Szczególnie diesel z soczystym momentem obrotowym.
Z cyklu: zakup 4 kółek
#121 OFFLINE
Napisano 10 styczeń 2015 - 12:23
#122 OFFLINE
Napisano 10 styczeń 2015 - 14:17
#123 ONLINE
Napisano 10 styczeń 2015 - 14:27
pdf zawsze mozna usunac za pare 100
#124 OFFLINE
Napisano 10 styczeń 2015 - 22:28
#125 OFFLINE
Napisano 12 styczeń 2015 - 05:46
dwie różne bajki, pomijając napędy to silnikowo k20 z type rki ma najlepsze rozwiązanie zaworu od vteca i bije na głowę inne silniki hondy, niestety tylko wypusty w budzie ep3 nie miały elektronicznych przepustnic powietrza i można było zrobić dużo zabawy za niedużo kasy , najdroższa zabawka z najtańszych to hondata minimum k100 żeby to wystroic jako tako , strasznie kolektory seryjne je mulily, świetną opcją jest też franek na bloku k24 z accorda type r , w s2000 w zasadzie nie ma co poprawiać tylko trzeba znać wypustyrroczników bo nie wszystkie trzymały moc od nowości i wachania były od 200 do 240 koni, oba silniki zarówno type r i s2000 są podatne na zakladanie kompresora, dziecinnie proste
Mam eRkę,do tego niebieską (limitowana100 sztuk,jeszcze rzadsza niż Stella Millennium ),z przebiegiem 48 tysięcy km i nie sprzedam .
Na wiosnę do poprawki lakieru (nie chodzi o dzwon,bo takowego nie miała,ale zachciało mi się pożyczyć auto "koledze" na ślub,a przywiązane wstążki do klamek podczas jazdy zrobiły swoje ),mam nadzieję,że w końcu lakiernik spełni moje wygórowane wymagania .
#126 OFFLINE
Napisano 12 styczeń 2015 - 15:48
#127 OFFLINE
Napisano 12 styczeń 2015 - 18:34
............przywiązane wstążki do klamek podczas jazdy zrobiły swoje...................
Qurrrrrrrna. Wstążki "zraniły samochodzik"
- Baars lubi to
#128 OFFLINE
Napisano 12 styczeń 2015 - 18:41
Każdy diesel ma soczysty moment względem benzyny
Oczywiście, że nie. To tak jak rozmowy o mocy. Chcę silnik o 100 HP.Ok, tylko przy jakich obrotach i czy kiedykolwiek będziesz tak kręcił, żeby te kuce poczuć. Zero informacji.
- albercik2 lubi to
#129 OFFLINE
Napisano 12 styczeń 2015 - 19:20
Oczywiście, że nie. To tak jak rozmowy o mocy. Chcę silnik o 100 HP.Ok, tylko przy jakich obrotach i czy kiedykolwiek będziesz tak kręcił, żeby te kuce poczuć. Zero informacji.
To poprosze o jeden jedyny przykład silnika o mocy np 150KM diesla i benzyny, taki gdzie benzyna bedzie miala wiekszy moment obrotowy.
Z chęcią taki zobacze bo jak żyje to takiego nie widziałem.
A co do czucia to bardziej w czasie jazdy odczuwa sie moment obrotowy a nie moc jak już
Użytkownik esoxlucius1 edytował ten post 12 styczeń 2015 - 19:22
#130 OFFLINE
Napisano 12 styczeń 2015 - 19:28
- albercik2 lubi to
#131 OFFLINE
Napisano 12 styczeń 2015 - 20:01
#132 OFFLINE
Napisano 12 styczeń 2015 - 20:16
To poprosze o jeden jedyny przykład silnika o mocy np 150KM diesla i benzyny, taki gdzie benzyna bedzie miala wiekszy moment obrotowy.
Z chęcią taki zobacze bo jak żyje to takiego nie widziałem.
