Skocz do zawartości

  •      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witaj!

Zaloguj się lub Zarejestruj by otrzymać pełen dostęp do naszego forum.

Zdjęcie

Sezon na... zakup pontonu


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3081 odpowiedzi w tym temacie

#2961 OFFLINE   saitt

saitt

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 832 postów
  • LokalizacjaWrocław
  • Imię:Paweł

Napisano 13 sierpień 2024 - 15:33

Jeśli ponton był kupiony przez internet to bym go zwyczajnie zwrócił, jest na to przecież 14 dni..
  • S.N. i Przemek_M lubią to

#2962 OFFLINE   bony20

bony20

    Forumowicz

  • +Forumowicze
  • PipPip
  • 424 postów
  • LokalizacjaNowe Miasto

Napisano 13 sierpień 2024 - 16:24

Kupiłem go wcześniej, dopiero teraz go wpakowałem i zauważyłem dziury.

#2963 OFFLINE   jajakub

jajakub

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 1032 postów
  • LokalizacjaLublin

Napisano 13 sierpień 2024 - 17:00

Na takie "profesjonalne" podejście sugeruję wysłanie pisma wraz z dokumentacją fotograficzną do sprzedawcy z żądaniem naprawy lub wymiany na towar wolny od wad z jednoczesną informacja iż w razie braku reakcji pismo o podobnej treści zostanie wysłane do rzecznika praw konsumenta.
Jak nie pomoże niech się rzecznik tym zajmuje
  • Marek Cz lubi to

#2964 OFFLINE   czarny1

czarny1

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 955 postów
  • LokalizacjaLanckorona/Przemyśl
  • Imię:Michał

Napisano 13 sierpień 2024 - 18:55

To ci kapnie dwa razy tym klejem i powie że naprawił...

#2965 OFFLINE   bony20

bony20

    Forumowicz

  • +Forumowicze
  • PipPip
  • 424 postów
  • LokalizacjaNowe Miasto

Napisano 13 sierpień 2024 - 19:11

I za transport policzy 200 zł

#2966 OFFLINE   darek63

darek63

    Forumowicz

  • +Forumowicze
  • PipPip
  • 434 postów
  • Lokalizacjawlkp.
  • Imię:Darek

Napisano 13 sierpień 2024 - 20:28

Jak samochód z salonu odbieracie to w pakiecie butelka z pędzelkiem do lakierowania wad poprodukcyjnych lakieru też jest ?. To jest zero jedynkowe. Nowe = bez wad. Są wady nie jest nowe. Patrząc na to może być ze zwrotu nawet. Te szlifowane listwy to majstersztyk. Mój wnuk lepiej by to zrobił.


Użytkownik darek63 edytował ten post 13 sierpień 2024 - 20:32


#2967 OFFLINE   jajakub

jajakub

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 1032 postów
  • LokalizacjaLublin

Napisano 13 sierpień 2024 - 20:29

Za transport to sobie może policzyć a nie klientowi
A poza tym jeśli kupujesz żecz nową/nieużywaną która nosi ślady użycia (wiosła) bądź jest uszkodzony (dziura)to jako towar niezgodny z umową musi Ci przyjąć z powrotem
Tylko że należało to sprawdzić zaraz po zakupie

#2968 OFFLINE   czarny1

czarny1

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 955 postów
  • LokalizacjaLanckorona/Przemyśl
  • Imię:Michał

Napisano 13 sierpień 2024 - 21:36

Klej i latki zwykle są w zestawie naprawczym...
Fotki kolegi potwierdzają moją kiepska opinie o tych pontonach... Z drugiej strony to prawdopodobnie egzemplarz po zwrocie, sprzedany na zasadzie "a może nikt nie zauważy"... I zauważył ale za późno:( masz jeszcze rękojmię na niezgodność towaru z umową, spokojnie możesz do reklamować... I zadaj wymiany na nowy lub zwrotu kasy!!! Żadnych napraw!!!
Ps. Jakub dobrze radzi!

