Panowie, potrzebuję sugestii bo słabo się znam: szukając silnika 30KM, trafiłem na okazję kupna Mercury'ego, model to F30 EFI MLH GA, silnik z rumplem, wersja bez bajerów (odpalany z szarpanki, trymowanie pneumatyczne). Silnik fabrycznie nowy, z gwarancją ze sklepu stacjonarnego, w którym jednocześnie jest serwis Mercury. Gościu proponuje mi go za 3500€. Cena wydaje mi się bardzo dobra po przeanalizowaniu ofert innych sprzedawców. Pytałem na miejscu czy ma ładowanie, sprzedawca powiedział, że nie ma ale za dodatkowe 100€ będzie miał. Później w internetach doczytałem, że ten model w standardzie ma alternator ale prostownik tylko w opcji (???)
1. Czy będę gorzko żałował, że nie ma power trim/tilt? Czy da się używać bez tego (mam trochę siły ale w strongmenach raczej nie wystartuję)? Waga silnika ok 80kg.
2. Nie znam się kompletnie na elektryce- czy z tym prostownikiem to jest tak, że gościu dołoży tam jakiś element, który umożliwi mi ładowanie akumulatorka?
3. Nie wiem, z którego rocznika ten model, ale chyba dosyć świeży (może po foto da się rozpoznać?)
4. Brać?
silnik.jpg 67,97 KB
18 Ilość pobrań
Użytkownik kubazmech edytował ten post 17 kwiecień 2017 - 19:09