A co do czucia to bardziej w czasie jazdy odczuwa sie moment obrotowy a nie moc jak już
Mamy w firmie dwa citroeny jumpy z dwulitrowymi dieslami bez turbo, silniczki bardzo fajne , oszczędne i żwawe ale każda benzyna z turbo tej samej pojemności ma dużo wyższy moment, podobnie rzecz ma się większych mocy przy benzynowych silnikach w układzie V , tez będą miały więcej momentu niż dieselki o podobnej mocy a mniejszej pojemności, a soczystosc dieselkow płynie bardziej z tego że już od dolnych partii obrotów oferują kierowcy dużo więcej niż benzynka, za to w wyższych partiach sytuacja się zmienia
Praktycznie każdy samochód turbobenzynka będzie szybszy od samochodu z turbodieslem o tej pojemnośći. I to nie mówimy tutaj o odczuciach a o suchych danych typu przyśpieszenie 0-100 czy 60-140.
Porównajcie silniki 2,0TDI/2,0TFSi czy też 3,0Tdi/3,0Tfsi . Pod tym względem benzyna miażdży.
#133 OFFLINE
Napisano 12 styczeń 2015 - 20:58
Praktycznie każdy samochód turbobenzynka będzie szybszy od samochodu z turbodieslem o tej pojemnośći. I to nie mówimy tutaj o odczuciach a o suchych danych typu przyśpieszenie 0-100 czy 60-140.
Porównajcie silniki 2,0TDI/2,0TFSi czy też 3,0Tdi/3,0Tfsi . Pod tym względem benzyna miażdży.
Można takie 3.0tdi lekko podkręcić za kilka stów i raczej takiej miazgi nie będzie.Mój brat ma A6 3,0tdi zrobił 280kucy auto robi ponad 280km/h
Do 250 idzie zaj..ie .Wcześniej miał S8 no fakt to był samolot. Ale o żarłoczności nie wspominajmy.
#134 OFFLINE
Napisano 12 styczeń 2015 - 21:04
I jak nie bylo przykładu tak nie ma...
#135 OFFLINE
Napisano 12 styczeń 2015 - 21:20
Astra III 125KM, benzyna ma większy moment obrotowy od diesla, jeden i drugi ta sama moc-125KM
#136 OFFLINE
Napisano 12 styczeń 2015 - 21:29
Przestańcie się przekomarzać, turbo dieslem fajnie się jeździ za to naprawy są koszmarne. Niech każdy śmiga czym woli
#137 OFFLINE
Napisano 12 styczeń 2015 - 21:32
Diesel to jest dobry w traktorze.
- PAMPUCH71 lubi to
#138 OFFLINE
Napisano 12 styczeń 2015 - 21:37
Autko w kombi, pojemne, jeśli chodzi o silnik, chyba benzyna(po zakupie montaż instalacji lpg). Nowych diesli się po prostu trochę boję. Sam mam takowego i na razie jest git, ale boję się myśleć, ile mogą kosztować ewentualne poważne naprawy. Stąd myśl o benzyniaku. Do wyboru raczej coś z pośród trójcy: Mazda 6 raczej z tym motorem 2,0, Toyota Avensis, Skoda Octavia (Jak się "skodovskie" bezyniaki sprawują? )
Za wszelkie opinie odnośnie w/w aut, a konkretnie silników i ich zachowaniu pod lpg, wielkie dzięki
#139 OFFLINE
Napisano 12 styczeń 2015 - 21:43
Kamilu. Kolega jeździ Mazdą 6-tką kilka lat. Specjalnie nie szanując (leasing).
Ostatnio podpytałem.
Jest zadowolony a sporo kilometrów robi w biznesie. Przesiadł się ze starszej Hondy Accord.
#140 OFFLINE
Napisano 12 styczeń 2015 - 21:53
Mazdy, Hondy, Skody, nudne auta, jeżdżą, jeżdżą.....