Użytkownik czarny1 edytował ten post 13 sierpień 2024 - 21:49

  • Marek Cz lubi to

#2969 OFFLINE   bony20

bony20

    Forumowicz

  • +Forumowicze
  • PipPip
  • 424 postów
  • LokalizacjaNowe Miasto

Napisano 14 sierpień 2024 - 03:26

Rozmawiałem dwa dni temu z właścicielem firmy T...x, przesłałem mu zdjęcia, obiecał zaraz oddzwonić. Olał temat, zamiast tego jego pracownik odpisał mi wczoraj meila żebym sobie sam to naprawił.

#2970 OFFLINE   Intro

Intro

    Forumowicz

  • +Forumowicze
  • PipPip
  • 384 postów
  • LokalizacjaPolska
  • Imię:Andrzej

Napisano 14 sierpień 2024 - 11:22

Nagłośnij sprawę w mediach społecznościowych. Dla takich pseudo firm nie ma miejsca na rynku!!. Swoją drogą jak nie wymienią to RPK.

#2971 OFFLINE   bony20

bony20

    Forumowicz

  • +Forumowicze
  • PipPip
  • 424 postów
  • LokalizacjaNowe Miasto

Napisano 17 sierpień 2024 - 09:20

Może to teraz standard w pontonach Kolibri.
Załączony plik  Messenger_creation_3a919478-5ac9-46cd-a026-2a6786c1672f.jpeg   36,77 KB   14 Ilość pobrań
Załączony plik  Messenger_creation_e867ec0f-6bcb-4ea9-b029-96ad157971c1.jpeg   37,39 KB   14 Ilość pobrań
Załączony plik  Messenger_creation_4908c192-74c4-486a-956d-c6958820fc3f.jpeg   33,31 KB   14 Ilość pobrań


Załączony plik  Messenger_creation_4484d1c2-f91b-4224-bdba-ce72edb21def.jpeg   64,33 KB   14 Ilość pobrańZałączony plik  Messenger_creation_ab2d10bd-50cd-4fbc-ad6f-7e812ffe0ba5.jpeg   58,45 KB   13 Ilość pobrańZałączony plik  Messenger_creation_ca8a8374-021d-4cd0-b399-67c8e5921211.jpeg   50,79 KB   13 Ilość pobrań

#2972 OFFLINE   Przemek_M

Przemek_M

    Forumowicz

  • +Forumowicze
  • PipPip
  • 209 postów
  • LokalizacjaLublin

Napisano 17 sierpień 2024 - 09:32

Na szczęście wybór pontonów jest duży i nie jestemy skazani na jedną słuszną marke. Strzelają sobie w kolano i tyle.

#2973 OFFLINE   czarny1

czarny1

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 955 postów
  • LokalizacjaLanckorona/Przemyśl
  • Imię:Michał

Napisano 17 sierpień 2024 - 10:11

ciekawe czy klejenie robią równie starannie... to by wyjaśniało te 0,15 bara...



#2974 OFFLINE   bony20

bony20

    Forumowicz

  • +Forumowicze
  • PipPip
  • 424 postów
  • LokalizacjaNowe Miasto

Napisano 17 sierpień 2024 - 11:58

To jest najnowszy model DXL i kosztował prawie 7k.

#2975 OFFLINE   bony20

bony20

    Forumowicz

  • +Forumowicze
  • PipPip
  • 424 postów
  • LokalizacjaNowe Miasto

Napisano 17 sierpień 2024 - 12:06

Załączony plik  IMG_20240811_114507.jpg   30,32 KB   13 Ilość pobrań
Są jeszcze takie niespodzianki. Pęknięcie materiału od góry pontonu. Sprzedawca stwierdził, że to uszkodzenie mechaniczne i nie podlega gwarancji, pomimo że ponton nie był jeszcze używany.
  • jajakub lubi to

#2976 OFFLINE   jajakub

jajakub

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 1032 postów
  • LokalizacjaLublin

Napisano 17 sierpień 2024 - 12:36

Jedyne co możesz teraz zrobić to wysłać pismo do sprzedawcy z dokładnymi zdjęciami i opisem uszkodzeń
I niech sprzedawca również na piśmie odniesie się do twojej reklamacji
A potem to już RPK

#2977 OFFLINE   Obserwator86

Obserwator86

    Forumowicz

  • +Forumowicze
  • PipPip
  • 53 postów

Napisano 17 sierpień 2024 - 14:15

A to dzisiejsza odp z T...x i profesjonalne wskazówki:
Jest to drobna sprawa, ponieważ wystarczy kropla kleju aby zniwelować szczelnie ubytek, jednak nie mogę potraktować tego jako zgłoszenie reklamacyjne/ gwarancyjne.
Sugeruję odtłuścić materiał i postawić kroplę kleju dwukrotnie w odstępie 15 minut. Ponton zostanie w ten sposób całkowicie uszczelniony.

Oho, widać kolejni odlecieli w kosmos... Mam ponton kupiony jakieś 8 lat temu w Tokarexie właśnie, wszystko było wówczas bezproblemowe, towar faktycznie nowy, dobrze zapakowany, bez wad. Dobrze, że takie coś nagłaśniasz, bo przez lata mieli naprawdę dobre opinie / poziom obsługi.



#2978 OFFLINE   darek63

darek63

    Forumowicz

  • +Forumowicze
  • PipPip
  • 434 postów
  • Lokalizacjawlkp.
  • Imię:Darek

Napisano 17 sierpień 2024 - 15:41

Tłumaczę to sobie tak. Na wschodzie wojna. Tam nie ma już komu robić. Może i maszyny zostały zniszczone. Widać gołym okiem, że jest to jak wyrób klepany u Wańki w garażu, a nie seryjna produkcja profi produktu na dobrych maszynach. Kolibri to był (bo chyba się właśnie skończył) taki średniak medialnie sztucznie rozdmuchany. Osiągnął wysokie ceny, nic nadzwyczajnego nie oferując tak naprawdę ponad inne konkurencyjne marki. Teraz po tych fotach wyżej, to ja bym się bał wiosło tam kupić. Jak porównam z jakością swojego, to nie ta planeta. 

 

Poproś moda o nowy temat aby wydzielił tą dyskusję o Twoim pontonie. Daj im link do tematu. Sam z betonem niczego nie ugrasz. Jak się to rozniesie po forach, grupach na fejsbuku etc. już nie będą odpisywali "se przyklej" tylko szybciutko to zabiorą z powrotem. Dobrą markę się wyrabia latami. Na dno idzie się bardzo szybko. Każdy kto prowadzi biznes tym bardziej internetowy dobrze o tym wie. Powodzenia w oddawaniu tego shitu.


  • Misiek1 lubi to

#2979 OFFLINE   sero1975

sero1975

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 1511 postów
  • LokalizacjaKraków
  • Imię:Sergiusz

Napisano 18 sierpień 2024 - 01:12

A to dzisiejsza odp z T...x i profesjonalne wskazówki:
Jest to drobna sprawa, ponieważ wystarczy kropla kleju aby zniwelować szczelnie ubytek, jednak nie mogę potraktować tego jako zgłoszenie reklamacyjne/ gwarancyjne.

Sugeruję odtłuścić materiał i postawić kroplę kleju dwukrotnie w odstępie 15 minut. Ponton zostanie w ten sposób całkowicie uszczelniony.


No i właśnie lepiej wyleczyć się z pontonów tej marki .
Miałem Mawerica 370c i uważam ,że to był świetny gumiak.
Gościnie bywam na Barku 330 i też nie mam nic mu do zarzucenia .

Użytkownik sero1975 edytował ten post 18 sierpień 2024 - 01:20

  • Przemek_M lubi to

#2980 OFFLINE   Tresor

Tresor

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 1427 postów
  • LokalizacjaCzerwieńsk
  • Imię:Łukasz

Napisano 18 sierpień 2024 - 05:59



Teraz po tych fotach wyżej, to ja bym się bał wiosło tam kupić.
.

Kupiłem ostatnio u nich wiosła do łodzi, same łopaty są najlepsze i nie mają sobie równych. Co do reszty, zamawiałem starą wersję (taka wybrałem do koszyka + w opise że chodzi o starą). Oczywiście dostałem nową wersję, jak zadzwoniłem stękali że tak ma być a jak chce sprzedadzą mi starą wersję mocniwań ale nie są w 100% czy będą pasować...



Wysłane z mojego SM-N770F przy użyciu Tapatalka




Użytkownicy przeglądający ten temat: 2

0 użytkowników, 2 gości, 0 anonimowych