Jozi
Zależy nam na klientach ale nie za wszelką cenę i po trupach
Nam na szczęście ostatnio dużo fajnych klientów przybywa , ludzi świadomych dobrego sprzętu z klasą i dobrym poczuciem humoru -fajnie się robi wędki dla takich wędkarzy i daje to napęd potrzebyny do tworzenia nowych projektów .
Odnośnie tego co pokazał Robert jest to jeden przypadek na tysiące blanków i cały czas podkreślam ,że blank nie wyszedł od nas tylko został gdzieś tam kupiony . Pomyłka mogła równie dobrze zajść u dystrybutora USA u którego kupował Robert -mogła zajść u Phenixa tego nie wiemy . Podobnie jest z tą reklamacją znam narazie wersję Spinroda z którym jestem w kontakcie - znam częściowo wersję poszkodowanego klienta ale tylko z forum -i obie się trochę różnią- ale myślę ,że koniec końców da się ten problem rozwiązać.
Pozdrawiam
Łukasz
Użytkownik Łukasz Masiak edytował ten post 18 listopad 2013 - 20:09