku to realne spalanie(90 koni). Jedyna wada to brak dodatkowego uzbrojenia misy olejowej(rozwaliłem juz 3) a to przy naszym hobby moze sie trafić. Innych usterek-odpukać- nie miałem. Gorąco polecam;)

#33 OFFLINE   Czoper

Czoper

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 1,165 posts

Posted 06 April 2014 - 10:17

Panowie będę sprzedawał swoją skodę 1,9tdi 110kM, sreberko w kombi, stan rewelka, spalanie 4,5-5l/100km,  gdyby ktoś szukał pewnego samochodu zapraszam na priv, zapraszam na oględziny i jazdę próbną ;)


Edited by Czoper, 06 April 2014 - 10:18.


#34 OFFLINE   tomi78

tomi78

    Zaawansowany

  • PRZEDSTAWICIEL MARKI
  • PipPipPip
  • 1,188 posts
  • LokalizacjaCieszyn

Posted 06 April 2014 - 12:12

Nie wiem jak wy to robicie że macie tak małe spalanie ,na luzie zjeżdżacie z górki ;) .

Mam A6 z 1,9tdi  110km i za żadne skarby nie zejdzie poniżej 6 l a norma to 7,8 l.


  • dekosz, tomi101 and Tomasz eS like this

#35 OFFLINE   bjpol

bjpol

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 500 posts
  • LokalizacjaWrocław

Posted 06 April 2014 - 12:25

.... ostatnio jechałem z Wrocławia do Pragi, w obie strony średnie spalanie wyszło poniżej 5l/100 .... a po drodze i autostrada była i górskie drogi się trafiły :)    .... fakt, że jechałem ekonomicznie i 120 starałem się nie przekraczać.



#36 OFFLINE   tomi78

tomi78

    Zaawansowany

  • PRZEDSTAWICIEL MARKI
  • PipPipPip
  • 1,188 posts
  • LokalizacjaCieszyn

Posted 06 April 2014 - 13:23

Tak propozycja zatankuj do pełna przejedz 100km tą trasą i zatankuj ponownie do pełna zobaczymy jaki będzie wynik .


  • Tomasz eS likes this

#37 OFFLINE   popper

popper

    Ekspert

  • +Forumowicze
  • PipPipPipPip
  • 9,500 posts
  • LokalizacjaDolny Śląsk
  • Imię:Waldek

Posted 06 April 2014 - 13:33

Mam paska, za silnikiem 1,9/130. Na mieście, komp wskazuje 7.2l/100km. Gdzieś tak od końca grudnia nie resetowany. 

Może miasta ma za mało sygnalizacji? Może komp się zawiesił? 

Bez jaj.

Test na trasie zbliżony do  tego tu z linku http://jerkbait.pl/t...enia/?p=1432867 , tylko na dystansie 400km i przy nie przekraczaniu 120km/h, na eS-ce, wskazał dokładnie 5,2l/100km. 

 

 

PS.

Może zapytajmy najpierw, kto dźwiga cegły, przy nodze ;)


Edited by popper, 06 April 2014 - 20:49.


#38 OFFLINE   puszek7

puszek7

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 662 posts
  • LokalizacjaWM OST M
  • Imię:Przemek

Posted 06 April 2014 - 16:29

Spalanie jest jak najbardziej realne, powtarza mi się co zbiornik. Na prawdę rzadko robię mniej niż 900 km na 50 l. No chyba, że ciągam swoją łajbę no to wiadomo. Zastrzegam, że nie jestem dziadkiem po 70+ aby jeździć 60km/h na drodze. 

Z kolei kolega ma passka z 2004 roku z silnikiem 1,9TDI nie 90 a 100+ koni i już poniżej 6,5 nie zejdzie.

 

Teraz gdy będę zmieniał auto to też będzie to octavia albo superb, ale słyszałem wiele negatywnych opini o diesel'ach 2.0 i trochę mnie to odrzuca. Czas pokaże.. 



#39 OFFLINE   dekosz

dekosz

    Zaawansowany

  • PRZEDSTAWICIEL MARKI
  • PipPipPip
  • 902 posts
  • LokalizacjaMazury

Posted 06 April 2014 - 21:26

Moja dziewczyna ma taka octavie z 2004 jeździ spokojnie i przepisowo do bólu i na trasie dokładnie 101,5 km ;) (wioski, miasta, droga szybkiego ruchu) nigdy nie udało sie zejść poniżej 6 l. Wiem bo sam czasami tankuje i interesuje mnie ile płacę :D 6l spalanie ok , ale jak cały odcinek pokonamy na trasie szybkiego ruchu jadąc w okolicach setki;)

#40 OFFLINE   tomi101

tomi101

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 581 posts
  • LokalizacjaBielsk Podlaski
  • Imię:Tomasz
  • Nazwisko:Ignatowicz

Posted 06 April 2014 - 22:58

Nie wiem jak wy to robicie że macie tak małe spalanie ,na luzie zjeżdżacie z górki ;) .

Mam A6 z 1,9tdi  110km i za żadne skarby nie zejdzie poniżej 6 l a norma to 7,8 l.

Muszą zjeżdżać na wysokim  biegu ,hamując silnikiem bo wtedy komputer pokazuje 0,0L/100km,a na luzie 0,3-0,7L/100KM :clappinghands:

Absolutnie zgadzam się z doświadczeniami kol.tomi78.Mój 110konny AFN. zamontowany w karoserii B5 Vartiant z 97roku też nie przejawia chęci mniejszego spożycia ON .Mimo że komputer wskazuje średnie zużycie na trasie (100km+) 4,2-5,2L to wizyta na stacji pokazuje co innego.Jeżeli na 20l pokonam 300km to uważam to za sukces.Nie jeżdżę powyżej 120km/h bo drogi w moim regionie na to nie pozwalają .Uprawiam raczej pedalski "ecodrajwing" za kolumną 3-4 TIR-ów,których nie można bezpiecznie wyprzedzić i który nie wpływa korzystnie na układ korbowo-tłokowy i trwałość turbosprężarki .

Nie wiem jakim cudem niektórzy użytkownicy osławionych,superoszczędnych aut napędzanych TDI uzyskują średnie,rzeczywiste  spalanie na poziomie 5-5,5L/100KM. :whistling: