Akurat gdy kupowałem samochód w 2011 brałem pod uwagę Sportage.
Edited by spy, 01 June 2015 - 18:49.
Zaloguj się lub Zarejestruj by otrzymać pełen dostęp do naszego forum.
Posted 25 February 2015 - 17:22
Akurat gdy kupowałem samochód w 2011 brałem pod uwagę Sportage.
Edited by spy, 01 June 2015 - 18:49.
Posted 25 February 2015 - 20:52
Gdyby ktoś "zgubił" tabliczkę znamionową lub była już "nieczytelna" to proszę da się to rozwiązać- http://allegro.pl/ta...5098668182.html
Posted 25 February 2015 - 21:14
Wrzucam fotki odległości płytki do pawęży, pierwsza fotka to tak jak miałem na filmie, na drugirj podniosłem o dwa stopnie i wydaje się by równo, jutro popływam i sprawdzę jak leci
Posted 25 February 2015 - 21:26
Posted 25 February 2015 - 21:28
Posted 25 February 2015 - 21:30
do 5cm przy wypornościowej jest ok. Na poprzedniej fotce wydawało mi się, że jest 10cm. Możesz spróbować zawiesić silnik 2,5cm wyżej.
Posted 25 February 2015 - 21:55
Posted 25 February 2015 - 22:06
Posted 25 February 2015 - 22:08
Posted 25 February 2015 - 22:21
Zacznij od niego, potem spróbuj 5cm. Masz czas to się baw bo w sezonie już czasu będzie szkoda. Przy hondach jest to norma bo ich rozmiary są większe niż u pozostałych producentów i jest to odczuwalne przy takich granicznych sytuacjach. Sam miałem hondę 5km i dopiero po podniesieniu silnia o 6cm miał on odpowiednie ustawienie.
Edited by spy, 25 February 2015 - 22:35.
Posted 25 February 2015 - 22:24
tobiasz92 tu masz instrukcję do Twojego silnika:http://cdn.powerequi...ls/31ZV4631.pdf
Posted 25 February 2015 - 23:59
tobiasz92 tu masz instrukcję do Twojego silnika:http://cdn.powerequi...ls/31ZV4631.pdf
Piernik czyżbym się nie mylił że 9.9 i 15 to jest to samo - z tej instrukcji wynika ze oba maja taką sama pojemność 280 cm3 a róznią się zakresem obrotów na plus oczywiści dla 15 hp waga itd bez zmian.....
Posted 26 February 2015 - 00:01
Stare 9 i 15 to było to samo.
Posted 26 February 2015 - 00:09
Tak tez pisałem zresztą Ty też ale @piernik jasny wprowadził nas w błąd Już nigdy więcej mu nie uwierzę.....XD
Edited by womaly23, 26 February 2015 - 00:10.
Posted 26 February 2015 - 06:36
Dzisiaj będą testy, dam znać co z tego wyjdzie.
Mam jeszcze jeden problem, chciałbym mieć akumulator w jednej z przednich bakist, jak proponujecie puścić kable z tylnej bakisty?
Posted 26 February 2015 - 07:57
Tak tez pisałem zresztą Ty też ale @piernik jasny wprowadził nas w błąd Już nigdy więcej mu nie uwierzę.....XD
Przecież podałem w zestawieniu pojemności,ze wersja A 9,9 i 15 KM ma ta sama pojemność. Podstawowa różnica to wałki rozrządu.
Dopiero w wersji D różnią się pojemnościami.
Posted 26 February 2015 - 11:00
Posted 26 February 2015 - 13:56
Wrzucam fotki odległości płytki do pawęży, pierwsza fotka to tak jak miałem na filmie, na drugirj podniosłem o dwa stopnie i wydaje się by równo, jutro popływam i sprawdzę jak leci
Przy tak wytrymowanym silniku jak na drugim zdjęciu to nie wiem czy łódka w ogóle w ślizg wejdzie. Przesuń silnik tak aby był jak najbliżej pawęży i sprawdź jak będzie, a później możesz bawić się w podnoszenie go do góry na pawęży. Na początek wyjmij bolec i sprawdź, jeśli będzie ok to możesz wtedy włożyć w pierwszy wolny stopień celem sprawdzenia. W kolejne nie ma już sensu bo będzie gorzej.
Posted 26 February 2015 - 13:58
Przy tak wytrymowanym silniku jak na drugim zdjęciu to nie wiem czy łódka w ogóle w ślizg wejdzie. Przesuń silnik tak aby był jak najbliżej pawęży i sprawdź jak będzie, a później możesz bawić się w podnoszenie go do góry na pawęży. Na początek wyjmij bolec i sprawdź, jeśli będzie ok to możesz wtedy włożyć w pierwszy wolny stopień celem sprawdzenia. W kolejne nie ma już sensu bo będzie gorzej.
Jak wypłynąłem pierwszy raz bolec był w pierwszej dziurce, silnik chciał wejść pod łódź podczas pływania,później przestawiłem na 3 i było o niebo lepiej, na 5 wsadziłem tylko do zdjęcia
Posted 26 February 2015 - 14:21
Chciał wejść bo jest za nisko. Weź dwa kształtowniki po 2,5cm i testuj. najlepsze ustawienie to najmniejsze spalanie przy tej samej prędkości.